Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Prędkość :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:59, 20 Lut 2017    Temat postu: Prędkość :)

Całkiem nie dawno nasz nowy kolega zapytał nas o prędkości naszych jednośladów ja chciał bym temat wznowić jak to u was wygląda ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:41, 20 Lut 2017    Temat postu:

Cześć. U mnie prędkość maksymalna jaką udało mi sie osiągnąć to 120 km/h.......ale to już był max maksów. Silnik wył niemiłosiernie no i trochę mi zajęło osiągniecie tej szybkości. Normalna prędkość przelotowa to 90-100 km/h a muszę przyznać ze mam swoją wagę wiec wydaje mi sie że i tak osiągi sa przyzwoite......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:11, 20 Lut 2017    Temat postu:

To chyba nie malo jak na 125 +mase wlasna + kierowca. Jak wyglada to w innych modelach nie tylko w skuterach ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KuBusioWy
Member



Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:26, 21 Lut 2017    Temat postu:

Moja "bestia" najwięcej dała radę 115 km/h ale to z górki Razz

Na prostej drodze 105 i więcej nie dało rady


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:57, 21 Lut 2017    Temat postu:

Daelim VL Daystar.
Droga prosta max 110 km/h, z pasazerem.
Przelotowa predkosc, najbardziej komfortowa dla mnie i mojego rumaka (panie prosze o nie mylenie z tym ze jestem szybki😉) to predkosc 90 (wskazania GPS) 100 na liczniku.😊


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:00, 21 Lut 2017    Temat postu:

licznik a gps pokazuja dosc duze roznice... u mnie gdy na liczniku ok 110-120 czyli jego chyba max, na gpsie ok 95 pokazywalo.... vj 125 z 44k przebiegu....
tu masz filmik kolegi seequs'a i jego vj.. https://youtu.be/fJgH5JIPihc w opisie zobaczysz 119km/h a na liczniku 140..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:01, 21 Lut 2017    Temat postu:

U mnie w VL bez pasażera i po prostej drodze to 115.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:33, 21 Lut 2017    Temat postu:

U mnie w VT z moim 100kg to max 120 ale mam zmieniony tłok na 150.
Przy czym ta prędkość to chyba max ale jest okropnie nieprzyjemna i stresująca.
Komfortowo 80-90.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:30, 21 Lut 2017    Temat postu:

waga ciezka 105 km\godz w vc 21 letnim
Powrót do góry
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:44, 21 Lut 2017    Temat postu:

To ładnie Panowie Smile ja muszę poczekać na test swojej S2 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 19:46, 21 Lut 2017    Temat postu:

testuj z glowa i z gps-em nasze wskazowki okropnie klamia Smile
Powrót do góry
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:21, 21 Lut 2017    Temat postu:

bubba, moze to lepiej ze pokazuja wiecej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:20, 22 Lut 2017    Temat postu:

Nasze maszynki chyba najbardziej lubią prędkości spacerowe 80-90km/h.Pewnie że można jechać więcej.Tylko po co.Jadąc spacerkiem o wiele więcej zobaczymy.Bo nasz kraj jest przecież naprawdę ładny.Zapier... jąc na plastiku czy jadąc autem wiele tracimy.LWG

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:32, 22 Lut 2017    Temat postu:

Zgadzam się z jim130 Smile
Dlatego, czuję się troszkę zniesmaczony jak na objazdówkach "zlotowych" niektórzy próbują zrobić wyścigi. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:43, 23 Lut 2017    Temat postu:

Dziś grzebiąc się przy swojej S2 postanowiłem się przejechać i przy okazji sprawdzić jak to jedzie ]Smile hehe bylem pod ogromnym wrażeniem jak to przyspiesza Smile nie wiadomo kiedy a 100km/h na blacie , wydaje mi się że to nie było wszystko ponieważ chciał dalej jechać ale wiadomo jaka mamy pogodę i warunki jak na pierwsza większa dłuższa przejażdżkę wystarczy Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Waszka126 dnia Czw 17:11, 23 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:39, 25 Lut 2017    Temat postu:

Foveon mam takie pytanie jaki był koszt zmiany pojemności i czy jest to opłacalne i warte ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:00, 25 Lut 2017    Temat postu:

Koszt to ok 450 zł Do tego warto uszczelki i one niestety tylko z Korei.
Ja zmieniłem bo nie miałem wyjścia, miałem padnięty tłok i cylinder. Czy warto tak o sobie? Uważam że nie warto. U mnie dało to ogromną różnice, ale w porównaniu z daystarem na wtrysku jest niemalże identycznie. Różnica w tłoku jest dość spora. W pojemności te 25 cm dużo nie da. Uważam że jeżeli masz dobrą kompresje, to tuning gaźnika, filtra, dobre ustawienie tego więcej da niż te 25 cm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:13, 25 Lut 2017    Temat postu:

W takim razie co mogę zrobić w S2 żeby poprawić osiągi przypomnę ze jest to S2 125 fi z 2010roku na wtrysku Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:21, 25 Lut 2017    Temat postu:

to co w kazdym 4t... bój sie Smile

1. "najprosciej" zmniejszyc wszelkie opory ktore pochłaniają moc.. lożyska kół, opony, aeodynamika, waga motocykla, jeżdźca Razz a także dobry olej, nieobcierające hamulce, dobra kompresja, dobre spalanie..
2. zmniejszyc opory zasysania dawki paliwa.. czyli czysty filtr powietrza.. masz wtrysk, wiec jak masz jakas zwężke w airboxie to PRAWDOPODOBNIE wtrysk sobie sam z tym poradzi na plus dla ciebie..
likwidacja wszelkich niedoróbek po maszynie. szlifowanie głowicy ( tylko nie polerka bo nie to nie 2t i może go zalewać), sprawdzenie dopasowania krucca..
3. zapłon Smile dawka paliwa idealnie wymieszana z powietrzem zawsze spala sie tak samo szybko.. i do tego potrzebuje zawsze tyle samo czasu... iskra pada zawsze przed maksymalnych poziomem wysokości tloka, po to bo zanim wszystko wybuchnie (czas spalania mieszanki) tlok zrobi troche ruchu i gdy jest wszystkjo spalone tlok powinien byc maksymalnie wysoko aby spaliny jak najmocniej pchneły tlok ku dołowi... gdy zwiększamy obroty to w pewnym momencie tłok będzie już troche dalej niż najwyższy jego punkt, przez to spaliny mniej go pchają.... dlatego zapłon jest ustawiany tak aby był pewien kompromis... najlepiej było by mieć taki moduł co by pozwolił przyśpieszyć zapłon od iluś tam obrotów silnika, a spowolnić przy niskich Smile tak aby zawsze pełne spalanie mieszanki nastąpiło gdy tłok jest na samej górze Smile
4. temperatura silnika... optymalna to ok 85-95 st... wyższa powoduje za duże puchnięcie tłoka i zwiększenie niepotrzebnych oporów..
5. ogólny stan silnika - wiadomo..
6. jest to wtrysk, więc sprawdzenie jego.. czyli ciśnienie i kąt rozprysku.. czas wtryskiwania.
7. przeniesienie napędu, czyli zabawa rolkami, dociskami itp. o czym nie mam pojęcia Smile

8. Najważniejsze - pierdol to i ciesz się jazdą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 21:26, 25 Lut 2017    Temat postu:

Dariusz napisał:
Zgadzam się z jim130 Smile
Dlatego, czuję się troszkę zniesmaczony jak na objazdówkach "zlotowych" niektórzy próbują zrobić wyścigi. Smile


Darek kto taki nieodpowiedzialny jest Smile daj imie to go odpowiednio potraktuje Smile

Waszka na poczatek jak to w skuterach sprzeglo, wariator ,rolki ,poszukaj na necie nawet na 50cmm mozna cuda z odpowiednia regulacja zrobic/oczywiscie miej na uwadze ze szessety z niego nie wycisniesz Smile,osobiscie smigalem 80cmm 2 sezony temu i z gory budzik zamykal a na prostych 70-80 szedl przy wadze skutera 100 i mojej poooonad 100 Smile trzeba sie przy tym przyjacielu liczyc z kosztami zabawki odelżone(spotowe) bywaja drogie no i tez trzeba odpowiednio duzo ich miec na stanie tzn.ze 3 komplety rolek czy sprezyn do sprzegla itd by odpowiednio pod swoje predyspozycje je dopasowac.milej zabawy Smile
Powrót do góry
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:04, 26 Lut 2017    Temat postu:

Dzięki za porady chyba zostanie ori. Trzeba się będzie cieszyć tym co jest za dużo zabawy przy tym wszystkim a poza tym do jazdy po mieście to w zupełności wystarczy seria Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:32, 26 Lut 2017    Temat postu:

Ja polecam zmianę rolek wariatora na lżejsze, najlepiej karbonowe. Miałem okazje jechać takim samym S3 jak mój ale ze zmienionymi rolkami i powiem ze efekt jest bardzo fajny. Chodzi oczywiście o przyspieszenie. Skuterek dużo lepiej zbiera sie ze startu a ponieważ moja jazda to 90% miasto wiec generalnie o to mi chodzi. Fakt jest faktem to co powiedział Pappa, trzeba sobie dopasować rolki pod siebie i mieć ze przynajmniej dwa komplety żeby uzyskać jak najlepszy efekt. Ja osobiście tez to będę robił ale na ta chwilkę skuterek jest obrabiany przeze mnie hydrografika i jak tylko go podkładam to wymienię te rolki a o efektach oczywiście poinformuje. Słyszałem tez o wymianie sprężyny sprzęgła ale nie miałem z tym styczności.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:10, 26 Lut 2017    Temat postu:

Spoko ja za bardzo nie jestem w tuningu skuterów i motorów :/ co i jak z tymi rolkami jak to sie dobiera i od czego proponujecie zacząć zabawę??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:50, 26 Lut 2017    Temat postu:

Po pierwsze to trzeba sprawdzić stan napędu, czyli pasek i wariatów oraz sprzęgło. W wariatorze masz rolki i trzeba sprawdzić jakie są, tzn średnica,długość i waga. To jest baza do doboru nowych rolek. Po drugie stan wariator, czy nie ma śladów zuźycia. Jeżeli wariator jest ok wtedy zaczyna się zabawa z doborem rolek. Nie mogą być za lekkie bo będzie jeszcze gorzej. Ja na początek zamowie sobie rolki o 4 gramy i drugi komplet 6 gramów lżejszy. Taki ja mam plan.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daro-moto
Hangaround



Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RZE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:44, 05 Mar 2017    Temat postu:

U mnie na prostej licznik pokazał 120 km/h. Warunki były sprzyjające, bez wiatru, 1 osoba poniżej 70 kg Smile Więcej raczej nie pójdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:52, 05 Mar 2017    Temat postu:

130 licznikowe z góry w dwie osoby na 150tce.

Idealne pykanie (dla czopasów) 70-90max wygoda, silnik ladnie chodzi i jest zapas w razie czego. Na tą pojemność rozbujanie powyżej 110 a da się tylko po co, to starcza. (ale, wyprzedzić tira i później odpuścić i go spowalniać czy piłować dalej aż przegrzeje się silnik...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:15, 05 Mar 2017    Temat postu:

Wczoraj był test prędkości mojej s2 Smile prędkość na blacie 130km/h prędkość auta (żony) z którym się zrownalem 120km/h wiec jak dla spoko Smile zegar przełamuje o 10km/h Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:38, 08 Maj 2017    Temat postu:

Panowie pytanie co do rolek założyłem dzis 8.5g skuter wyje i nie jedzie ocb.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lucek2010
Prospect



Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:59, 17 Maj 2017    Temat postu:

Prędkość maksymalna 115-120 km/h, prędkość przelotowa 85 km/h przy 8 tys obr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin