Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

S3 pożar regulatora napięcia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
synox
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:27, 01 Cze 2017    Temat postu: S3 pożar regulatora napięcia

Witam wszystkich, potrzebuję mechanika do S3 z Łodzi, Zgierza lub gdzieś w pobliżu, który by ustawił mi luzy zaworowe. ( ciężko pali na zimnym i czasami wywala CHECK prawdopodobnie to będzie tak jak było z S2 kolegi w innym temacie). Proszę o jakieś podpowiedzi gdzie mi to zrobią. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
Dorzucę jeszcze drugie pytanie : jak odpalić tą maszynę jak padnie aku, bo "kopajki" to w nim chyba nie ma Smile ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez synox dnia Pią 20:21, 02 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blues
Prospect



Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:30, 01 Cze 2017    Temat postu:

A jaki numer błędu wyświetla?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:38, 02 Cze 2017    Temat postu:

Kolego szczelinomierz za 15 zeta +film instruktażowy z YouTube i sam ustawisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
synox
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:15, 02 Cze 2017    Temat postu:

Witam, ponownie. CHECK migał 2 razy i po chwili 1 raz więc błąd 21, ale właśnie dziś podczas jazdy zapalił mi się regulator napięcia, płonął jak pochodnia. Na marginesie dodam, że nikt nawet się nie zatrzymał żeby pomóc gasić moje cudo. Skuter dziś zapalił też dosyć ciężko, CHECKA nie wywalił i jechał normalnie tzn dynamicznie przyspieszał i wszystko było ok, aż nagle zaczął się mulić i po chili zobaczyłem za sobą siwy dym. Po zatrzymaniu z pod kanapy buchnął płomieniami, cudem zgasiłem i nic poza regulatorem się nie zjarało. Może ktoś wie jaka może być przyczyna takich fajerwerków. proszę o podpowiedzi no i oczywiście z góry dziękuję.
PS. słabo się zaczyna moja przygoda z Daelimem Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blues
Prospect



Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:05, 02 Cze 2017    Temat postu:

Mógł to być problem w samym regulatorze ale nie koniecznie. Musisz to sprawdzić.
A w S3 to zawory chyba ustawia się płytkami ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waszka126
Prospect



Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 5:37, 03 Cze 2017    Temat postu:

Panowie podepne sie do tematu co robic jak w szczelionmierzu nie mam pozycji 0.12 tylko 0.10--0.15

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Waszka126 dnia Sob 6:07, 03 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 663
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:14, 03 Cze 2017    Temat postu:

Synox.....ja myślę że problem był właśnie w regulatorze. Moje perypetie z ładowaniem opisałem już wcześniej i myślę że po prostu regulator nie dał rady. Poza tym sprawdził bym jeszcze ładowanie i akumulator. Ja swój regulator kupiłem na alledrogo i kosztował mnie ok 90 zł.Działa bardzo dobrze, ładowanie mam 13,5-14,1 V. Wiem że były problemy z tymi regulatorami.

Waszka126 - możesz zrobić tak że bierzesz sobie blaszkę 0,10 i robisz luźniejszy zawór albo bierzesz blaszkę 0,15 i mocniej dokręcasz regulację. Myślę że jak zrobisz 0,10 z lekkim oporem będzie super.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
synox
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:35, 03 Cze 2017    Temat postu:

Dzięki Daniel. Regulator zamówiony od RMT S3 186 PLN, po niedzieli ma przyjść wtedy wymienię i zobaczymy co dalej. Zawory faktycznie regulowane płytkami, znalazłem już mechanika co ogarnie mi te zawory. Jak się uporam z naprawami to opiszę dokładniej co było. Dzięki i pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
synox
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:25, 10 Cze 2017    Temat postu:

Witam wszystkich. Wymieniłem regulator napiecia na nowy od rmt s3 identyczny jak ten który się spalił. Skuter po wymianie dostał nowe życie jest zdecydowanie bardziej dynamiczny juz od samego dołu. Na zimnym zapala równieź o dużo lepiej ale wydaje mi sie ze jeszcze można to zapalanie poprawić. Jutro jedzie na sprawdzenie luzu zaworów dam znać czy sie poprawiło. Pytanie : czy regulator napięcia bliski swojej śmierci może powodować trudności w zapalaniu na zimnym? Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3446
Przeczytał: 45 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:20, 13 Cze 2017    Temat postu:

Jedyne trudności w zapalaniu pomijajac źle ustawiony silnik, gaźnik/wtrysk miałem na:
- zły kabel świecy
- zła faja
- zła świeca
- złe cewki w silniku

Jeśli wyeliminujesz kabel fajkę cewkę i świecę znaczy, że cewki kiedyś dostały po dupie i się kończą. Nie w skuterze ale i tak miałem problem przez to, który z czasem coraz bardziej się pogłębiał aż nie uruchomił. Wynik - cewki upaliły się do końca. Sprawdź czy masz dobrze poziom oleju (chlodzi cewki) i czy nie jest zasyfiony zbytnio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
synox
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:56, 24 Cze 2017    Temat postu:

Witam ponownie. Wyregulowałem luzy zaworowe i teraz skuter zapala "na dotyk". Elektryka również sprawdzona wszystko nareszcie działa tak jak powinno. Dziękuję wszystkim za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin