Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Czyjnik ciśnienia oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bazyl52
Support



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:00, 17 Sie 2019    Temat postu: Czyjnik ciśnienia oleju

Cześć. w naszych silnikach, najsłabszym elementem jest wałek rozrządu, który pada z powodu braku lub słabego smarowania. Często jest to wina pompy oleju. A gdyby tak wstawić czujnik ciśnienia oleju. I tutaj pytanie do Was- jakie jest ciśnienie w magistrali olejowej na wolnych obrotach i gdzie najlepiej byłoby wstawić taki czujnik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:14, 20 Sie 2019    Temat postu:

Jakie powinno byc cisnienie w delmie nie wiem, mialem VS, spodziewam sie cisnienia na poziomie minimalnym jak wszedzie - 0,5mPa powinno byc wystarczajace. Tak ogolnie maja silniki spalinowe.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 17:14, 20 Sie 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yamamoto
Support



Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pogranicze Śląska i Małopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:24, 30 Wrz 2019    Temat postu:

Może jeszcze nie dostane złotej saperki.
Ktoś montował dodatkowy czujnik ciśnienia oleju?
Pytam ze względu na Irishowe 2 zniszczone pompy oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl52
Support



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:43, 30 Wrz 2019    Temat postu:

Zamontowałem czujnik z 0,3 barowym załączeniem, ale d..pa z tego wyszła. Ciśnienie na zimnym jest około 1,5 do 2 barów. Po rozgrzaniu spada na wolnych obrotach poniżej 0,3 bara i kontrolka świeci się cały czas. Natomiast rozwiązaniem jest manometr na którym można to sobie kontrolować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yamamoto
Support



Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pogranicze Śląska i Małopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:04, 30 Wrz 2019    Temat postu:

Myślałem o czujniku w VLu. Gdzie montowałeś wyjście na czujnik? W VL najmniej inwazyjne wydaje mi się okienko rewizyjne w pokrywce filtra oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl52
Support



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:03, 01 Paź 2019    Temat postu:

Właśnie w pokrywie filtra oleju. Nie mam przy sobie zdjęć, ale wywierciłem otwór w kołku zaślepiającym górny kanał olejowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:49, 01 Paź 2019    Temat postu:

Trzeba powiedzieć że to bardzo ważny problem i sam myślałem jak ugryść ten problem ponieważ zajechałem właśnie 2 wałek i wracałem do domu na przyczepie. W okresie zimowym chciałem się zająć problemem. Chętnie zobaczę fotki gdybyś wrzucił z montażu czujnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl52
Support



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:11, 21 Paź 2019    Temat postu:

Mam silnik w "proszku", ale zrobiłem zdjęcie pokrywy z czujnikiem. Tak jak pisałem, czujnik do przeróbki na niższe ciśnienie, bo kontrolka pali się cały czas po rozgrzaniu silnika.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:11, 22 Paź 2019    Temat postu:

A jaki czujnik zamontowałeś z jakiego moto?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl52
Support



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:02, 22 Paź 2019    Temat postu:

Zwykły, samochodowy, na 0,3 bara. Tylko gwint zmniejszony na 8x1.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yamamoto
Support



Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pogranicze Śląska i Małopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:19, 23 Paź 2019    Temat postu:

Ja myślałem o użyciu filtra z jakiejś 125 ccm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl52
Support



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 23 Paź 2019    Temat postu:

Yamamoto, jeśli chodzi o filtr, to się nie wypowiadam, ale jeśli myślałeś o czujniku, to może być. Tylko że czujniki motocyklowe są przynajmniej 2 razy droższe i do tego sprzedawcy nie podają na jakim ciśnieniu pracują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yamamoto
Support



Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pogranicze Śląska i Małopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:27, 24 Paź 2019    Temat postu:

Qwa. Gupi ja. Czujnika nie filtra. Möj błąd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:21, 24 Paź 2019    Temat postu:

Dokładnie tak jak przegląda się ceny czujników to są nieporównywalne z samochodowymi. Z kolei manometry nie zdadzą egzaminu ponieważ przewód ciśnieniowy jest za długi, a przetwornik ciśnienia za duży. Więc zostaje tylko czujnik. Ostatnimi czasy dużo właśnie szukam jakiegoś rozwiązania. Nie dawno w czasie regulacji zaworów na niezałożonej pokrywie odpaliłem silnik i faktycznie na wolnych obrotach praktycznie nie podaje oleju, dopiero po dodaniu gazu zaczął chlapać na klawiaturę. Może problem jest z fabrycznie małą wydajnością pompy a przynajmniej na wolnych obrotach. Tylko jak podrasować pompkę bo na pewno nie kryzować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl52
Support



Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:02, 24 Paź 2019    Temat postu:

Problem z pompą rozwiązałem montując pompę od Daystara. Jest większa, a przede wszystkim nowa, więc i wydajność powinna być lepsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin