Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Yamaha XVS 125 Drag Star by seequs
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Inne motocykle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:40, 14 Maj 2017    Temat postu:

O to to to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:50, 14 Maj 2017    Temat postu:

Jak widze ten wielki silnik to az mi sie sam banan pojawia na ustach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:54, 14 Maj 2017    Temat postu:

Silnik wcale nie jest taki duży. Myślę, że na upartego w ramę VJta by wlazł Smile

W sumie samo moto jest bardzo małe, tzn niskie, więc stąd może takie wrażenie Smile Choć właśnie przez to, że jest niziutkie bardzo fajnie jeździ się we dwie osoby.

Małym zaskoczeniem był też promień skrętu - tam gdzie nie wyrabiałem się roadwiniem drag spokojnie się mieści.

I nieco większe mega pozytywne zaskoczenie - w lusterkach widzę cały otaczający świat. Choć ten kto nigdy nie miał roadwina nie bardzo będzie wiedział co mam na myśli Rolling Eyes Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Nie 20:58, 14 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:59, 14 Maj 2017    Temat postu:

chodzi mi o calosc... czyli z oslonami itp.. patrzac na motocykl sprawia wrazenie ze 1/3 jego dlugosci to silnik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:24, 20 Maj 2017    Temat postu:

W poniedziałek oddaje moto na mały przegląd / serwis do mechanika. Mam mieszane uczucia, ale nie mam za bardzo czasu sam się pobawić, a jednak chciałbym, żeby moto było w pełni sprawdzone. Chciałbym, żeby facet zobaczył na:

- gaźnik; nic złego się nie dzieje, ale moto stało 5 lat więc myślę, że warto do niego zajrzeć
- lagi, niby nic nie cieknie, ale osłony mam już spękane, więc oringi też mogą być w kiepskim stanie.
- przednie koło w pewnym zakresie prędkości faluje - góra/ dół. Może wymaga centrowania lub odpowiedniego napięcia szprych, choć może to być też przez lagi.

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy takich przeglądach? Układ hamulcowy (płyn)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:22, 20 Maj 2017    Temat postu:

wymiana swiecy, oleju, sprawdzenie sprezania, reg. zaworow, czyszczenie filtra powietrza.... w sumie to koles bedzie mial dluga liste za co moze kase sciagnac... zapoznaj sie z nia, kosztorysem i wybierz to co uwazasz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:26, 21 Maj 2017    Temat postu:

Świece i filtr powietrza wymienione, więc może faktycznie sprężenie i zawory, choć też nie słychać jakichś niepokojących obiadów. No ale dopisuję do listy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:05, 22 Maj 2017    Temat postu:

Wracam z pracy i bu bu bu buuuu, i zgasł. Próbuję odpalić i nic. Dobrze, że w jakiejś wiosce, idę do pierwszego lepszego domu "dzień dobry, ma Pani może na sprzedaż litr 95tki?" Smile Dostałem za darmo z informacją "niech panu służy" Smile

K**wa. Kto wymyślił moto bez wskaźnika poziomu paliwa?! Ciekawostką jest to, że kranik z pozycji rezerwy nie chciał nic pociągnąć (trzeba będzie tam zajrzeć).

Na pełnym baku przejechane 242 km. Zalałem za 8.86 l, czyli spalanie 3,6 l. Dużo, ale przez tydzień grzałem go rano nawet 10 min.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:11, 22 Maj 2017    Temat postu:

Wymień koniecznie płyn hamulcowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:46, 22 Maj 2017    Temat postu:

kranik pewnie zatkany.... ot takie uroki metalowych bakow....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:57, 23 Maj 2017    Temat postu:

No niestety, ubogie te Dragstary we wskaźniki paliwa.
U znajomego w Dragu 1100 było to samo. Pyr pyr i stanął.
Ani wskaźnika paliwa, ani kontrolki rezerwy. Nic.
Pożałowali 5$ dziady.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Śro 6:34, 24 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:30, 23 Maj 2017    Temat postu:

Załóż sobie taką szklaną rurę jak w szmbiarkach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KuBusioWy
Member



Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:51, 23 Maj 2017    Temat postu:

Ech te Yamahy ,ja w swojej SR też nie mam wskaźnika i miałem podobnie ostatnio..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:51, 23 Maj 2017    Temat postu:

W swojej też nie mam i w suzi też nie miałem :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:19, 23 Maj 2017    Temat postu:

a ja mam kontrolke i nawet dziala ,ale mimo to to tankuje co 250km dla pewnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:41, 23 Maj 2017    Temat postu:

Teraz już też dla pewności będę tankować co 200 - 220 km Wink A przy najbliższej okazji wykręcę Foveonowi z kanarka wskaźnik z całym mechanizmem, a w jego miejsce włożę taką rurkę o której sam napisał Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:29, 24 Maj 2017    Temat postu:

A ja bardzo chętnie taką rurkę. Tyle że trzeba spawać albo kupić zestaw za 1,5k. Wygląda szałowo.
A tak na serio wskaźnik i pływak to koszt ok 100. Tyle że trzeba go gdzieś wsadzić. W VTeku jest miejsce po czujniku rezerwy. Na 100% da się takie wyciąć tyle że później trzeba wykombinować dwa gwintowane otwory. I to już większy problem choć do zrobienia choć by wkleić śruby na klej żeby nie ruszały się przy wkręceniu czujnika.
Mój czujnik sprawdza się rewelacyjnie. Na rezerwie zostaje jakieś 4 litry no i pokazuje pełny bak no i jeszcze jest kranik z rezerwą.
A tu link do rurki ale tej co się spawa:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Śro 8:31, 24 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KuBusioWy
Member



Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:36, 24 Maj 2017    Temat postu:

Ja planowałem coś takiego zrobic u siebie w zasadzie Very Happy

Foveon nie chcesz może mojego baku do zrobienia wskaźnika Smile ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:47, 24 Maj 2017    Temat postu:

a jak popsuje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KuBusioWy
Member



Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:38, 24 Maj 2017    Temat postu:

Nie zakładajmy z góry,że popsujesz Smile
Dobija mnie to ,że nie wiem ile mam paliwa. Ech pod tym względem Daelim był lepszy :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:25, 24 Maj 2017    Temat postu:

Foveon, a nie chciałbyś czasem zrobić sobie w domu małej manufaktury? Smile Ja bym był następny w kolejce Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:36, 25 Maj 2017    Temat postu:

Panowie zrobić to nie sztuka. Ale:
1. To bak i naruszamy jego szczelność robiąc dziury.
2. Dno musi być płaskie inaczej nie uszczelni się pływak.
3. Śruby powinny być wspawane od wewnątrz co jest praktycznie nie do zrobienia.
4. Spawanie oraz wycinanie w baku po benzynie to nie najlepszy pomysł.
5. musi być miejsce na pływak.

A sumując to to da się zrobić. Co do 3 punktu wpadłem na pomysł podkładki w kształcie dna pływaka z wspawanymi śrubami. Taką podkładkę wsadziło by się przez otwór i albo wkleiło albo wspawało żeby nie zmieniła pozycji. Chodzi o to aby dwie śruby mocujące pływak nie kręciły się podczas przykręcania.
I następna kwestia co z instalacją i co z mocowaniem wskaźnika? Mógł bym to zrobić ale widząc motocykl na miejscu. Inaczej musieli byście pomierzyć sznurkiem odległości i mi je podać.
Co do mocowania i podkładki najlepiej było by zlecić wycinanie laserem żeby to jakoś wyglądało.
Samo wycięcie dziury to jak widać najmniejszy problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:48, 26 Maj 2017    Temat postu:

Ale kombinujecie z tymi pływakami i wskaźnikami. Nie prościej raz na tydzień zapalić zapałkę i zajrzeć do baku ile paliwa w nim zostało?

Smile

U mnie we wiosce jeden geniusz tak zrobił na komarku, autentyk 100%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:05, 26 Maj 2017    Temat postu:

nic nie da jak masz przegrodę po srodku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:44, 28 Maj 2017    Temat postu:

W związku z tym, że wczoraj yamaha była rozbierana na części pierwsze (i to przez większe grono) pojawił się znów temat z vmaxem. Chciałbym wrócić do tej wlepki, którą wstawiłem na 2 stronie, a chodzi mi mianowice o zapis Vehicle category B. W trakcie rozmowy z Dawidem okazało się, że właśnie ten zapis oznacza rodzaj blokady. Szukam czegoś na necie i nie potrafię znaleźć żadnego wiarygodnego źródła. Jedyne co udało mi się znaleźć to tu [link widoczny dla zalogowanych] a dokładniej zapis:

Cytat:
Sprawdź pod siedzeniem powinna być naklejka z napisem Vehicle Category: A to jest full odblokowania, B to wydech i moduł a C to wydech, wtrysk ( chyba jakaś zwężka) i chyba moduł.


Orientujecie się czy gość ma rację? Zwężkę na wydechu mam. Tylko usunięcie całego wydechu nic nie dało (poza dziwnymi spojrzeniami ludzi) Smile Więc wydech + moduł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:46, 31 Maj 2017    Temat postu:

No i jest odpowiedź z serwisu Yamahy. Ta wlepka co mnie męczyła jest to standardowa wlepka, która naklejana jest na maszynach z mniejszymi pojemnościami.

Moduł mam w pełni odblokowany TNDF60, zablokowany do 80 miał oznaczenie TNDF61. Zwężka na dolocie montowana była w każdym Dragu. Motocykl powinien osiągać ok. 100 km/h.

Facet zasugerował, że przyczyna niskiej prędkości może być jakiś problem z gaźnikiem (membraną lub dyszami). Koszt takiego przeglądu (bez części zamiennych) to jest 250 zł. Nie dam tyle. I tak mam do wymiany króciec ssący, więc i tak będę musiał wyszyto rozebrać (króciec jest popękany na bocznych ściankach, ale jeszcze nie łapie lewego powietrza).

Pomożecie? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Czw 15:48, 01 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:48, 29 Gru 2017    Temat postu:

Sąsiad ma takiego w garażu dla mnie daelim jest prawie ten sam Smile no wiadomo tutaj 2 cylindry ale te kołą szprychoe to meczarnia podobno Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:30, 30 Gru 2017    Temat postu:

Tam Matius gadasz Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:45, 30 Gru 2017    Temat postu:

Pięknie się prezentują tylko kiedy będzie odpowiednia pogoda... Przedwczoraj trochę pojezdzilem ale już wyciągnięte aku Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej Rosolski
Member



Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:23, 30 Gru 2017    Temat postu:

Ale piękna wisienka koło dostojnej Yamahy...
Piękne dzięki Marcinie, to była wariacka akcja, ale się udała.
Szkoda tylko, że na sam koniec decydujące słowo miała domowa dyrekcja... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baldur
Support



Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skwierzyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:34, 07 Wrz 2023    Temat postu:

seequs napisał:
No i jest odpowiedź z serwisu Yamahy. Ta wlepka co mnie męczyła jest to standardowa wlepka, która naklejana jest na maszynach z mniejszymi pojemnościami.

Moduł mam w pełni odblokowany TNDF60, zablokowany do 80 miał oznaczenie TNDF61. Zwężka na dolocie montowana była w każdym Dragu. Motocykl powinien osiągać ok. 100 km/h.

Facet zasugerował, że przyczyna niskiej prędkości może być jakiś problem z gaźnikiem (membraną lub dyszami). Koszt takiego przeglądu (bez części zamiennych) to jest 250 zł. Nie dam tyle. I tak mam do wymiany króciec ssący, więc i tak będę musiał wyszyto rozebrać (króciec jest popękany na bocznych ściankach, ale jeszcze nie łapie lewego powietrza).

Pomożecie? Smile

Poradziłęś sobie z blokadą w Dragu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Inne motocykle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin