Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:03, 01 Kwi 2017 Temat postu: Yamaha XVS 125 Drag Star by seequs |
|
|
Heyo,
co poniektórzy już wiedzą, że mam nowe moto, więc pora trochę o nim opowiedzieć
Długi czas po sprzedaży Roadwina zastanawiałem się co kupić, były nawet pomysły, żeby pójść na prawko, kupić coś większego, ale jednak nie. Jeszcze nie teraz. Zastanawiałem się nad kolejną 125ką, tym razem miał być chopper - specjalnie dla Aldony Wybór miał być między Hyosungiem Aquila a Hondą Shadow, przy czym, jak widzicie w temacie wybór padł na Yamahę, i to głównie za sprawą Pappy i Foveona Dzięki chłopaki.
A teraz suche dane:
Motocykl: Yamaha XVS125 Drag Star
Silnik: 124 ccm / 9,6 kW (13 KM) / 2 cylindry w układzie V
Stosunek mocy do wagi: 0,06 kW/kg
Rocznik: 2003
Data zakupu: kwiecień 2017
Przebieg: 5632 km (stan na dzień 2017-04-01)
Natomiast fotka na dzień dzisiejszy wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Do zrobienia w moto jest dużo, a z racji tego, że dziś cały dzień byłem w pracy udało mi się tylko wymienić filtr i olej.
Z kolejnych planów:
- ogarnąć tylną lampę (całość stelaż, lampę i kierunki)
- zarejestrować
- odświeżyć chromy
- odświeżyć lakier
- zamontować poprawnie piórnik (lub kupić ciut mniejszy)
- zakupić sakwy
- zakupić oparcie pasażera
- zakupić krawat
Póki co na razie tyle, więc robota w trakcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Sob 19:07, 01 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:07, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ale piękność !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:19, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pięknie się prezentuje na tym zdjęciu. Yamacha to klasyka. Oby jak najdłużej i jak najlepiej Ci służyła.
Doskonały wybór, teraz musisz poszukać dodatkowo jakiegoś forum miłośników Yamahy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:20, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tak się teraz przyglądam i jednak to nie to. Wygląda jakoś brzydko. Ten dziwny silnik i te chromy. I brzydkie szprychowe koła. Tylna kanapa pewnie miekka. Fu paskudztwo. I jakaś Yamaha. Oni fortepiany przecież robia. Nie ładny i taki srebrny! Fuuuuuu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:54, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Tak się teraz przyglądam i jednak to nie to. Wygląda jakoś brzydko. Ten dziwny silnik i te chromy. I brzydkie szprychowe koła. Tylna kanapa pewnie miekka. Fu paskudztwo. I jakaś Yamaha. Oni fortepiany przecież robia. Nie ładny i taki srebrny! Fuuuuuu  |
Warto zauważyć, że poza fortepianami robią całkiem nieżle gitary, a czasem nawet fajny syntezator im się przydarzy... Ładny, ładny i do tego srebrny z pięknym V-2 w ramie. Faktycznie ten piórnik bardziej szpeci niż ozdabia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Sob 21:07, 01 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:00, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ładniutki. Ale do mnie ten kolor nie przemawia. Ciekawi mnie natomiast jak sie na takim jeździ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:08, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon kolor to nie srebrny tylko "Light Greenish Gray Metallic 6"
Piórnik raczej wyleci - nie lubię ćwieków, cekinów i innych bajerów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Sob 21:11, 01 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
draen
Prospect
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY/DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:15, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Przejechałem się dzisiaj zobaczyć to cudo, ale...
po pierwsze: właściciel w pracy
po drugie: nie ta miejscowość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:41, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kiero u mnie ma takie cos. Ino czarne. Efekt z jazdy jak po intruderze, kto byl wialej ten wie, pozycja nie moja ale wiele osob sobie chwali. Moto dobre. A piornik wywal. Zaloz jak pisales, jakis maly na swiece i zarowkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:41, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Piórnik wyleciał, wyleciały też siedzenia, banany, stelaże, błotnik #partyhard
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do rejestracji kupie na szybko kierunki na tył komplet za 13 zł z przesyłką allegro. Brzydkie w cholerę. Potem pomyślę co zrobić dalej. Zastanawiam się nad zaadoptowaniem całego stelażu od Draga 650.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Nie 8:46, 02 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:46, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Moja opinie juz znasz...
a moze zamiast krawatu aerograf od Adama?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:55, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No Marcinie, wreszcie porządny motocykl
Już nie mogę się doczekać żeby go sobie pooglądać.
W zeszłym roku jak przymierzałem się do kupna Daystara, prawie że kupiłem Drag Stara
Jednak miłość do marki, wielkość i w cenie niższej wyposażenie przeważyło za Daystarem.
Ale w przyszłości kupię Draga tylko że 650
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:44, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dariusz napisał: | No Marcinie, wreszcie porządny motocykl
Już nie mogę się doczekać żeby go sobie pooglądać.
W zeszłym roku jak przymierzałem się do kupna Daystara, prawie że kupiłem Drag Stara
Jednak miłość do marki, wielkość i w cenie niższej wyposażenie przeważyło za Daystarem.
Ale w przyszłości kupię Draga tylko że 650  |
To juz bierz 1.2 , jechalem wczoraj i parka na takim sie dolaczyla. Fajnie brzmi, dobrze wyglada, ogolnie super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:12, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Bierz 1.1
650 na jeden sezon a potem i tak zmienisz więc od razu bierz 1100.
Niestety Dragi 650 w 2 osoby i zapakowane sakwy przy 120 km/h przyspieszają jak Daystary po 100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:20, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | Bierz 1.1
650 na jeden sezon a potem i tak zmienisz więc od razu bierz 1100.
Niestety Dragi 650 w 2 osoby i zapakowane sakwy przy 120 km/h przyspieszają jak Daystary po 100  |
Cholera. Popadne w paranoje. Celuje w savage 650 i nie chce szalec wiecej jak 140 a ty tak straszysz ze 1.1 nie idzie...? Deeeejm. To moze cebre alb r1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:21, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Krzychu, XVS 1.1 właśnie idzie, to XVS 650 ma problemy bo tylko 40 kucy a gabaryty prawie takie same. W 2 osoby to te 140 o których piszesz to będzie max dla niej bo w pojedynkę 150 wyciąga. Czyli przelot 120?
Tez się zastanawiałem na początek ale wszyscy odradzają za tę małą moc.
Spokojnie 800 w górę celuj żeby te 50 kucy było. to przy 120 - 130 nie męczysz silnika. No chyba że nie yamaha a Hyosung GV 650 wtedy z tej pojemności masz prawie 70 koni
Savage 650 ma 31 Koni ale masa własna to tylko 170 Kg - Lekko ponad 10 kilo więcej od Daystara tylko Yamaszki ważą 100 więcej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Nie 22:25, 02 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:35, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Seequs, fajne moto. Sprawdzę dzisiaj jak już wytrzezwieje to co mi pisałeś na pw. Tak w ogóle to nie chcesz czasem sprzedać ten piórnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:39, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | Bierz 1.1
650 na jeden sezon a potem i tak zmienisz więc od razu bierz 1100.
Niestety Dragi 650 w 2 osoby i zapakowane sakwy przy 120 km/h przyspieszają jak Daystary po 100  |
nie potrzebuję jechać szybciej niż 120km/h
motor ma fajnie brzmieć i dobrze ciągnąć od dołu.
Jeżeli dla kogoś 40 koni jest mało to i 70 KM będzie nie wystarczać. Najlepiej kupić turystyka co będzie miał 100KM.
I na wyścigi.....
A ja będę czerpał przyjemność z jazdy.
Oczywiście jak trafi się 1100 w cenie 650 to kupię. Ale nie ma parcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:47, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ile by koni nie było to po jakimś czasie i tak będzie ich za mało 😂 i z autami i z motocyklami tak jest :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:39, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dariusz napisał: | Claptonatari napisał: | Bierz 1.1
650 na jeden sezon a potem i tak zmienisz więc od razu bierz 1100.
Niestety Dragi 650 w 2 osoby i zapakowane sakwy przy 120 km/h przyspieszają jak Daystary po 100  |
nie potrzebuję jechać szybciej niż 120km/h
motor ma fajnie brzmieć i dobrze ciągnąć od dołu.
Jeżeli dla kogoś 40 koni jest mało to i 70 KM będzie nie wystarczać. Najlepiej kupić turystyka co będzie miał 100KM.
I na wyścigi.....
A ja będę czerpał przyjemność z jazdy.
Oczywiście jak trafi się 1100 w cenie 650 to kupię. Ale nie ma parcia. |
Tylko że Drag 650 pali w miarę rozsądnie, a 1100 lekko 2 razy więcej - tym bardziej że kusi żeby odkręcać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:25, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Drag 650 spala 4,5 do 5,5 L.
Drag 1100 6,5 L.
Ja też chciałem 650 bo i wagowo i gabarytowo jest zbliżona.
W Daystarze brakowało mi tylko dobrej prędkości wyprzedzana do 120 aby Tiry bezpiecznie łykać na drogach i kiedy była potrzeba (ze względu na odległość i czas) Autostradą to 100 - 110 męczyło silnik.
Więc u mnie kryterium było dobre przyspieszenie do 120 i przelot 120 - 130 na autostrady. Drag 650 spełnia to ale w pojedynkę. Na 2 osoby i bagaż zaczyna się zadyszka. Dlatego o tym pisze. Jazda solo bez problemu.
Popatrzyłem na ceny - no i przy widełkach 12000 - 16000 tys są i jedne i drugie więc skoro nie ma takich dysproporcji w cenie to tym bardziej będę celował w cos jednak mocniejszego, bo ani cena ani spalanie mnie nie przekonuje aż tak by 650 była jakiś wyraźniej korzystniejsza ekonomicznie.
No chyba że za 10.000 będzie w dobrym stanie to mnie przekona
Ja jeżdżę głównie sam bo żona ma swoje moto więc luzik, ale wiem że Ty Darku często podróżujesz ze swoją druga połową więc podniosłem ten temat.
Ja też nie mam aspiracji do szybkiej jazdy - tylko to czego mi brakowało w Daystarze - wyprzedzania tirów i przelotu 120 - 130 bez męczenia silnika.
Poza sporadycznymi autostradami na dalekie zloty moja jazda będzie taka sama jak Daystarem
Więc nie miałem na myśli - im moto ma więcej koni tym lepiej i ciągle mało tylko konkretnie w przypadku Draga przy tych cenach i spalaniu 1100 nie ma różnicy czy jedziesz sam czy obładowany a w 650 już jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Pon 12:31, 03 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
R4IDEN444
Hangaround
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:22, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Fajne moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:28, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A się Panowie rozpisali Ja może też z czasem zamienię na draga 650 o większym nawet nie myślałem, nie chcę. Kto by to bydle targał z garażu
Trupak - do wiadomości na PW dodaj jeszcze rozstaw śrub na stelaż od lamp i tablicy na tył Piórnik mogę sprzedać, wygląda bardzo dobrze, nie wiem nawet czy był używany
EDIT: rozglądam się za oparciem ze zintegrowanym bagażnikiem i mam małe pytanie. Jaka powinna być długość bagażnika tak, żeby był praktyczny i źle nie wyglądał? Pytam bo być może zlecę bagażnik na zamówienie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Pon 16:31, 03 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:49, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Najlepiej wygląda 0cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:14, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tak wgl to bardzo mały przebieg :O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:14, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
I o dziwo mam pod ten przebieg jakieś niemieckie dokumenty z pieczątkami i podpisami, więc istnieje szansa, że jest prawdziwy.
A tak w ogóle to sukces, kierunki z allegro za 3 zł nawet działają, jutro jak pogoda dopisze i sąsiad poratuje tablicą rejestracyjną to lecę na przegląd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:22, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dobra, moto przeglądnięte, zarejestrowane i ubezpieczone. Dziś zrobiłem też małe zakupy na allegro. Pochwalę się, jak przyjdzie zamówienie
A o czym to ja chciałem: w moto mam zupełnie nieoryginalną ledową tylną lampę, kierunki i mocowanie tablicy. Dzwoniłem do ASO yamahy - za cały set musiałbym zapłacić koło tysiaka. Przesadzili. W Polsce nie ma używek, a na ebayu ciężko znaleźć coś w dobrym stanie.
Jest decyzja: tył będzie customowy. Zlecę wykonanie stelażu jednej firmie, która zrobi mi wszystko pod wymiar. Tylko teraz pytanie: co wybrać, może macie jakieś pomysły na czym (na jakim motocyklu) mógłbym się wzorować przy projekcie? Z racji na typ moto chciałbym zachować stylistykę chromowaną. Każdy link/ zdjęcie będzie mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Pią 16:23, 07 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:06, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czego szukasz ale tutaj jest takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:56, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Rób bobbera
A te wymiary o które prosiłeś to Ci wyśle ale musiałem wyjechać i nie miałem jak :<
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:18, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
trupak napisał: | Rób bobbera
A te wymiary o które prosiłeś to Ci wyśle ale musiałem wyjechać i nie miałem jak :< |
Raczej nie bobber, seequs jeździ z plecaczkiem.
Pozdrowienia dla Aldony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:29, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Właśnie Darek Wzajemne pozdrowienia
Foveon, nie szukam standardowego rozwiązania, gotowej części. Szukam bardziej inspiracji, natomiast samo wykonanie będzie unikatowe. Wszystko utrzymane w stylu klasycznym
Np. chromowany pręt, na szerokości błotnika prosty, a wystające boki lekko zagięte do góry, zakończone białymi okrągłymi kierunkami. Na górze uchwyt na tablicę, na dole uchwyt na światło stop. Kurcze, nie wiem czy gdzieś już coś takiego widziałem czy nie, najlepiej byłoby znaleźć podobne zdjęcie lub to narysować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:22, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
jak cos zmajstrujesz to pamietaj o zdjeciach!!!!
jak wrazenia z jazdy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:11, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Że tak powiem :
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Sob 8:11, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:27, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tydzień temu poleciał tył, dziś przód. Musiałem lekko przetrzeć wszystkie chromy, a dodatkowo nie podobało mi się, że lightbary (2x H3) miałem ustawione bez przełącznika, zrobione było tak, że gdy włączałem długie lampa główna gasła, a załączały się lightbary. Niby ok, bo działało, ale mimo wszystko chciałbym, żeby na raz świeciły trzy lampy.
W necie znalazłem jakiś schemat (z forum dragstara), ale kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać Nie mam pojęcia gdzie znajdę np. "cewkę przekaźnika z zasilania świateł postojowych" Pomożecie? Wiem, że tak więc z góry wielkie dzięki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Sob 21:31, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:39, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
W doborowym towarzystwie. Przyczajony tygrys, ukryty smok:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki Draen za odwiedziny
A odnośnie powyższego posta z podpięciem lightbarów? Ktoś coś?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Nie 18:40, 09 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:08, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Cewka przekaźnika jest w przekaźniku który sam sobie prawdopodobnie zamontować musisz. Chodzi o to że przekaźnik ten będzie sterował włączaniem lightbarów. Plus do zasilania tego przekaźnika podciągasz z lampy głównej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:08, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
O. No to teraz układałoby się to w logiczną całość Och jak ja lubię przekaźniki (kto pamięta temat o moim seacie ten wie o co chodzi)
Czyli:
1. kupić przekaźnik (sam przekaźnik czy przekaźnik ze zintegrowanym bezpiecznikiem?)
2. + z aku do pinu 30
3. - z aku do pinu 85 oraz do źródeł światła
4. + z pinu 87 do źródeł światła
5. + z pinu 86 do włącznika a następnie włącznik do światła postojowego
Czy coś namieszałem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:16, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
5. Do włącznika lightbarów a od niego do plusa z lampy postojowej. Nie obchodzi Cie włącznik tej lampy.
A co do przekaźnika to bezpiecznik sie przyda. Zawsze to bezpieczniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:37, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak się połapiesz to tutam masz schemat do mojej instalacji którą robiłem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Klakson możesz wywalić. Można to zrobić na jednym przekaźniku. Ale broń boże nie zasilaj nic z układu świateł prucz przekaźników.
Powiedz dokładnie jak ma to działać to ci rozrysuje.
Edit już zmieniłem nie to zdjęcie ale się ubawiłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Pon 15:18, 10 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:47, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon już każdy wie że moto wyciągłeś na wolność wiec sie już nie chwal tylko zapodaj ten rozrysunek połączeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:48, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Spoczi Foveon, póki co spróbuję zrobić zgodnie z tym schematem, który pomógł mi rozgryźć Bkrukl Jak nie pójdzie to będziemy gadać
W oczekiwaniu na zamówiony przekaźnik (koszt zakupu 9 zł, natomiast kurier 9,50 ) próbuję rozgryźć zagadkę dlaczego motocykl mi zwalnia na 5 biegu. Vmax jaki udało mi się osiągnąć to było licznikowe 87 na "czwórce" i obojętnie jakiej nie miałbym prędkości czy to max 87, czy 80 po wbiciu "piątki" motocykl zwalnia do 75 km/h i utrzymuje tą prędkość nawet na pełnym oporze manetki.
- pierwsze podejrzenie, filtr powietrza (brudny, bez możliwość wyczyszczenia), trzeba będzie zamówić nowy.
- jeśli to nie pomoże do wymiany poleci świeca
- jeśli dalej będzie problem regulacja i czyszczenie gaźników (przy okazji sprawdzenie czy nie ma tam żadnych blokad).
- a co będzie dalej: zmiana napędu? Polepszenie dolotu powietrza? Zobaczymy. Cel to przelotowa 90 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:43, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Za wysokie przełożenia jak na mój gust. Zobacz jakie masz zębatki a jakie powinny być, ewentualnie poszukaj czegoś bardziej optymalnego. Ja miałem podobny objaw w VL-u. Na 5tce brakowało zwyczajnie mocy do jazdy. Moto się rozpędzało ale nie miało dość mocy żeby jechać szybciej lub nawet utrzymywać stałą prędkość i na 5tce zwyczajnie zwalniało. Rozwiązaniem było założenie przedniej zębatki mniejszej tylko o jeden ząbek. To wystarczyło żeby moto odzyskało wigor i nie zwalniało po każdym przejechanym TIRze, który jechał z naprzeciwka i dosłownie zdmuchiwał mnie z drogi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:51, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też mi wygląda na za wysokie przełożenie choć takie objawy miałem przed generalnym remontem silnika. Ale się n ie martw może jest faktycznie blokada na gaźnikach. Sprawdź też kompresje na garach wtedy będziesz wiedział na 100% czy z silnikiem jest wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:00, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
on ma przejechane kilka tysiecy km... wiec albo przelozenia albo blokada.... chyba ze bardzo dlugo stala i guma w gaznikach sprochniala..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:38, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wszystko na spokojnie posprawdzam Póki co wiem, że przełożenia są oryginalne 16 przód / 59 tył. Wydech nie jest oryginalny, założony jest customowy BSM V-line. Być może jak ktoś zmieniał wydech zapomniał pogrzebać w gaźnikach. Choć przyznam szczerze, w sprincie do 60-tki w mojej ocenie zbiera się szybciej niż Daelim.
Przede wszystkim muszę powalczyć z filtrem powietrza. Oryginał yamahy sam w sobie jest ponoć dosyć kiepski (mocno dławi moto), a mój w dodatku lata świetności ma już za sobą, więc może tylko ta zmiana poprawi osiągi
Pisząc o filtrze, ponoć ciekawą alternatywą jest zmiana układu dolotowego, czyli inny dolot wraz z filtrem, regulacja i synchronizacja gaźników + zmiana napędu na 47 na tył i taka niepozorna yamaha może bujnąć się nawet do 120 km/h.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Wto 19:39, 11 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:56, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Apropos dodatkowych świateł... Czy te dodatkowe to sa p. mgielne czy drogowe?
Jeśli p. mgielne, to możesz mieć 2 sztuki, po bokach głównej lampy..
Jeśli drogowe, to miałeś poprawnie (czyli zgodnie z przepisami) podłączone, bo nie możesz mieć trzech lamp z przodu....Inna sprawa że przepis jest durnowaty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:35, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jesli masz problemy z predkoscia na 5tym biegu to polecam sprawdzic czy nie lapie lewego powietrza i przede wszystkim regulacja gaznikow.
Z jakiego kraju pochodzi? Moze miec blokade, na przyklad na module zaplonowym.
/jesli chodzi o vmax to na pewno da rade dobic do 120km/h, skoro moj intruder potrafil to i ten nie bedzie mial z tym problemu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trupak dnia Śro 10:36, 12 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:43, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Niemcy, może być blokada, choć dokumenty na to nie wskazują. W dowodzie miał wbite vmax 107 km/h.
Staszek światełka to H3 czyli popularne "długie", nawet nie widziałem, że jest jakiś tam przepis. Pytałem się faceta na przeglądzie, jak powinny działać to powiedział, że cytuję: "obojętnie" W sumie olać to będę mieć 3 światełka choćby dla swojego bezpieczeństwa, im więcej widzisz w nocy tym więcej zwierzątek możesz wypatrzeć. A pamiętajcie, że mieszkam prawie w lesie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:15, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Lightbary ogarnięte. Co prawda miałem pewne obawy czy nie polecą iskry (coś takiego robiłem pierwszy raz), ale jest piknie, więc schemat mogę śmiało polecić
W przyszłym tygodniu, jak nie znajdę w uczciwej cenie światła stopu ze 125 ki lub 650-ki to kupuję zamiennik. W sumie ten co wpadł mi w oko wydaje się być ładniejszy od oryginału [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:27, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Zamiennik wyglada spoko, jeszcze zaloz na niego jakas ramke ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:01, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
O ile moto mam już w miarę ogarnięte pod względem elektryki (lightbary, światło stop, kierunki) oraz wizualnie (odświeżenie chromów, polerka lakieru) to teraz pora zabrać się za mechanikę.
A o co chodzi? Mam problem z vmaxem (na 5 biegu manetka w sumie w ogóle nie reaguje) więc moto może być zblokowane lub wymagane są małe modyfikację. Póki co chciałem zacząć od wyeliminowania podejrzenia blokady, na moto jest taka wlepka:
[link widoczny dla zalogowanych]
I teraz pytanie, co to za części kryją się pod numerkami 1,2 i 3?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:29, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Filtr powietrza, gaźnik, dolot (łącznik gaźnika z blokiem silnika).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:35, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Nie znalazłem opisu do obrazka ale za to kilka słów o blokadach w motocyklu (nie dragstar a virago ale kto wie czy nie okażą się pomocne, warto sprawdzić) i jak je usunąć:
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do obrazka, na moje oko masz blokowo narysowany wlot powietrza 1 (filtr?), gaźnik 2 , dolot 3 , cylinder 4...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:01, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dopiero teraz dostałem się do przedniej zębatki. Ktoś do Dragusia założył zębatkę z 18 ząbkami na przód, natomiast nominalnie powinno być 16. Mam przełożenie 18/59 (3,278) a powinno być 16/59 (3,688).
Tylko dziwne jest to, że w teorii wszyscy mówią, że większa zębatka z przodu to większy vmax, a u mnie prędkość w zasadzie kończy się na 80 km/h. Wrócę do oryginału (bo to w sumie groszowe sprawy) i zobaczę jak będzie zachowywać się moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:30, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A to normalne. Silnior nie ma mocy. Też tak miałem jak przesadziłem z przełożeniem. Na 5 zwalniał zamiast przyspieszać. Wymień i po kłopocie przednia nie jest pewnie droga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:49, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Zamówiona, ale dopiero będzie na wtorek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:36, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
no to problem znaleziony - zebatka....
dodam od siebie ze "dolot" laczacy gaznik z glowica nazywa sie krociec np. gaznika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:12, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze trochę do zrobienia zostało, ale to już głupoty i zrobi się je na bieżąco. W końcu oficjalnie zaczynam sezon i nareszcie mogę się pochwalić /release the kraken/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 17:20, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Cudenko to teraz ino km nabijac
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:45, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ładny Drag
Teraz tylko zapakować się w duże piękne sakwy i pędzić na trzeci zlot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|