| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	
	
		
		      carvel 
		      
		          Support 
		          
  
		          Dołączył: 15 Lip 2016 
		          Posty: 40 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DB Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 20:09, 01 Kwi 2017    Temat postu: Blokada Roadwin | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam
 
Dziś byłem po Roadwina dla kuzyna   ( całkiem przyzwoity się trafił) ,zrobiłem nim 300 km ale mnie normalnie krew zalewała bo max leciał 85 km/h. Po pierwsze w briefie miał 5kW i tak też jest wpisane w polskim dowodzie, dziwne się to wydawało ale nic , przy jeździe próbnej nie pałowałem go, dlatego tego nie wyczułem dopiero na trasie. Problem jest taki że na każdym biegu obroty dochodzą do max 8 tyś i koniec zaczyna się dławić i jeszcze zwalnia, no męczyłem się strasznie   . Na wolnych obrotach odkręca się na max.  Czytałem już na forum że blokada może być na gaźniku , niby jakaś tulejka lub moduł zapłonowy. Czy ktoś się spotkał z takim ustrojstwem, jak to usunąć?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   | 
        | 
         | 
    
	
		
		      Bkrukl 
		      
		          Sgt. at arms 
		          
  
		          Dołączył: 11 Lut 2016 
		          Posty: 1480 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 20:57, 01 Kwi 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Jeśli się dławi i zwalnia to pewnie moduł. Są na allegro po kilkanaście złotych. Wymieniasz i tyle.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      seequs 
		      
		          Sgt. at arms 
		          
  
		          Dołączył: 14 Lis 2015 
		          Posty: 767 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 21:27, 01 Kwi 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Jeśli z Niemiec to jest tuleja kilku centymetrowa na iglicy w gaźniku. 5 min roboty i jej nie będzie   O ile oczywiście masz gaźnik a nie wtrysk  
 
 
EDIT: http://www.125daelim.fora.pl/mechanika,14/blokada-daelim,116.html
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Sob 21:34, 01 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      KrzysiekZG 
		      
		          Member 
		          
  
		          Dołączył: 21 Sie 2016 
		          Posty: 376 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 7:51, 02 Kwi 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    A jeśli moduł to za kilkanaście zł masz na allegro zatrzęsienie chińskich modułów do 4t, po wymianie moto kręci zawsze do czerwonej kreski, bez dławienia.
 
 
Sprawdź tylko jaką masz wtyczkę i taki sam moduł dokup.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      carvel 
		      
		          Support 
		          
  
		          Dołączył: 15 Lip 2016 
		          Posty: 40 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DB Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Wto 16:30, 04 Kwi 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Dzięki za informacje ,będziemy się bawić  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      toman 
		      
		          Support 
		          
  
		          Dołączył: 09 Cze 2017 
		          Posty: 15 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 15:52, 01 Lip 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam,
 
Mam pytanie bo troche mnie to martwi. Mam roadwina i od pierwszego do czwartego biegu mogę kręcić do czerwonego pola i jest ładnie zrywny. Na czwórce dochodzi do 90 km/h (przy 10tys obrotach) wbijam piątkę i... rozpędza się max do 95 km/h 8 tys obrotów i nic więcej nie idzie wydusić. Czy wg was to kwestia blokady czy raczej kompresji? Spotkał się ktoś z blokadą na takim poziomie?
 
 
EDT: Sprawdzałem i nie mam tulejki założonej.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez toman dnia Sob 17:31, 01 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      KrzysiekZG 
		      
		          Member 
		          
  
		          Dołączył: 21 Sie 2016 
		          Posty: 376 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 17:45, 01 Lip 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Że tak zapytam, a ile chciał byś tym sprzętem jechać? 
 
 
Stawiam na to, że masz źle dobrane zębatki przód/tył i silnik zwyczajnie nie ma już siły kręcić więcej na piątym biegu LUB jesteś wielkim gabarytowo człowiekiem (wzrost / kg) i pomimo że masz dobre zębatki to moto brakuje zwyczajnie mocy.
 
 
Kompresja to było by coś ostatniego czego bym szukał, chociaż... 
 
 
 
Jak Twoje moto zachowuje się na niższych biegach? Jest mułowate czy wręcz przeciwnie?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      toman 
		      
		          Support 
		          
  
		          Dołączył: 09 Cze 2017 
		          Posty: 15 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 17:51, 01 Lip 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Zębatki oglądałem, oryginalne przełożenie 14/42. Na niższych biegach silnik rwie do przodu, zero problemu. Jeśli chodzi o to co chciałbym osiągnąć to prędkość przelotową na poziomie tutaj omawianym czyli około 105km/h. Z drugiej strony czytam o prędkościach maksymalnych to chyba 110 kmh nie powinien mieć problemu osiągnąć, a mnie się to nie udało. Co do moich wymiarów to nie to: 173cm i 73 kg.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      jabol_dread 
		      
		          Member 
		          
  
		          Dołączył: 08 Maj 2017 
		          Posty: 370 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POS Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 18:13, 01 Lip 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    To rzeczywiście nie powinna być wina Twojego gabarytu. 110 km/h to już raczej nie jest prędkość przelotowa na Daelimie 125 cm. Około 100 km/h to i owszem, powinien jechać jeszcze się nie męcząc. Znajomy ma Yamahę YBR 125 i jedzie tak samo jak Twój, czyli rozbuja go do 90 km/h i jest koniec. Nie pojedzie więcej choćby się zesrał. I za Chiny nie wie czym jest to spowodowane. A też twierdzi, że nie ma żadnych blokad. 
 
A takie pytanie na szybkości, wcześniej jechał normalnie twój Daelim czy odkąd go masz to już tak jest?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      toman 
		      
		          Support 
		          
  
		          Dołączył: 09 Cze 2017 
		          Posty: 15 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 18:18, 01 Lip 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Mam go od 3 tygodni i dopiero teraz sprawdzam jego możliwości. Wcześniej wyczuwałem motor i powiedzmy jego "zachowanie". Od poprzedniego właściciela wiem, że on rozwijał prędkości do 120kmh, a był o glowę wyższy i pare kg cięższy ode mnie.  Nie rwie nim, nie strzela, nie muli. Po prostu dojdzie do tych 8tys obrotów na 5tce i koniec.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      KrzysiekZG 
		      
		          Member 
		          
  
		          Dołączył: 21 Sie 2016 
		          Posty: 376 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 19:49, 02 Lip 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    No to osiągnąłeś jego obecny max. Jak chcesz nieco przyspieszyć na 5tce to pokombinuj z przekładnią żeby było mniej niż 14/42, moto będzie wolniejsze na niższych biegach ale będzie miało moc na 5tce żeby pojechać 100km/h.
 
 
Co jeszcze można zrobić, żeby zrobić ale nie przeinwestować:
 
- wymiana opon,
 
- wymiana tłumika i przerabianie rur wydechowych,
 
- jeśli masz gaźnik to założenie gaźnika PZ30,
 
- założenie stożkowego filtru powietrza,
 
- regulacja zaworów,
 
- czyszczenie i polerowanie dolotu.
 
 
Jak to nie pomoże, to zostaje remont silnika...
 
No i są ludzie na forum którzy zmieniają pojemność na większą albo jadą po całości i wkładają cały większy silnik.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      smugler 
		      
		          Prospect 
		          
  
		          Dołączył: 26 Kwi 2017 
		          Posty: 156 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 21:46, 02 Lip 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    tylko zze zmiana silnika to tez duże ryzyko. w razie wypadku ubezpiecyzciel moze zażądać kasy od Ciebie.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Gwynbleidd 
		      
		          Prospect 
		          
  
		          Dołączył: 24 Cze 2017 
		          Posty: 82 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Czw 17:27, 03 Sie 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | KrzysiekZG napisał: | 	 		  
 
- jeśli masz gaźnik to założenie gaźnika PZ30,
 
- założenie stożkowego filtru powietrza,
 
 | 	  
 
 
A co nam da stozkowy filtr powietrza? W sensie zeby od razu przy gazniku pobieralo powietrze? Ja cos musze wykombinowac bo moj filtr jest dosc brudny i usyfiony a nei chce placic tyle za nowy z korei a nie znalazlem nic innego pasujacego dlatego sie zainteresowalem tym stozkowym, o ile wejdzie.
 
 
A gaznik PZ30 to nie jest praktycznie to samo co mamy? Ja osobiście ostatnio zdjąłem linkę od pompki przyspieszającej i róznicy nie widzę. Mam na biurku Mikuni VM26 (30mm) podróbkę z chin, wygląda nieźle i chyba ją założe. No chyba ze ta pompka duzo mi da to zamowie PZ30  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Gwynbleidd dnia Czw 18:09, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Pappa2 
		      
		          Member 
		          
  
		          Dołączył: 13 Paź 2015 
		          Posty: 1709 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Pią 21:25, 11 Sie 2017    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    a masz mozliwosc jazdy z gorki? takiej nie duzej  
 
skoro na 4 biegu idzie dobrze to chyba cos z modulem... jak z gorki nie pojdzie to to potwierdzi. tak do 9- 10tys jestem w stanie rozpedzic swojego, ale to wymaga czasu lub gorki  
 
 
nie wiem czy sie uda tak sprawdzic bo opory beda slabe.
 
ale..
 
moto przednim kolem do sciany, tak aby sie opieral najlepiej. nozka centralna, kolo tylne w gorze. odpalamy i po kolei wbijamy biegi i gaz. jak niskie biegi pojda na max a 5 bieg nie bedzie chcial dojsc do 11tysi to modul do wymiany. pamietaj zeby dobrze zabezpieczyc moto przed wystrzeleniem go. nie musze chyba pisac co bedzie jak zlapie przyczepnoac przy 80km/h. dlatego wazna jest ta sciana   dobrze jakbys mial kogos do pomocy. jezeli sam chcesz to robic bez sciany to nagraj filmik, tak na wypadek jak by ci motoc uciekl  
 
 
nie jestem pewien czy taki test da jakis obraz ze wzgledu na male opory, w sumie ich brak.. ale moze akurat...
 
aha i nie paluj za dlugo tak motocykla bo chlodzenia dobrego nie masz...
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Aleksandro 
		      
		          Prospect 
		          
  
		          Dołączył: 18 Cze 2018 
		          Posty: 64 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 6:50, 19 Sie 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam 
 
Mój model jest 2015 roku na wtrysku, zakupiony i sprowadzony osobiście z niemiec , drugim właścicielem , pierwszym w Polsce. Jeśli chodzi o blokady , to co zauważyłem zwężenie w tylnim tłumiku , oraz tulejka w filtrze powietrza . Blokady mam zostawione oryginalnie , zebatki standardowe jak i rozmiary opon fabryczne, predkość koło 120km/h przy mocnym wietrze 110km/h waga Moja raidera 75kg+5kg strój ochrony , po za tym , latam sobie z prędkoscią 90-105km/h więcej nie żeby nie piłować silnika na 100% , spalanie 3 -3.2 litry na 100km. Moto wkręcam do 7-8 tys obrotów na piatce 9tys obrotów 100km/h lecę i uśmiech mi sie cieszy bo to jest naważniejsza przyjemnosc z jazdy. Ale wracając do blokad Nie wiem czy nowe już sa tak blokowane na wtryskach ,orpócz tych dwóch blokad co zauważyłem umnie.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Bkrukl 
		      
		          Sgt. at arms 
		          
  
		          Dołączył: 11 Lut 2016 
		          Posty: 1480 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 8:04, 19 Sie 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Nie jestem pewiem czy to co wymieniles to faktycznie blokady... Zwężka w tłumiku to po prostu wewnętrzna rurka mająca na celu zapobiegać wypaleniu się zewnętrznej. Natomiast lejek w filtrze - chyba każdy daelim tak ma fabrycznie. Pizatym jeśli osiągasz 120 to raczej nie masz blokad. Zblokowane leca max 100.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Aleksandro 
		      
		          Prospect 
		          
  
		          Dołączył: 18 Cze 2018 
		          Posty: 64 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 17:33, 19 Sie 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Może faktycznie, nie ma blokad ponieważ to jest 4 suw. Raz wyciągałem ta zwężkę, był głośny i czasem strzelał z tłumika więc ja zostawiłem , a tulejka w filtrze powietrza , zauważyłem że w każdym modelu jest. Jak myślicie taka prędkość od 95km/km do  100km/h lub 105km/h prędkość przelotowa może być dla tych silniczków ? Nowsze modele na wtrysku i ciecza chłodzone nie zaszkodzi ? Doradzcie
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Bkrukl 
		      
		          Sgt. at arms 
		          
  
		          Dołączył: 11 Lut 2016 
		          Posty: 1480 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 18:41, 19 Sie 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ja mam vl na wtrysku i jeżdzę tak kolo 90-100. I jak na razie 3 sezon i z silnikiem nic sie nie dzieje. Były inne problemy ale nie z silnikiem.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		 |