Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Moduł zapłonowy z s2 do VJ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:26, 01 Maj 2018    Temat postu: Moduł zapłonowy z s2 do VJ

Pomoże kto dlaczego na module z s2 nie mogę odpalić mojego vj? Mój moduł ma blokadę do 80km/h kupiłem na allegro moduł od s2 wyglądają identycznie wtyczki 2x4 pin a moto na nim nie pali. daje linki do schematów jak ktoś to ogania to podpowiedzcie czym się różnią. oznaczenie mojego modułu BA4 a z s2 SA4

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:05, 03 Maj 2018    Temat postu:

Schematem sobie odpowiedziałeś. VJ ma 2x4 a s2 ma 4+3, podejrzewam, że tu jest problem. Jak z zaplonem nie wiem dokladnie, ale elementy od s2 mimo, że są łudząco podobne są różne - np inna ilość zębów w rozrządzie...

Temat jest rozwojowy. Pisz o postępach. Do tego vj miały dwa rodzaje modułów 2+4 i 4+4. Sprawdz czy nie musisz przełożyć któregoś przewodu uziemiającego cdi - wył awaryjny. S2 na bank będzie miał moduł DC, vj może mieć moduł AC...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Czw 11:07, 03 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:29, 08 Maj 2018    Temat postu:

Zamiast ciąć kable zamówiłem moduł od od VJ który leciał ponoć 115. zobaczymy czy przekroczy magiczne 80:) ten moduł od s2 z tego co ja rozumiem nie ma czujnika luzu i 3 biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:25, 09 Maj 2018    Temat postu:

No w skuterze nie masz czujnika luzu i biegu na bank. Smile
A tak sięgając pamięcią wstecz - pomierz prędkość gpsem bo Bubba miał tak, że czy leciał 80 czy 100 to licznik mu pokazywal 80. Dochodził do tego poziomu i dalej nic. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:32, 09 Maj 2018    Temat postu:

Mam ten sam problem.
Max 80 i kupa gps pokazuje to samo.
A co do cdi to już podmieniałem od vj co leciał 110+ efekt był taki sam

CDI które zamówiłeś też BA4 ? bo nie widzę innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:10, 09 Maj 2018    Temat postu:

Może blokada tkwi w gaźniku? Tuleja, złe ustawienie iglicy....?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:37, 09 Maj 2018    Temat postu:

Gaźnik wsadziłem PZ30 wiec to nie to. wydech pociołem na kawałki czy jakiś szwabek nie wsadził tam zwężki. silnik rozebrałem w mak myśląc że zajechany, lecz jest jak nowy, w w tych szwabskich papierach mam adnotacje że leci max 80 i jakiś dopisek ba4. te ba4 znalazłem nabite na module i tłumiku końcowym. Wiec dlatego kombinuje z modułem. w dowodzie niemieckim mam wpis że zamiast 9kw przy9500obr mam 5kw przy80km/h i na dole dowodu taki wpis

m.80km/h ubau, herst leeb typ BA4, kennz
schiberanschlag, veergaser wuk lange 16mm. auPl. gem. gut 44 tg0093

Ktoś coś z tego coś rozumie?
licznik nie oszukuje bo jak dobije do 80 to obroty dalej nie rosną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:32, 09 Maj 2018    Temat postu:

BA4 tłumik jak i moduł.
No to witam w klubie Smile mam dokładnie tak samo.
Czekam z niecierpliwością na info.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meszok
Support



Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PKN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:54, 10 Maj 2018    Temat postu:

U mnie w niemieckim dowodzie też pisało że max leci 80km/h i moc jest ograniczona przez wkręcenie jakiejś śruby w gaźniku na 16mm (czy coś w ten deseń, na tłumaczeniu dowodu rejestracyjnego mi tak napisali). Generalnie max jakie się rozpędziłem to licznikowe ponad 105km/h a według gps jakieś 95km. Teraz się zastanawiam czy VS lecą szybciej i faktycznie coś jest zablokowane czy jakiś Niemiec usunął sobie tą blokadę. A Wy do jakieś prędkości licznikowej max się rozpędziliście?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:21, 10 Maj 2018    Temat postu:

80 (nawet jak jadę z żoną ) i ni wujka więcej. Z górki jakoś szału tez nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meszok
Support



Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PKN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:32, 10 Maj 2018    Temat postu:

Jak będę miał chwile czasu to sprawdzę u siebie moduł czy ma BA4 wybite. A z tego co pamiętam na tłumiku tez mam BA4 (chyba że mnie pamięć myli)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:54, 10 Maj 2018    Temat postu:

obrotomierz moze nie działac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meszok
Support



Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PKN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:18, 10 Maj 2018    Temat postu:

Sprawdziłem jak wygląda u mnie moduł i końcówka wydechu i u mnie jest wszędzie BA3. Natomiast rozkminiając temat doszedłem do wniosku że oznaczenie BA3 odnosi się do VC/VS
a BA4 do roadwina. Zarówno Mikyu jak i Mapper macie Roadwin'y także wszystko by się zgadzało. U mnie nawet na ramie ma tabliczce w vinie jest ...BA3...
Jeśli Mapper pisze że zmieniał gaźnik i nic to nie dało to może jednak faktycznie ostatnia deska ratunku to podmiana modułu.

Co do obrotomierza że nie działa, najprostszym sposobem sprawdzenia będzie pomiar prędkości na gps. Jeśli na liczniku i na gps prędkość faktycznie się zatrzyma to raczej obrotomierz sprawny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez meszok dnia Czw 10:20, 10 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:47, 10 Maj 2018    Temat postu:

GPS pokazuje mniej wiece to samo +/- 3km/h
Kolega jadący samochodem obok tez miał ok 80

ja u siebie moduł podmieniłem u mnie nic to nie dało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:20, 11 Maj 2018    Temat postu:

jak by co ja mam moduł który był u mnie w VJF wlasnie z s2 i ona ladnie dizałal , jedyna wada to ze obrotomierz nei dizałał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:44, 11 Maj 2018    Temat postu:

No to przed chwila założyłem moduł z moto co sypał ponoc 115 i dupa jedzie 80 może 85. obroty dalej max na 5 dobijają do 8 tys. już kurde nie wiem gdzie szukac przyczyny. nie czuć że go odcina tylko jak by nie maił siły dalej jechać. Może cewka? za słaba iskra? tyle że ładnie odpala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:04, 11 Maj 2018    Temat postu:

A przełożenia jakie na zębatkach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:11, 11 Maj 2018    Temat postu:

Zębatki książkowe
Czyli sytuacja tak samo ja u mnie.
Z tego co pamiętam cewkę mi wymieniał 1 mechanik który rozłożył ręce.
świeca nowa, tłumik sprawdzony, kompresja sprawdzona książkowa,
Mi już brak pomysłów. Mozę w złym momencie dostajemy iskre?

Przeglądam internety fora o daelimach na niemieckim forum podobny watek znalazłem

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

więc wątpię byśmy mieli pecha i coś uszkodzone


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Pią 21:34, 11 Maj 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:39, 12 Maj 2018    Temat postu:

Zamowilem nowa cewke bo mam fajke peknieta, moze pod obciazeniem iskra skacze bokiem, jak nie bedzie to to juz wszystkie opcje beda wyczerpane. Sprzedam i kupie takiego co leci normalnie😃

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:35, 12 Maj 2018    Temat postu:

Jakoś ta prędkość maksymalna mnie nie przeraża.
Raczej przyspieszenie widać ze to nie to.
Czas chyba zrobić A Smile

Daj znać jak wymienisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:45, 12 Maj 2018    Temat postu:

Dobrze porownac przyspieszenie z "sprawnym" i uwolnionym z kagańca Daelimie. Bo jak przyspieszenie kiepskie to znaczy ze gazior. Slabe oczywiscie w porownaniu ze sprawnym Daelimem a nie z litrowym moto. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:19, 12 Maj 2018    Temat postu:

No właśnie miałem porównanie z innym vj i jest to niebo a ziemia ehh gdyby nie to to pewnie bym nie wiedział ze coś jest nie tak.

A czemu obstawiasz ze gaźnik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:48, 15 Maj 2018    Temat postu:

Weź suwmiarkę i dokładnie zmierz króciec między gaznikiem a silnikiem - oraz otwór gaźnika. Ale to mi zalatuje modułem. Jaki ten moduł masz 2+4 czy 4+4?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:45, 15 Maj 2018    Temat postu:

Tu cały mój wątek Smile

fotki na1 poście

http://www.125daelim.fora.pl/mechanika-elektryka-ogolna,60/vj-dobra-kompresja-brak-mocy,2207.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:57, 16 Maj 2018    Temat postu:

Moze jest wbita tuleja która zweza dolot... Nadal jednak obstawiam moduł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:48, 16 Maj 2018    Temat postu:

Njemiecka blokada polega na wsadzeniu obraczki pod dekiel w przepustnicy, czyli nie mozna odkrecic gazu na full.... Ba4 to skrot modelu....
Sprawdz przedewszystkim zawory. Luz 0.12 -+0,02
Zwal siedzenie, odkrec obudowe filtra i sprawdz czy masz plastikowy lejek wchodzacy do filtra. Czyli takie cos co ogranicza dostep powietrza. Ale uwaga on nie szkodzi a pomaga i ma byc.. Jak mialem oryginalny gaznik i wyciaglem lejek aby dac wiecej powietrza vj kijowo chodzil.. Takze musi on byc...
No i podstawowa sprawa - szczelnosc polaczen glowica, gaznik, filtr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:15, 17 Maj 2018    Temat postu:

No i cewka nic nie dala. Kolejny plan nowy tlok z pierscieniami bo cos dmucha korkiem wlewu oleju. Orientuje sie ktos czy te tloki od rmt daystar 125 pasuja bo niby zamieniaja sie do daelimow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meszok
Support



Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PKN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:32, 17 Maj 2018    Temat postu:

Po primo mam przeczucie graniczące z pewnością że tłoki roadwina pasują od daystara. Ostatnio na motor-x zamówiłem dokłądnie ten filtr oleju do swojego VS [link widoczny dla zalogowanych] (nowy model wypuszczony w 2006r. z tego co się zorientowałem ma ten sam silnik co roadwin) i o dziwo filtr był oryginalny daelima to samo oznaczenie co na starym filtrze oleju. Także myśle żę silnik jest bliźniaczy z tym z daystara.
Po drugie jeśli się mylę proszę mnie poprawić ale jak dmucha korkiem wlewu oleju raczej nie będą winne pierścienie/tłok silnika tylko bardziej odma (w każdym bądź razie tak jest w silnikach samochodowych). Przy zatkanej odmie opary ze skrzyni korbowej nie mają gdzie uchodzić i dmucha z pod korka wlewu oleju.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez meszok dnia Czw 20:32, 17 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:27, 21 Maj 2018    Temat postu:

Dokladnie, z korka ma prawo dmuchac - po to sa odmy. Smile To nie auto gdzie masz 2-3 odmy. W tych motorkach jest jedna z korby na srodku z tylu, jak otworzysz wlew, to ma latwiejsze ujscie i sadzi korkiem wlewu. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:22, 21 Maj 2018    Temat postu:

tak ale jak pierścienie nie będą trzymać to ciśnienie ujdzie do skrzyni korbowej i może nadmiernie dmuchać. gdzieś ta moc musiała uciec. więc może pierścieniami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:42, 28 Maj 2018    Temat postu:

Sprawdzałem i siebie jaki i w 2 daelimie dmucha tez tak samo wiec wątpię ze to pierścienie. Dmuchać będzie zawsze lekko.

A co do pracy silnika / dzwiek ? jak twój brzmi? dał bys rade nagrać na yt? Mój jest bardziej brzęczący niz ten sprawny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Pon 9:43, 28 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:26, 15 Lip 2018    Temat postu:

No trochę czasu minęło. Ale vj odblokowany Smile 120 bez problemu.

4 mechaniki dał rade Smile ogólnie nie chciał za bardzo zdradzać co i jak.
Nasze Daelimy ( na to wychodzi ze nie wszystkie ) były blokowane elektrycznie.
Jakieś dodatkowe diody rezystory na całej instalacji elektrycznej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:38, 16 Lip 2018    Temat postu:

Mikyu napisał:
No trochę czasu minęło. Ale vj odblokowany Smile 120 bez problemu.

4 mechaniki dał rade Smile ogólnie nie chciał za bardzo zdradzać co i jak.
Nasze Daelimy ( na to wychodzi ze nie wszystkie ) były blokowane elektrycznie.
Jakieś dodatkowe diody rezystory na całej instalacji elektrycznej.


To faktycznie ciekawe co wykrył. Hmmm,
Jedyne diody jakie spotkalem to byl taki smieszny mostek z trzech diód, ale to było na ścieżce zapłonu ale DO ODPALANIA a nie jazdy. Szkoda, że nie chciał się pochwalić, ale takie jego (chyba) prawo. Ewentualnie zrobił kasznę, bajpasy, przeszło, sam nie wie czemu i dlatego nie chce gadac. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikyu
Support



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:09, 16 Lip 2018    Temat postu:

Oj nie. Naprawdę ogarnięty. Duże moto tez robi itp.

I jego robota zgadzała by się z 2 vj cumpla. U niego tez była magia z kabelkami jakieś dziwne przełączniki ale nikt na to nie zwrócił uwagi jak podmieniliśmy moduły i nic to nie dało.

W każdym razie wydaje mi się ze jest to cenna informacja która można by podpiąć gdzieś u góry na forum.

A jak by ktoś chciał namiary na tego mechanika:

Leon Truck Mechanika Pojazdowa Leszek Iwasiuk
86-302 Wielki Wełcz, woj. kujawsko-pomorskie
Koło Grudziądza
tele 880 100 003


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin