Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Obroty tylko do 5tyś

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebeeek




Dołączył: 02 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:04, 02 Maj 2016    Temat postu: Obroty tylko do 5tyś

Witam wszystkich na forum.Mam problem z moim daelimem vc125 z 1996 roku.Problem polega na tym że nie chce się wkręcać wyżej niż 5 tyś(trochę wstyd jak Cię skuter wyprzedza Smile ) I walczę z tym od tygodnia i tu pytanie czy da się przerobić moduł z dużego 8 pin na mały 6 pin bo juz obstawiam że to moduł zablokowany.Dodam że strzeliłem sobie w nogę kupując ten model bo części do mojego roadwina graniczy ze złapaniem białego kruka za jajka Smile pomóżcie coś..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:20, 02 Maj 2016    Temat postu:

No pogubiłem się troszkę Smile
piszesz o VC-eku później o radwinie. W końcu z którym problem Smile
Nie ma blokowanych modułów w VC-eku!!
Na postoju Jak dodajesz "gazu" to wkręca się na wyższe obroty?
Jak po wyżej 5000 obrotów przerywa lub nim szarpie to na 100 % moduł.
Moduł kupujesz do silnika 4T 125 ccm i wkładasz, spokojnie dobierzesz taki moduł w każdym sklepie z częściami do skuterów, quadów, motocykli 125 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej
Support



Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:35, 02 Maj 2016    Temat postu:

Dokładnie Dariusz wie co mówi , mi już pomógł z naprawą mojej usterki. A może ostatnio wymieniałeś moduł i kupiłeś zblokowany, mi taki chcieli w sklepie wcisnąć. Ewentualnie ktoś pisał ostatnio tutaj na forum że w gaźniku miał tulejkę która ograniczała podnoszenie przepustnicy - może dlatego nie możesz przekroczyć 5 tyś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:13, 02 Maj 2016    Temat postu:

Zobacz jak mówi Darek. Moduł.
Jak nie to to gaźnik, jak nie ma tulei, to sprawdz zawory.
Smile

Pierwsze co, to na "N" odkręć manetką i zobacz czy ci wejdzie na więcej niż 6-7k, jeśli tak to raczej nie moduł, bo w Daelimach nie ma czujki biegu tylko czujka N jest. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:28, 02 Maj 2016    Temat postu:

z tulejka tez na luzie pojdzie wyzej...
1.sprawdz polaczenia gaznika (krucciec, guma do filtra powietrza) no i sam filtr powietrza czy nie peknieta obudowa.
2. stan swiecy, numer swiecy..
na razie tyle...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebeeek




Dołączył: 02 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:11, 02 Maj 2016    Temat postu:

Dzieki za odpowiedżi chłopaki...gażnik wymieniony..iskrownik wymieniony.. cewka wymieniona zawory ok..akumulator nowy..swieca nowa a dalej nie wchodzi na obrowy jakby stop iskry na cewce i moduł na 8 pin..słyszałem że 2 piiny blokada..i każdy się dziwi z roku 96 vc roadwin ..tak zwany naked...kabli u niego jak dobra kasza skwarkami porównywałem wiązki kabi z innymi..i ja mam gróbe na regulatorze napiecia mam nawe 6 pini jest wiecej jak u innych..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebeeek




Dołączył: 02 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:34, 02 Maj 2016    Temat postu:

Znalazłem zmostkowany z modułu kabel czarny z białym paskiem z zielonym...jakieś podpowiedzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:39, 04 Maj 2016    Temat postu:

tak dla scislosci roadwin naked to vj.. vc/vl to choppery...
A na luzie do ilu obrotow sie wkreca?
Jak dasz na nozke centralna (kolo tylne w gorze wtedy jest) to na biegach tez do 5 tys dochodzi?
Masz moze niemieckie papiery? A dokladniej tz. homologacje. Tam na samym dole znajdziesz metode jak motor byl blokowany.
Powiedz jeszcze takie cos.. Jak obroty rosna to rowno sie rozpedza silnik, czy byle jak idzie na nizszych obrotach? Mowiac inaczej, czy silnik sie rozpedza normalnie a nagle odciecie na 5 tysiacach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin