|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:45, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Krzycho, a zamienisz słowo "pieniążków" na pieniędzy? Nie, że się czepiam, ale nie lubię słowa pieniążek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:47, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
mnie osobiscie spotkalo jeszcze takie pytanie kilkakrotnie
A co to ? to 250 silnik ? wielkosc naszych cylindrow powoduje takie zapytania ludzi ogladajacych moto np na zlocie
Wpis o udzwigu mi sie podoba bo szukajac sprzetu dla siebie zawsze patrzylem na ladownosc danej maszyny.przede wszystkim na swoje gabaryty ale takze na mozliwosc zabrania polowki na lansik po wsi
Gratki opis spoko
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:57, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
@seequs
Wszelkie uwagi mile widziane.
Już zmieniam:
OPIS
Pamiętacie baję o brzydkim kaczątku? Było sobie brzydkie kaczątko, bla, bla, bla i po jakimś czasie zmieniło się w pięknego łabędzie. Tak w skrócie.
A teraz popatrzcie sobie na ten motocykl. To takie brzydkie kaczątko Daelima. Wysoko zadarty zbiornik paliwa, kilka dziwnych chromów z tyłu + wielka dwupoziomowa kanapa.
Powiedzmy sobie szczerze, design nie powala.
Co w nim jest fajnego, co zmienia go w łabędzia z bajki? Żeby to poczuć, musicie posadzić dupsko na kanapie i przekręcić kluczyk w stacyjce.
0,084 - stosunek mocy do wagi. Zerknijcie sobie do katalogu. Taką moc ma zaledwie kilka firmowych crossów! Wiecie co to oznacza? Podpowiem wam. Dynamiczny silnik i niewielka masa. Nie ma drugiego takiego motocykla, który (w cenie zakupu używki - około dwóch tysięcy złotych) tak by się zbierał na drodze!
Wielka kanapa + lekko uniesiona kierownica sprawiają, że jest jeden z najwygodniejszych motocykli typu cruiser. Mało? A co powiecie na 200kg udźwigu? Tak, nie przewidziało się wam. 200kg udźwigu do przewiezienia na tym motocyklu! Kultowa Yamaha Dragstar ma "tylko" 198kg. Czy któryś z nowych chińskich produktów może poszczycić się takim wynikiem? Pakujecie kufry do pełna, bagażnik dociążanie sprzętem kempingowym a za plecami siada jakaś piękna pani, którą chcecie zabrać na wycieczkę. Że to niby dużo dla 125? Ten motocykl poradzi sobie z takim obciążeniem!
Co jeszcze można o nim powiedzieć? Tych maszyn jest zatrzęsienie, podobnie jak niemal bliźniaczego Hyosunga Cruise. Można przebierać w lakierach i dodatkowym wyposażeniu. To idealny motocykl dla ludzi, którzy chcą sprawdzić, czy kręci ich bycie motocyklistą. Nie chcą na to wywalać większych pieniędzy a przy tym chcą cieszyć się jazdą dynamicznym motocyklem.
Na koniec ktoś mógł by zapytać: "No dobra a jakie on ma wady"? Odpowiedź jest banalna. W cenie za którą można go teraz kupić, ma tylko zalety (żart). Na co w takim razie zwrócić uwagę przy zakupie? Ostatecznie decydując się na ten model musicie brać pod uwagę, że może on mieć przynajmniej 20 lat.
Przede wszystkim:
- czy nie jest krzywy,
- czy nie jest skorodowany,
- czy nie jest cały malowany (jak jest to raczej nie dobrze),
- wszelkie oryginalne naklejki robią dobre wrażenie,
- wycieki z silnika,
- czy kierownica nie jest pokrzywiona,
- czy nie kopci na niebiesko,
- czy łatwo zapala,
- czy nie widać dziwnych spawów na odkrytych konstrukcjach / ramie.
Największa różnica pomiędzy VC A VS? VS to następna VC.
Co ciekawe, VC jest mocniejszy, ma 15 kucyków, VS "tylko" 14.
Różnice widoczne na zdjęciach:
Daelim VC 125 Advance
daelim vs 125 evolution
VS wydaje się być ładniejszy:
- chrom który schodzi od oparcia do tłumika,
- ładniejszy tłumik,
- jest bardziej pozaokrąglany,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:07, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc, podpowiedzi i Wasze uwagi w redagowaniu opisu. Myślę że w takiej formie można go wysłać do Dawida.
Kolejny Daelim w katalogu!
To co? Teraz skuter S3?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Czw 6:30, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:53, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Skuter S2
Dane techniczne:
Model Daelim S2 Freewing 125
Pojemność skokowa: 124.9 ccm
Typ silnika: Jednocylindrowy
Ilość suwów: 4
Rozruch: Elektryczny
System chłodzenia: Olej i powietrze
Wtórne przeniesienie napędu: Pas napędowy
Waga na sucho: 141 kg
Wysokość siodła: 750 mm
Wysokość całkowita: 1,340 mm
Długość całkowita: 2,110 mm
Szerokość całkowita: 740 mm
Prześwit: 120 mm
Rozstaw osi: 1,480 mm
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony
Opona przednia: 120/70-.12.
Opona tylna: 130/70-12
Hamulec przedni: Jednotarczowy
Hamulec tylni: Jednotarczowy
Pojemność zbiornika paliwa: 11.5 litry
OPIS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 9:54, 12 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:08, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wracam po długiej nieobecności, spowodowanej studiami. Studia skończone, mam wolne popołudnia i wieczory, mogę wrócić do przygotowywania opisów naszych ukochanych motocykli. Mam nadzieję, że tak jak ostatnim razem będziemy wspólnie je redagować.
Na tapecie pozostał niedokończony opis skutera S2.
O czym według Was warto wspomnieć, pisząc o tej maszynie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:11, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
S2 S2 S2 piszcie!
PS,
czytałem tam o którymś daelimie i w specyfikacji był podły byk, że dwa zawory na cylinder. Wszystkie jeżdżące jeszcze daelimy w Polsce mają po 4 zawory...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:22, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie zgadzam się z tym, że VC jest brzydszy od VS-a.
Z motorami jak z kobietami, każdy facet ma swój gust.
Ja osobiście jeździłem VC-ekiem.
Z Vs-a to tylko tłumik mi się podoba.
Zrób opis Daystara.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:10, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
VS to taka dobrze ubrana VC, wystarczy dobrze dostrzec...
Tu się zgodzę, VC, to taka laska z dyskoteki a VS to jakby ta ona się jednak zaczęła ukulturalniać, wernisaż, teatr te sprawy, choć to to samo moto...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|