Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Przygotowanie do sezonu VT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:41, 19 Mar 2017    Temat postu: Przygotowanie do sezonu VT

Witajcie.
Chciałbym podzielić się z Wami moimi poczynaniami z VT kiem.
Podzielę naprawy na punkty co pozwoli zachować porządek ( jak się nauczę, to będę dodawał foto do poszczególnych punktów).
1.Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, filtra powietrza.
2.Wymiana uczszelnien w lagach, wymiana oleju w lagach.
3.Rozruszanie zacisku hamulcowego, nasmarowanie tłoczków. Wymiana płynu hamulcowego.
4.Wymiana napędu (zębatki i łańcuch). Zmiana przelozenia.
5.Wymiana łożysk w kołach, przód i tył.
6. Montaż USB
7.Usunięcie naklejek na zbiorniku, ogólna polerka.
Będę opisywał w kolejnych wpisach poszczególne punkty,
Jesli Was to interesuje. Mam też trochę pytań do bardziej doświadczonych kolegów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:50, 19 Mar 2017    Temat postu:

wyszystko mam to przerobione. Jak cos mogę pomóc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:06, 20 Mar 2017    Temat postu: VT

Witam
Próbuje wstawić link do zdjęć, dajcie znać czy działa.
Mój VT przed rozebraniem

[link widoczny dla zalogowanych]

Witaj Foveon, pewnie będę miał dużo pytań, oglądałem już Twoje filmy, po obejrzeniu jednego z nich kupiłem łańcuch i zębatki, zaoszczędziłem trochę kasy przez to. Wiszę Ci piwo!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotr VT dnia Pon 21:20, 20 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:26, 20 Mar 2017    Temat postu:

Biedny paluszek ale u faceta krew musi byc .czuc wtedy ze dazy sie do czegos Smile
Powrót do góry
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:40, 20 Mar 2017    Temat postu:

Działaj, pokibicujemy i może coś doradzimy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:41, 20 Mar 2017    Temat postu: Vt

Widzę że cały album jest dostępny.
1.Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, filtra powietrza.
Lagi rozebrałem wg. książki. Podczas jazdy olej zalewał tarcze hamulcową i skuteczność hamowania była jak w moim pierwszym maluchu:).
Przy okazji rozebrałem zacisk, tłoczki maja kilka ognisk rdzy, wyszlifuje to, zobaczymy czy się nie rozciekną.

2.Wymiana uczszelnien w lagach, wymiana oleju w lagach.
Ten olej do amorów kupiłem taki Castrol 10W synthetic, nie wiem czy odpowiedni???

3.Rozruszanie zacisku hamulcowego, nasmarowanie tłoczków. Wymiana płynu hamulcowego.
Płyn hamulcowy był jak przepracowany olej, gęsty i ciemny. Poprzedni właściciel pomalował zbiorniczek srebrną farbą...trochę mi zajęło zanim to zdarłem.
4.Wymiana napędu (zębatki i łańcuch). Zmiana przelozenia.
Te zębatki dobrałem trochę z przesadą, mała zębatka 16 zębów duża 40 zębów...ciekawe czy mnie uciągnie:)

5.Wymiana łożysk w kołach, przód i tył.
Łożyska w kołach poszły tak jak na zdjęciach widać, za pomocą spawarki
6. Montaż USB
Czy dajecie bezpiecznik przed złączem i do czego to podpiąć. Bezpośrednio do akumulatora to nie zbyt fajnie bo będzie cały czas pod prądem. Za stacyjką lepiej tylko gdzie???

7.Usunięcie naklejek na zbiorniku, ogólna polerka.


A i najważniejsze:) jak poradzić sobie z tymi kołami, ta anoda schodzi z tego aluminium.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:46, 20 Mar 2017    Temat postu:

ad 2 - na oleju musi pisać ze do zawieszeń
ad 4- jazmieniłem ze standardu na 15/42 i pod górke na najwyższym jest ciężko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:47, 20 Mar 2017    Temat postu:

Koła to polerka. W postach Foveona znajdziesz temat jak on to zrobił.
Co do gniazda usb toja bym podłączył minus z aku, a plus gdzieś spod kluczyka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:02, 20 Mar 2017    Temat postu:

Staszek.S napisał:
ad 2 - na oleju musi pisać ze do zawieszeń
ad 4- jazmieniłem ze standardu na 15/42 i pod górke na najwyższym jest ciężko


Ten Castrol jest do zawieszeń, tylko nie wiem czy synthetic nie będzie za "wodnisty".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:24, 20 Mar 2017    Temat postu:

Jak pisze na nim fork to bedzie dobry Smile
Ja tez lałem castrola (chyba)
On jest taki właśni edość rzadki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:55, 20 Mar 2017    Temat postu:

Lej, to jest dobry olej:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:04, 21 Mar 2017    Temat postu:

Osobiscie stosuje olej silnikowy valvoline 10W 50 syntetyk.
Lagi w naszych motorkach zalewamy olejem ATF SAE 20.☺


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:13, 21 Mar 2017    Temat postu:

Widzę że ładnie ci idzie. Nie poszedłeś na łatwość tylko wyczyściłeś ładnie silnik wokół zębatki. A to się chwali.
Co do USB daj koniecznie na stacyjce. Niby małe gówno a prąd żre nawet jak nie ma odbiornika. Wilgoć też nie sprzyja elektronice pod napięciem.
Na stacyjce są 2 kable na wyjściu. Koloru nie pamiętam ale jak pod jeden podłączysz to nie uruchomisz silnika. Więc sprawdź zanim podłączysz na stałe. U mnie to jeszcze wszystko idzie na przekaźnikach.
Taką mam instalacje. Doszedł jeszcze wskaźnik paliwa.
A i bezpiecznik daj jak najbliżej miejsca podłączenia na +
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Wto 11:16, 21 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:20, 21 Mar 2017    Temat postu:

Foveon napisał:
Widzę że ładnie ci idzie. Nie poszedłeś na łatwość tylko wyczyściłeś ładnie silnik wokół zębatki. A to się chwali.
Co do USB daj koniecznie na stacyjce. Niby małe gówno a prąd żre nawet jak nie ma odbiornika. Wilgoć też nie sprzyja elektronice pod napięciem.
Na stacyjce są 2 kable na wyjściu. Koloru nie pamiętam ale jak pod jeden podłączysz to nie uruchomisz silnika. Więc sprawdź zanim podłączysz na stałe. U mnie to jeszcze wszystko idzie na przekaźnikach.
Taką mam instalacje. Doszedł jeszcze wskaźnik paliwa.
A i bezpiecznik daj jak najbliżej miejsca podłączenia na +
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki za schemat. Nie znam się na elektryce ale z taką instrukcja to myślę że poradzę sobie.
Dzisiaj kupiłem łożyska do obu kół, 36zl i to do wyższych temperatur, chociaż nie wiem po co...do Afryki nie jadęWink Czekam jeszcze na uszczelniacze do lag, też około 30 zł na allegro. Wstawienie kolejne zdjęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:30, 02 Kwi 2017    Temat postu:

Witajcie.
Piękny dzień mieliśmy dzisjaj, pewnie w dużej mierze udało się pokonać większości z nas kilka kilometrów.
Więc i ja trochę pojeździlem.
Niedawno skończyłem wszystkie prace z motorem. Dzisiaj kilkukrotnie próbując nie udało mi się przekroczyć 90 km/h. Nie mam pojęcia dlaczego tylko tyle.
Dodam że gaźnik ustawiłem na oko, dwa i pół obrotu wykrecona śrubka od składu mieszanki.
Jak szybko Wasze VT ki potrafią jeździć? Może ktoś powie co można zrobić żeby tiry nie doganialy mojego VT?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 4:38, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Piotr VT napisał:
Witajcie.
Piękny dzień mieliśmy dzisjaj, pewnie w dużej mierze udało się pokonać większości z nas kilka kilometrów.
Więc i ja trochę pojeździlem.
Niedawno skończyłem wszystkie prace z motorem. Dzisiaj kilkukrotnie próbując nie udało mi się przekroczyć 90 km/h. Nie mam pojęcia dlaczego tylko tyle.
Dodam że gaźnik ustawiłem na oko, dwa i pół obrotu wykrecona śrubka od składu mieszanki.
Jak szybko Wasze VT ki potrafią jeździć? Może ktoś powie co można zrobić żeby tiry nie doganialy mojego VT?
Pozdrawiam


Biorac pod uwage ze jezdzimy 125 ktora ma dobra kompresje to mozesz
1. Zmienic przelozenie
2. Nie jezdzic pod wiatr
3. Ewentualnie schudnac ☺


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:38, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Dariusz napisał:
Piotr VT napisał:
Witajcie.
Piękny dzień mieliśmy dzisjaj, pewnie w dużej mierze udało się pokonać większości z nas kilka kilometrów.
Więc i ja trochę pojeździlem.
Niedawno skończyłem wszystkie prace z motorem. Dzisiaj kilkukrotnie próbując nie udało mi się przekroczyć 90 km/h. Nie mam pojęcia dlaczego tylko tyle.
Dodam że gaźnik ustawiłem na oko, dwa i pół obrotu wykrecona śrubka od składu mieszanki.
Jak szybko Wasze VT ki potrafią jeździć? Może ktoś powie co można zrobić żeby tiry nie doganialy mojego VT?
Pozdrawiam


Biorac pod uwage ze jezdzimy 125 ktora ma dobra kompresje to mozesz
1. Zmienic przelozenie
2. Nie jezdzic pod wiatr
3. Ewentualnie schudnac 


No, po prawdzie masz zajebiste przelozenie na zebatkach. U mnie na silniku 150 i mniejszej masie wlasnej moto mam 15/42 i jest odpowiednio, ew dolozyl bym zabek na tylnej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:41, 03 Kwi 2017    Temat postu:

4. Zawsze starać sie jechać z górki
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:43, 03 Kwi 2017    Temat postu:

5. Zawsze możesz spróbować mocno odpychać się nogami jak w hulajnodze Smile

A tak na poważnie, to cóż witaj w klubie 125, my też na początku przygody (ja to mam cały czas) zastanawialiśmy się, czemu to moto nie jedzie "ciutkę" szybciej?

Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:33, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Nie jak w hulajnodze...Smile Moto jest szybsze bo tu siedzisz i możesz sie na raz na 2 nogi odpychac Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:26, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Zabawnie. Zapomniałem dodać że przełożenie jest na pewno wystarczające na osiągnięcie większej prędkości ale nie ma mocy na to. Nie wiem czy nie przesadziłem z tym przełożeniem. Na czwórce rozpędza się do 90 dych a patka to już tylko utrzymuje ta prędkość. Nie wiem czy nie wrócić do sarego przelozenia. Trudno, przecież nie schudne, 93 kg. Z czego tu zrzucić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:56, 03 Kwi 2017    Temat postu:

No jak przekombinowałeś z przełożeniami, to taki jest właśnie efekt, czwórka wysoko ciągnie a piątce brak mocy by dalej rozpędzać. Koszt przedniej zębatki to niecałe 20zł, zamów taką z jednym, dwoma ząbkami mniej, załóż, napnij łańcuch i zobacz co wtedy będzie się działo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:05, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Zamowilem zębatkę 14 zębów, taka miałem, nie chce już mniejszej bo lańcuch będzie kolidowal ze śrubami montażowymi. Zobaczymy czy to pomoże. Przydałoby się parę koni więcej:). Acha mam pytanie, czy wasz przedni hamulec jest wstanie zablokować koło w trakcie jazdy? Bo moj nie blokuje koła. Czy to normalne ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:20, 04 Kwi 2017    Temat postu:

U mnie w vs blokuje tylko na zimnej oponie, piachu lub po deszczu. Generalnie nic przyjemnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr VT
Support



Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:20, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Witajcie.
Mam tą zębatkę przednią, 14 zębów. Teraz jest ok. A więc, człowiek uczy się na błędach. Jeżeli ktoś będzie próbował zmieniać przełożenie to można skorzystać z mojego doświadczenia.
Po wszystkich naprawach motorek fajnie jeździ...jeździłby gdyby w moich rejonach ciągle nie padał śnieg. Byle do wiosny czy lata:)
Do zobaczenia na drogach.
LWG.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:37, 04 Lis 2017    Temat postu:

Odgrzebuje star temat ale doszedłem do wniosku że nie bede robił bałaganu na forum.

1.Wymiana uczszelnien w lagach, wymiana oleju w lagach.
2.Wymiana napędu (zębatki i łańcuch). Zmiana przelozenia.
3.Wymiana łożysk w kołach, przód i tył.
4. Wmiana uszczelek na cylindrze i przy zaworach.

Właściwie bardzo podobnie jak Piotr Smile

1.Możecie mi powiedzieć jak wykonać pierwszy punkt. trochę z prawej lagi zaczęło mi wyciekać. widzę, że jest mokro od oleju co jakiś czas. Rozumiem że to już ich koniec i musze coś pewnie zakupić aby wymienić uszczelnienie?

2. Napęd już kiedyś opisywaliście le przez ładną pogodę jeszcze tego nie uczyniłem....

3. wymiana łożyska będzie przy zmianie napędu Smile

4. Zakręcić kurek z paliwem. wymienić wężyk do gaźnika. odkręcić śrubę pod jajkami i pewnie jeszcze gdzieś są ?? ściągnąć bak. odkręcić dwie śruby od zaworów, ściągnąć pokrywę cylidnra. troszkę oleju na nową uszczelkę i wszystko w odwrotnej kolejności.
Powiedzcie mi czym zrobić płukanie baku bo jakbym miał go już fizycznie w dłoni to bym sobie go wypłukał z różnych badziewi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:23, 09 Lis 2017    Temat postu:

Płukanie baku najlepiej robi się benzyną i zapewniam, że naprawdę warto Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:08, 10 Lis 2017    Temat postu:

A zbiornik o ile jest zamontowany w taki sam sposob jak w daystarze to trzyma go tylko ta jedna sruba. A z przodu jest wsunięty tylko na takie zaczepy. Odkreć śrube i ciągnij zbiornik do tyłu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:56, 15 Lis 2017    Temat postu:

Zrobionę Smile Dzięki Smile teraz będzie napęd. Pewnie w czwartek. Chciałem was jeszcze zapytać jak poradzić sobie z lagami;/ bo tego nie znalazłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin