Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:09, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zwykła NGK kosztuje ok 22 zł irydowa 47.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:32, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Aha.jeszcze mały drobiazg.Może to wiecie może nie wszyscy.Nowe świece A zwłaszcza irydowe trzeba po wkreceniu dobrze wypalić.Tak 20-30 min na luzie.baz gaszenia.Wtedy świeca posłuży długo.Irydowe nawet Do 100tyś km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:00, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Taka świeca?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Sob 14:23, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:40, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A można jeździć po prostu? 20-30 minut na biegu jałowym to chyba dla samego silnika nie za dobrze... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:44, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Taka dokładnie.nie pamiętam symbolu Ale opakowanie to samo.A grzanie świecy robiłem częściowo na jalowym A częściowo na jedynce.na stopce centralnej.potem się garnolem kawałek żeby sprawdzić czy na wszystkich biegach ładnie pali.I pali ładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:39, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli wymiana świecy i fajki pomogla?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:05, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tak pomogła.stara fajka była peknieta i częściowo polamana.teraz wolne obroty są stabilne.S co najważniejsze silnik nie gaśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:15, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
I kolejny problem na forum rozwiązany dla następnych posiadaczy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:42, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie może ktoś poda oznaczenia fajki i świecy, może to pomóc w przyszłości np mnie , Według ngk powinienem mieć fajkę xd01f rezystancja 1Kohm, ale bardziej dostępne i tańsze są xd05f ale rezystancja 5Kohm, świeca różnie podawana w internetach cr9eh-9 albo na innych internetach cr8eh-9, i wyjdzie na to że muszę najpierw wyciągnąć swoje iść do sklepu i kupić 5 razy drożej bo się nie znam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:27, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
cr8eh-9 wg instrukcji roadwina vj125., a fajki nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:13, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jo mam fajke ngk. Tylko powiedz mi gdzie to na niej pisze to napisze jaka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:21, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie nigdzie nie ma takiego oznaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:51, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czy przy każdym gazniku jest od dołu śruba do spuszczania syfu? I czy da się to zrobić bez wyjmowania gaznika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:57, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W twoim powinna byc. Tylko podloz cos. A jak nie masz podejscia to chyba rozrusznik bedziesz musial zdejmowac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:12, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zobaczę jak wrócę z roboty.Tak mnie naszło na grzebanie bo pogoda brzydka.To chociaż coś rozkrece i przeczyszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:46, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z Was podjął się już wymiany dyszy w gazniku na większą?Mój kolega ma na zbycie 105 i nie wiem czy brać.Miał ją w junaku 125 i teraz zakłada 115.Z racji tego ze zwiększył pojemność na 150.Mówi że v max się nie zmieni Ale troszku lepiej będzie moto przyspieszalo.Jeszcze jedna kwestia.Jaką my mamy duszę?I jaki gwint?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:06, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Na którym rowku macie ustawioną iglice w gazniku?Pytam bo podczas jazdy wypiela mi się zawleczka więc ustawiłem na środkowy rowek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:39, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
standart to srodek. moze inaczej, ustawienie wyjsciowe to srodek. i teraz w zaleznosci jak motocykl po zagrzaniu zachowuje przy otwaciu do ok 1/3 prawie 1/2 przepustnicy czyli jak wchodzi na obroty, czy sie przylewa. jezeli sie przylewa zmiana na rowek wyzej czyli zmniejszenie paliwa. jezeli bezproblemu wchodzi na obroty mozna zwiekszyc dawke paliwa i znow testowac. Pamietajmy ze mamy tez przyspieszac ktory przy naglym otwarciu gazu zyga dodatkowo paliwo. wiec moze sie okazac ze gdy ustawimy rowek iglicy i dobrze bedzie przyspieszal do momentu gdy nie pociagniemy nagle gaz i dodatkowa dawka paliwa przyleje swiece.. ale nie dajmy sie tez zwariowac, to jest gaznik, i tylko 1 gar, nagle odkrecenie gazu z niskich obrotow moze przylac lub utopic swiece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:39, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
aha, o wymiarach dyszy nie mam pojecia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:21, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Chyba 95
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:29, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Teraz na postoju troszku pachnie benzyną.Aha.Po ustawieniu iglicy na środek trochę wzrosły wolne obroty.Więc chyba za dużo paliwa dostaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:11, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
zobacz czy masz maly luz na lince gazu, bo prawdopodobnie przepustnica nie opada do konca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:44, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W związku z tym że nigdzie nie znalazłem danych odnośnie ustawienia poziomu paliwa w gaźniku Daelim VC 125 dam to tu. Dane potrzebne w chwili kiedy będzie konieczność wymiany zaworka w gaźniku i trzeba cały ustawić na nowo.
Dane odnośnie regulacji:
Ustawienie pływaka 5 mm od krawędzi (foto)
Śruba od składu mieszanki i tu można śmiało ustawić 2,5 obrotu.
Dlaczego ? Bo i tak będziecie rozkręcać
Iglica na 2 ząbek od góry.
Sprawdzone ostatnio na dwóch daelimkach VC i działa bez zarzutu, a do tego niskie spalanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłej zabawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:02, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
OOOOOOOOOO dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:03, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pada, zimno, chyba właśnie dziś korzystając z dnia wolnego muszę się zabrać za regulację gaźnika.
Przyczyna: problemy z odpalaniem, samo naciśnięcie zapłonu nie wystarcza, na zimnym ssanie do połowy i w dodatku minimalnie gaz. Dopiero wtedy odpali. Po uruchomieniu obroty są na poziomie 1000 - 1100 rpm.
Tylko od czego by tu zacząć? Nie mam samostartu, z gaźnika nic nie cieknie i wygląda ok, więc zakładam, że nadaje się do regulacji
EDIT: Ok, na początek została wymieniona świeca, wyciągnięta NGK CR8EH-9 (czyli niemiec kiedyś tam włożył nominalną), wymieniłem na taką samą nową.
A ta stara wyglądała tak:
Czyli ewidentnie nie mam wskazanego szarobiałego lub szarożółtego nalotu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Sob 8:20, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:33, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kapeczkę za bogata mieszanka, lekko mogłaby być jaśniejsza... Ale i tak nieźle.
Ja za to na dwóch gaźnikach (PZ16 i PZ19) nie mogę ustawić chińskiej 50tki. Już mnie krew zalała wczoraj, ręce opadły, uszy ogłuchły a płuca odpadły od spalin. Jak już odpalil, to wkrecal sie na niebotyczne obroty, zaczynalem regulacje, w każdym ustawieniu mruczy przy odkręceniu, na manetkę reaguje po 2-3-4 sekundach i wchodzi bardzo wysoko a schodzi z obrotów po 10-15 sekundach i zaś chce gasnąć. Juz nie wiem o co chodzi, kiedyś spokojnie kręciłem w tych gaźnikach, z czego 19tke używałem do 110cm w nim, a 16 do 50cm. Tak czy siak na jednym i na drugim gaźniku 50tka szaleje, swieca czarna niezależnie od ustawien, iskra mimo wszystko w miare zdrowa, niebieska jasna... :/
Jakieś pomysly?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:27, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Adam
dane z mojego vj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:47, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No to ja temat mam już załatwiony https://youtu.be/wpj8-TqMQOY
Pappa, dzięki za porady i w ogóle za pomysł, że można tak ustawić nasze Daelimki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:01, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Fajnie Pappa, tylko nie każdy dysponuje zestawem do pomiaru. Suwmiarkę z reguły ma każdy. Tak czy inaczej odnośnie Daelimów jest mało informacji na temat regulacji gaźników, a zwłaszcza pływaków. Jest to chyba jedyne forum gdzie te info się zaczyna pokazywać. Sposób na odwrócenie do góry brzuchem przetestowałem teraz na dwóch gaźnikach i oba banglają idealnie jak na tym filmiku. No i jest prosty.
Jak ktoś coś takiego robił to dobrze by się tym tu podzielił. Zauważcie że dużo ludzi szuka tego tematu, a to są punkty do googlałki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:44, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie uwierzycie ale mój silniczek podobnie odpalił po tym jak pół roku był w domciu. Gaźnik leżał bez paliwa. Odkręciłem kranik poczekałem 5 minut pyr i odpalił za pierwszym razem. Minuta na połowie ssania i potem już normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:52, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A w moim chyba przyśpieszacz zaczyna kulać odpal jak u papy bez ssania. Ale jak chcę dodać gazu to go muli i muszę ssanie mu włączyć. Po rozgrzaniu jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:17, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
kazdy silnik spalinowy (benzyniak) jak jest zimny inaczej pracuje niz jak jest cieply.. przewaznie swieca zalewana jest przez to ze z zimnego cylindra paliwo nie odparowuje jak powinno. po prostu paliwo sie skrapla i w pewnym momencie kropla zalewa swiece. albo zaleje ja tak ze zgasnie motor albo przymuli..
dlatego wazne jest rozgrzanie silnika..
ja jak jest silnik zimny daje 1/2ssania. i tak odpalam, jak troche pochodzi chociaz 10s wylanczam ssanie i ćhodzi bez.. ale jak bym chcial w tym momencie jechac to wiem ze odkrecenie gazu, moze mi go przylac. dlatego ten czas wykorzystuje na ubranie, rekawice kask itp. po tem pomalu jade..
bardzo duzy wplym ma temperatura powietrza, temp. paliwa i temperatura silnika. bo nawet jak na zewnatrz jest 20 st. to motocykl moglbyc wyciagniety z garazu gdzie temp nie przekraczala 5 st...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:38, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No to mój tak ma DZIEKI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:22, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mój też tak ma. Odpalam, ale ja ssania więcej jak centymetr nie odkręcam bo typowo go samo ssanie zaleje. Pochodzi na ssaniu (od 6st w dol tak robie, cieplej bez ssania) zagai, nie ruszam manetki, pakuję się, komin, szaliczek, kurtka, klucze od garazu kask, costam akurat się zagrzewa wtedy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:05, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Kapeczkę za bogata mieszanka, lekko mogłaby być jaśniejsza... Ale i tak nieźle.
Ja za to na dwóch gaźnikach (PZ16 i PZ19) nie mogę ustawić chińskiej 50tki. Już mnie krew zalała wczoraj, ręce opadły, uszy ogłuchły a płuca odpadły od spalin. Jak już odpalil, to wkrecal sie na niebotyczne obroty, zaczynalem regulacje, w każdym ustawieniu mruczy przy odkręceniu, na manetkę reaguje po 2-3-4 sekundach i wchodzi bardzo wysoko a schodzi z obrotów po 10-15 sekundach i zaś chce gasnąć. Juz nie wiem o co chodzi, kiedyś spokojnie kręciłem w tych gaźnikach, z czego 19tke używałem do 110cm w nim, a 16 do 50cm. Tak czy siak na jednym i na drugim gaźniku 50tka szaleje, swieca czarna niezależnie od ustawien, iskra mimo wszystko w miare zdrowa, niebieska jasna... :/
Jakieś pomysly?  |
skoro wolno schodzi z obrotow za duzo powietrza jest ustawionego w skladzie mieszanki. (od tego zacznij). ewentualnie ciagnie lewe powietrze...
zwroc uwage czy przepustnica lezy ladnie, czy cos ja blokuje i "otwor" do krucca jest otwarty.
swiece moze olej silnikowy paskudzic... jak motocykl jest zimny nie jest zaszczelny stad jest mozliwosc ze olej idzie w swiece.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Nie 22:07, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:00, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jaki rozmiar klucza do swiecy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:29, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie 16... z resztą do vjta potrzebna jest pieruńsko długa, więc ratowałem się giętą przedłużką i grzechotką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:47, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jak do Corsy Katarzyn. Klucz do świec długi prawie jak bejsbol. Trzeba było dokupić. Teraz ma w aucie pod ręką jakby ktoś skoczył i coś się pluł....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:49, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rozumie ze do VS tez 16 mm. dzieki za odp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:03, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ludzie ratujcie, jak dojść do tej p... Śruby od regulacji mieszanki w Daystarze. Po ściągnięciu rozrusznika zostaje odkryty jeden trybik od sprzęgła rozrusznika z którego po odpaleniu będzie tryskal olej i zamiast gaźnik wyregulowac to silnik zatre. Ktoś to ustawial w daystarze? .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:25, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jabbinsky napisał: | Ludzie ratujcie, jak dojść do tej p... Śruby od regulacji mieszanki w Daystarze. Po ściągnięciu rozrusznika zostaje odkryty jeden trybik od sprzęgła rozrusznika z którego po odpaleniu będzie tryskal olej i zamiast gaźnik wyregulowac to silnik zatre. Ktoś to ustawial w daystarze? . |
W VS to samo. Naciągałem dętkę na to i Kati trzymała żeby utrata oleju była mała.
Możesz próbować dojść płaskoszczypami albo śrubokrętem rantem popychać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:07, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
I w obu przypadkach precyzja pojdzie w piach, dodatkowo jest szansa że śrubę brzydko obedrę szczypcami. Naprawdę nasi żółci bracia nie przewidzieli jakiejś możliwości regulacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:58, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja używam małego płaskiego śrubokręta i reguluję tę śrubkę na zasadzie wagi. Raz z jednej strony gaźnika, raz z drugiej. W zależności czy chcę wkręcić czy wykręcić. To działa bez problemowo. Nie wyjmuję rozrusznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:17, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ucięty listek blaszki, lekko wygięty ku górze i kręcisz jak chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Śro 15:18, 06 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:05, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A przede wszystkim wyjmij gaźnik i z płaskiego zrób krzyżaka jak Dariusz, a potem kręcisz jak chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:42, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Podane poziomy paliwa sa możliwe tylko wtedy kiedy zaworek jest zamkniety a blaszka tylko dotyka amortyzatorka na zaworku. Nurtuje mnie jedno . Czemu w manualu sa podane rozne poziomy paliwa dla vs i vl skoro to te same gaźnik. Może Adam wyjaśni .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:46, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Powiem ci, bo otwarcie rozrzadu (zaworow) jest delikatnie rozne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:51, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki Rush . Fajny jest patent z przezroczystym wezykiem do sprawdzenia poziomu podoba mi sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:11, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jutro wrzucę parę patentów na regulację w VL, wystarczy odrobina pomysłowości i desperacji żeby wyregulowac w nim gazior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:00, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Powiem ci, bo otwarcie rozrzadu (zaworow) jest delikatnie rozne. |
No to akurat nie ma nic wspólnego z poziomem paliwa.
Do każdego z tych modeli ustawisz pływak (poziom paliwa) na tym samym poziomie i po przeprowadzeniu regulacji np za pomocą świeczki kolor będą działały prawidłowo. Różnice jaki podaje producent są jego słodką tajemnicą.
No dobra teraz na serio
Poziom paliwa może się różnić z tego powodu że kąt ustawienia gaźnika w motocyklu jest minimalnie inny i aby prawidłowo podać paliwo do silnika musi mimo tego samego typu gaźnika być zmieniony poziom paliwa na niższy lub wyższy. To jest ta słodka tajemnica. Kąt pochylenia gaźnik jest minimalny i na pierwszy rzut oka niezauważalny.
Miłej zabawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:10, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
OK fajnie ,gadacie o gaznikach a moj wlasmie zaczal lac i co dalej, moze toID ogłoszenia: 82162111
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:13, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Zaworek do wymiany. mig290 będzie wiedział jaki model czy jak to tam. Może nawet w yardzie będą mieć takie coś. Chyba, że wyjmiesz od siebie i pójdzie z tym do nich. Daleko nie masz.
Chodzi o stożkowy zaworek popychany przez pływak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:16, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
bo mysle o Mikuni 26 na olx 140 zeta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:20, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A za zaworek 10 maks.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:22, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ok sprawdze i tak nie wiem z kad sie leje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:44, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ojj Pappa nie chcę żebyś mnie źle zrozumiał ale ten sposób na regulację nie działa w moim VL. Jakkolwiek śruba bym nie kręcił to mogę co najwyżej zgasic silnik, odkrecam na 2 1/4 obrotu, obroty na 900, krece znowu śruba najpierw pół obrotu wykrecam później cały obrót wkrecam, półtora wykrecam dwa wkrecam itp. Obroty się nie zmieniają, tylko w jednym momencie silnik gaśnie bo pewnie jest przelany. Co do patentów: po pierwsze ze szpachelki można wyciąć mały kawałek, ona ma fajną cienką i sprezysta blachę. Wycinamy taki fragment żeby zmieścił się ładnie w kluczu oczkowym grzechotce i sobie możemy kręcić. Jak wyciagniemy rozrusznik to pod chromowana klapką z lewej strony silnika jest trybik, wyciągamy go i odkładamy na jakąś szmate a dekielek przykrecamy spowrotem. Bierzemy baterie AA i od prawej strony silnika wkładamy w dziurę po wale rozrusznika, ani olej ani ciśnienie nie wyleci. Moto na biegu szybciej się zagrzewa, wrzucamy mu 5 i koło tylne w górze oczywiście. Przed regulacją warto filtr powietrza wymienić albo chociażby wyczyścić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:47, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie dzialalo.. niewiem co napisac
Ale generalnie to ustawic liczbe obrotow jak podaje serwisowka. I powinno byc git.. ewentualnie mala korekta.. takse testy, testy i jeszcze raz testy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:24, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak gazior ulewa to zaworek iglicowy trafiony. To nie jest jakiś specjalny do dalejlima.
Taki sam macie w kawie, yamaszce i innych tego typu sprzętach. Zaworki są normalizowane i to bardziej niż by się mogło wydawać.
Wymień to guano i ustaw gaźnik. Będzie żył i nie musisz wydawać 140 zł na przereklamowany mikuni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:53, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Adam ale mi nic nie cieknie, miałem tylko skryta nadzieję że z rozrusznika mi nie odpala bo mam gaźnik źle ustawiony. Tym razem nie wyszło, jak będę miał wolne to pobawię się elektryka ale to pewnie dopiero od września jak będę miał dostęp do profesjonalnego sprzętu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:12, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Skoro gaźnik nie reaguje na regulację składu mieszanki i obroty to jest albo rozregulowany pływak, albo zapchany gdzieś na którymś kanaliku, albo masz uszkodzone oringi na dyszach regulacyjnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|