Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulacja gaznika - poradnik
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:09, 12 Mar 2016    Temat postu:

Zwykła NGK kosztuje ok 22 zł irydowa 47.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:32, 12 Mar 2016    Temat postu:

Aha.jeszcze mały drobiazg.Może to wiecie może nie wszyscy.Nowe świece A zwłaszcza irydowe trzeba po wkreceniu dobrze wypalić.Tak 20-30 min na luzie.baz gaszenia.Wtedy świeca posłuży długo.Irydowe nawet Do 100tyś km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:00, 12 Mar 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Taka świeca?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Sob 14:23, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:40, 12 Mar 2016    Temat postu:

A można jeździć po prostu? 20-30 minut na biegu jałowym to chyba dla samego silnika nie za dobrze... :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:44, 12 Mar 2016    Temat postu:

Taka dokładnie.nie pamiętam symbolu Ale opakowanie to samo.A grzanie świecy robiłem częściowo na jalowym A częściowo na jedynce.na stopce centralnej.potem się garnolem kawałek żeby sprawdzić czy na wszystkich biegach ładnie pali.I pali ładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:39, 12 Mar 2016    Temat postu:

Czyli wymiana świecy i fajki pomogla?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:05, 12 Mar 2016    Temat postu:

Tak pomogła.stara fajka była peknieta i częściowo polamana.teraz wolne obroty są stabilne.S co najważniejsze silnik nie gaśnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:15, 12 Mar 2016    Temat postu:

I kolejny problem na forum rozwiązany dla następnych posiadaczy... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:42, 21 Mar 2016    Temat postu:

Panowie może ktoś poda oznaczenia fajki i świecy, może to pomóc w przyszłości np mnie Razz, Według ngk powinienem mieć fajkę xd01f rezystancja 1Kohm, ale bardziej dostępne i tańsze są xd05f ale rezystancja 5Kohm, świeca różnie podawana w internetach cr9eh-9 albo na innych internetach cr8eh-9, i wyjdzie na to że muszę najpierw wyciągnąć swoje iść do sklepu i kupić 5 razy drożej Smile bo się nie znam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:27, 21 Mar 2016    Temat postu:

cr8eh-9 wg instrukcji roadwina vj125., a fajki nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:13, 22 Mar 2016    Temat postu:

Jo mam fajke ngk. Tylko powiedz mi gdzie to na niej pisze to napisze jaka... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:21, 22 Mar 2016    Temat postu:

Pewnie nigdzie nie ma takiego oznaczenia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:51, 30 Mar 2016    Temat postu:

Czy przy każdym gazniku jest od dołu śruba do spuszczania syfu? I czy da się to zrobić bez wyjmowania gaznika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:57, 30 Mar 2016    Temat postu:

W twoim powinna byc. Tylko podloz cos. A jak nie masz podejscia to chyba rozrusznik bedziesz musial zdejmowac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:12, 30 Mar 2016    Temat postu:

Zobaczę jak wrócę z roboty.Tak mnie naszło na grzebanie bo pogoda brzydka.To chociaż coś rozkrece i przeczyszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:46, 02 Kwi 2016    Temat postu:

Czy ktoś z Was podjął się już wymiany dyszy w gazniku na większą?Mój kolega ma na zbycie 105 i nie wiem czy brać.Miał ją w junaku 125 i teraz zakłada 115.Z racji tego ze zwiększył pojemność na 150.Mówi że v max się nie zmieni Ale troszku lepiej będzie moto przyspieszalo.Jeszcze jedna kwestia.Jaką my mamy duszę?I jaki gwint?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:06, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Na którym rowku macie ustawioną iglice w gazniku?Pytam bo podczas jazdy wypiela mi się zawleczka więc ustawiłem na środkowy rowek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:39, 05 Kwi 2016    Temat postu:

standart to srodek. moze inaczej, ustawienie wyjsciowe to srodek. i teraz w zaleznosci jak motocykl po zagrzaniu zachowuje przy otwaciu do ok 1/3 prawie 1/2 przepustnicy czyli jak wchodzi na obroty, czy sie przylewa. jezeli sie przylewa zmiana na rowek wyzej czyli zmniejszenie paliwa. jezeli bezproblemu wchodzi na obroty mozna zwiekszyc dawke paliwa i znow testowac. Pamietajmy ze mamy tez przyspieszac ktory przy naglym otwarciu gazu zyga dodatkowo paliwo. wiec moze sie okazac ze gdy ustawimy rowek iglicy i dobrze bedzie przyspieszal do momentu gdy nie pociagniemy nagle gaz i dodatkowa dawka paliwa przyleje swiece.. ale nie dajmy sie tez zwariowac, to jest gaznik, i tylko 1 gar, nagle odkrecenie gazu z niskich obrotow moze przylac lub utopic swiece Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:39, 05 Kwi 2016    Temat postu:

aha, o wymiarach dyszy nie mam pojecia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:21, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Chyba 95

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:29, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Teraz na postoju troszku pachnie benzyną.Aha.Po ustawieniu iglicy na środek trochę wzrosły wolne obroty.Więc chyba za dużo paliwa dostaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:11, 05 Kwi 2016    Temat postu:

zobacz czy masz maly luz na lince gazu, bo prawdopodobnie przepustnica nie opada do konca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:44, 08 Kwi 2016    Temat postu:

W związku z tym że nigdzie nie znalazłem danych odnośnie ustawienia poziomu paliwa w gaźniku Daelim VC 125 dam to tu. Dane potrzebne w chwili kiedy będzie konieczność wymiany zaworka w gaźniku i trzeba cały ustawić na nowo.
Dane odnośnie regulacji:
Ustawienie pływaka 5 mm od krawędzi (foto)
Śruba od składu mieszanki i tu można śmiało ustawić 2,5 obrotu.
Dlaczego ? Bo i tak będziecie rozkręcać Smile
Iglica na 2 ząbek od góry.
Sprawdzone ostatnio na dwóch daelimkach VC i działa bez zarzutu, a do tego niskie spalanie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Miłej zabawy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:02, 09 Kwi 2016    Temat postu:

OOOOOOOOOO dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:03, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Pada, zimno, chyba właśnie dziś korzystając z dnia wolnego muszę się zabrać za regulację gaźnika.

Przyczyna: problemy z odpalaniem, samo naciśnięcie zapłonu nie wystarcza, na zimnym ssanie do połowy i w dodatku minimalnie gaz. Dopiero wtedy odpali. Po uruchomieniu obroty są na poziomie 1000 - 1100 rpm.

Tylko od czego by tu zacząć? Smile Nie mam samostartu, z gaźnika nic nie cieknie i wygląda ok, więc zakładam, że nadaje się do regulacji Smile

EDIT: Ok, na początek została wymieniona świeca, wyciągnięta NGK CR8EH-9 (czyli niemiec kiedyś tam włożył nominalną), wymieniłem na taką samą nową.

A ta stara wyglądała tak:


Czyli ewidentnie nie mam wskazanego szarobiałego lub szarożółtego nalotu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Sob 8:20, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:33, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Kapeczkę za bogata mieszanka, lekko mogłaby być jaśniejsza... Ale i tak nieźle.
Ja za to na dwóch gaźnikach (PZ16 i PZ19) nie mogę ustawić chińskiej 50tki. Już mnie krew zalała wczoraj, ręce opadły, uszy ogłuchły a płuca odpadły od spalin. Jak już odpalil, to wkrecal sie na niebotyczne obroty, zaczynalem regulacje, w każdym ustawieniu mruczy przy odkręceniu, na manetkę reaguje po 2-3-4 sekundach i wchodzi bardzo wysoko a schodzi z obrotów po 10-15 sekundach i zaś chce gasnąć. Juz nie wiem o co chodzi, kiedyś spokojnie kręciłem w tych gaźnikach, z czego 19tke używałem do 110cm w nim, a 16 do 50cm. Tak czy siak na jednym i na drugim gaźniku 50tka szaleje, swieca czarna niezależnie od ustawien, iskra mimo wszystko w miare zdrowa, niebieska jasna... :/
Jakieś pomysly? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:27, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Adam
dane z mojego vj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:47, 09 Kwi 2016    Temat postu:

No to ja temat mam już załatwiony https://youtu.be/wpj8-TqMQOY

Pappa, dzięki za porady i w ogóle za pomysł, że można tak ustawić nasze Daelimki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:01, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Fajnie Pappa, tylko nie każdy dysponuje zestawem do pomiaru. Suwmiarkę z reguły ma każdy. Tak czy inaczej odnośnie Daelimów jest mało informacji na temat regulacji gaźników, a zwłaszcza pływaków. Jest to chyba jedyne forum gdzie te info się zaczyna pokazywać. Sposób na odwrócenie do góry brzuchem przetestowałem teraz na dwóch gaźnikach i oba banglają idealnie jak na tym filmiku. Smile No i jest prosty.
Jak ktoś coś takiego robił to dobrze by się tym tu podzielił. Zauważcie że dużo ludzi szuka tego tematu, a to są punkty do googlałki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:44, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Nie uwierzycie ale mój silniczek podobnie odpalił po tym jak pół roku był w domciu. Gaźnik leżał bez paliwa. Odkręciłem kranik poczekałem 5 minut pyr i odpalił za pierwszym razem. Minuta na połowie ssania i potem już normalnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:52, 09 Kwi 2016    Temat postu:

A w moim chyba przyśpieszacz zaczyna kulać odpal jak u papy bez ssania. Ale jak chcę dodać gazu to go muli i muszę ssanie mu włączyć. Po rozgrzaniu jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:17, 09 Kwi 2016    Temat postu:

kazdy silnik spalinowy (benzyniak) jak jest zimny inaczej pracuje niz jak jest cieply.. przewaznie swieca zalewana jest przez to ze z zimnego cylindra paliwo nie odparowuje jak powinno. po prostu paliwo sie skrapla i w pewnym momencie kropla zalewa swiece. albo zaleje ja tak ze zgasnie motor albo przymuli..
dlatego wazne jest rozgrzanie silnika..
ja jak jest silnik zimny daje 1/2ssania. i tak odpalam, jak troche pochodzi chociaz 10s wylanczam ssanie i ćhodzi bez.. ale jak bym chcial w tym momencie jechac to wiem ze odkrecenie gazu, moze mi go przylac. dlatego ten czas wykorzystuje na ubranie, rekawice kask itp. po tem pomalu jade..
bardzo duzy wplym ma temperatura powietrza, temp. paliwa i temperatura silnika. bo nawet jak na zewnatrz jest 20 st. to motocykl moglbyc wyciagniety z garazu gdzie temp nie przekraczala 5 st...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:38, 09 Kwi 2016    Temat postu:

No to mój tak ma DZIEKI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:22, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Mój też tak ma. Odpalam, ale ja ssania więcej jak centymetr nie odkręcam bo typowo go samo ssanie zaleje. Pochodzi na ssaniu (od 6st w dol tak robie, cieplej bez ssania) zagai, nie ruszam manetki, pakuję się, komin, szaliczek, kurtka, klucze od garazu kask, costam akurat się zagrzewa wtedy... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:05, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Rushrod napisał:
Kapeczkę za bogata mieszanka, lekko mogłaby być jaśniejsza... Ale i tak nieźle.
Ja za to na dwóch gaźnikach (PZ16 i PZ19) nie mogę ustawić chińskiej 50tki. Już mnie krew zalała wczoraj, ręce opadły, uszy ogłuchły a płuca odpadły od spalin. Jak już odpalil, to wkrecal sie na niebotyczne obroty, zaczynalem regulacje, w każdym ustawieniu mruczy przy odkręceniu, na manetkę reaguje po 2-3-4 sekundach i wchodzi bardzo wysoko a schodzi z obrotów po 10-15 sekundach i zaś chce gasnąć. Juz nie wiem o co chodzi, kiedyś spokojnie kręciłem w tych gaźnikach, z czego 19tke używałem do 110cm w nim, a 16 do 50cm. Tak czy siak na jednym i na drugim gaźniku 50tka szaleje, swieca czarna niezależnie od ustawien, iskra mimo wszystko w miare zdrowa, niebieska jasna... :/
Jakieś pomysly? Smile

skoro wolno schodzi z obrotow za duzo powietrza jest ustawionego w skladzie mieszanki. (od tego zacznij). ewentualnie ciagnie lewe powietrze...
zwroc uwage czy przepustnica lezy ladnie, czy cos ja blokuje i "otwor" do krucca jest otwarty.
swiece moze olej silnikowy paskudzic... jak motocykl jest zimny nie jest zaszczelny stad jest mozliwosc ze olej idzie w swiece.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Nie 22:07, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kundellesny
Sgt. at arms



Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:00, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Jaki rozmiar klucza do swiecy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:29, 13 Kwi 2016    Temat postu:

U mnie 16... z resztą do vjta potrzebna jest pieruńsko długa, więc ratowałem się giętą przedłużką i grzechotką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:47, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Jak do Corsy Katarzyn. Klucz do świec długi prawie jak bejsbol. Trzeba było dokupić. Teraz ma w aucie pod ręką jakby ktoś skoczył i coś się pluł.... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kundellesny
Sgt. at arms



Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:49, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Rozumie ze do VS tez 16 mm. dzieki za odp. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:03, 05 Lip 2016    Temat postu:

Ludzie ratujcie, jak dojść do tej p... Śruby od regulacji mieszanki w Daystarze. Po ściągnięciu rozrusznika zostaje odkryty jeden trybik od sprzęgła rozrusznika z którego po odpaleniu będzie tryskal olej i zamiast gaźnik wyregulowac to silnik zatre. Ktoś to ustawial w daystarze? .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:25, 05 Lip 2016    Temat postu:

Jabbinsky napisał:
Ludzie ratujcie, jak dojść do tej p... Śruby od regulacji mieszanki w Daystarze. Po ściągnięciu rozrusznika zostaje odkryty jeden trybik od sprzęgła rozrusznika z którego po odpaleniu będzie tryskal olej i zamiast gaźnik wyregulowac to silnik zatre. Ktoś to ustawial w daystarze? .


W VS to samo. Naciągałem dętkę na to i Kati trzymała żeby utrata oleju była mała.
Możesz próbować dojść płaskoszczypami albo śrubokrętem rantem popychać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:07, 05 Lip 2016    Temat postu:

I w obu przypadkach precyzja pojdzie w piach, dodatkowo jest szansa że śrubę brzydko obedrę szczypcami. Naprawdę nasi żółci bracia nie przewidzieli jakiejś możliwości regulacji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:58, 06 Lip 2016    Temat postu:

Ja używam małego płaskiego śrubokręta i reguluję tę śrubkę na zasadzie wagi. Raz z jednej strony gaźnika, raz z drugiej. W zależności czy chcę wkręcić czy wykręcić. To działa bez problemowo. Nie wyjmuję rozrusznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:17, 06 Lip 2016    Temat postu:

Ucięty listek blaszki, lekko wygięty ku górze i kręcisz jak chcesz. Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Śro 15:18, 06 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:05, 06 Lip 2016    Temat postu:

A przede wszystkim wyjmij gaźnik i z płaskiego zrób krzyżaka jak Dariusz, a potem kręcisz jak chcesz. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawids
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:42, 06 Lip 2016    Temat postu:

Podane poziomy paliwa sa możliwe tylko wtedy kiedy zaworek jest zamkniety a blaszka tylko dotyka amortyzatorka na zaworku. Nurtuje mnie jedno . Czemu w manualu sa podane rozne poziomy paliwa dla vs i vl skoro to te same gaźnik. Może Adam wyjaśni .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:46, 06 Lip 2016    Temat postu:

Powiem ci, bo otwarcie rozrzadu (zaworow) jest delikatnie rozne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawids
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:51, 06 Lip 2016    Temat postu:

Dzieki Rush . Fajny jest patent z przezroczystym wezykiem do sprawdzenia poziomu podoba mi sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:11, 06 Lip 2016    Temat postu:

Jutro wrzucę parę patentów na regulację w VL, wystarczy odrobina pomysłowości i desperacji żeby wyregulowac w nim gazior Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:00, 07 Lip 2016    Temat postu:

Rushrod napisał:
Powiem ci, bo otwarcie rozrzadu (zaworow) jest delikatnie rozne.


No to akurat nie ma nic wspólnego z poziomem paliwa. Wink
Do każdego z tych modeli ustawisz pływak (poziom paliwa) na tym samym poziomie i po przeprowadzeniu regulacji np za pomocą świeczki kolor będą działały prawidłowo. Różnice jaki podaje producent są jego słodką tajemnicą.

No dobra teraz na serio Smile
Poziom paliwa może się różnić z tego powodu że kąt ustawienia gaźnika w motocyklu jest minimalnie inny i aby prawidłowo podać paliwo do silnika musi mimo tego samego typu gaźnika być zmieniony poziom paliwa na niższy lub wyższy. To jest ta słodka tajemnica. Kąt pochylenia gaźnik jest minimalny i na pierwszy rzut oka niezauważalny.
Miłej zabawy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:10, 07 Lip 2016    Temat postu:

OK fajnie ,gadacie o gaznikach a moj wlasmie zaczal lac i co dalej, moze toID ogłoszenia: 82162111

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:13, 07 Lip 2016    Temat postu:

Zaworek do wymiany. mig290 będzie wiedział jaki model czy jak to tam. Może nawet w yardzie będą mieć takie coś. Chyba, że wyjmiesz od siebie i pójdzie z tym do nich. Daleko nie masz.
Chodzi o stożkowy zaworek popychany przez pływak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:16, 07 Lip 2016    Temat postu:

bo mysle o Mikuni 26 na olx 140 zeta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3609
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:20, 07 Lip 2016    Temat postu:

A za zaworek 10 maks.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:22, 07 Lip 2016    Temat postu:

ok sprawdze i tak nie wiem z kad sie leje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:44, 07 Lip 2016    Temat postu:

Ojj Pappa nie chcę żebyś mnie źle zrozumiał ale ten sposób na regulację nie działa w moim VL. Jakkolwiek śruba bym nie kręcił to mogę co najwyżej zgasic silnik, odkrecam na 2 1/4 obrotu, obroty na 900, krece znowu śruba najpierw pół obrotu wykrecam później cały obrót wkrecam, półtora wykrecam dwa wkrecam itp. Obroty się nie zmieniają, tylko w jednym momencie silnik gaśnie bo pewnie jest przelany. Co do patentów: po pierwsze ze szpachelki można wyciąć mały kawałek, ona ma fajną cienką i sprezysta blachę. Wycinamy taki fragment żeby zmieścił się ładnie w kluczu oczkowym grzechotce i sobie możemy kręcić. Jak wyciagniemy rozrusznik to pod chromowana klapką z lewej strony silnika jest trybik, wyciągamy go i odkładamy na jakąś szmate a dekielek przykrecamy spowrotem. Bierzemy baterie AA i od prawej strony silnika wkładamy w dziurę po wale rozrusznika, ani olej ani ciśnienie nie wyleci. Moto na biegu szybciej się zagrzewa, wrzucamy mu 5 i koło tylne w górze oczywiście. Przed regulacją warto filtr powietrza wymienić albo chociażby wyczyścić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:47, 07 Lip 2016    Temat postu:

u mnie dzialalo.. niewiem co napisac Smile
Ale generalnie to ustawic liczbe obrotow jak podaje serwisowka. I powinno byc git.. ewentualnie mala korekta.. takse testy, testy i jeszcze raz testy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:24, 07 Lip 2016    Temat postu:

Jak gazior ulewa to zaworek iglicowy trafiony. To nie jest jakiś specjalny do dalejlima. Smile
Taki sam macie w kawie, yamaszce i innych tego typu sprzętach. Zaworki są normalizowane i to bardziej niż by się mogło wydawać.
Wymień to guano i ustaw gaźnik. Będzie żył i nie musisz wydawać 140 zł na przereklamowany mikuni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:53, 07 Lip 2016    Temat postu:

Adam ale mi nic nie cieknie, miałem tylko skryta nadzieję że z rozrusznika mi nie odpala bo mam gaźnik źle ustawiony. Tym razem nie wyszło, jak będę miał wolne to pobawię się elektryka ale to pewnie dopiero od września jak będę miał dostęp do profesjonalnego sprzętu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:12, 08 Lip 2016    Temat postu:

Skoro gaźnik nie reaguje na regulację składu mieszanki i obroty to jest albo rozregulowany pływak, albo zapchany gdzieś na którymś kanaliku, albo masz uszkodzone oringi na dyszach regulacyjnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin