Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Wartość na cewce zapłonowej 0,51v

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tpiach25
Hangaround



Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKL

PostWysłany: Nie 20:15, 17 Lip 2016    Temat postu: Wartość na cewce zapłonowej 0,51v

Witam mam problem z odpalenie pojazdu zanikła mi iskra po sprawdzeiniu multimetrem wartość 12v kończy się na obrotomierzu gdzie wartość podczas próby odpalania na cewkę daje 0,51v więc nijak nie patrzeć wartość jest zbyt niska by odpalić mieszankę,Pisze z pytaniem że może ktoś miał coś podobnego i to nie koniecznie musi być wina obrotomierza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:31, 17 Lip 2016    Temat postu:

duzo nie pomoge.. ale zeby inni mieli szanse ci pomoc napisz co to za motocykl i czy na gazniku czy wtrysku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:58, 17 Lip 2016    Temat postu:

Akurat nie mam danych z jakiegoś katalogu, ale po sprawdzeniu w trzech VC/VS każdy pokazuje około 2,60 V Zaznaczam że wszystkie palą bez problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:36, 18 Lip 2016    Temat postu:

Na stronie wysokiego czy niskeigo napięcia masz takie napięcie? Co ma do tego obrotomierz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tpiach25
Hangaround



Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKL

PostWysłany: Pon 6:41, 18 Lip 2016    Temat postu:

Daelim vs125 .a czemu obrotomierz jak nie patrzeć prąd płynący z cewki wysokiego napięcia łączy się z licznikiem obrotomierz z tad pomiar , rozbieral ktoś licznik od obrotomierz a jest tam jakiś układ styczniowy lub coś podobnego czy jest tylko odbiornikiem napięcia a nie przejścia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:32, 18 Lip 2016    Temat postu:

A jesteś pewny tego co piszesz? Obrotomierz w chińskich skuterach ma przekladnik napieciowy wokół przewodu wysokiego napięcia skąd sygnał leci do przetwornika DCA a z niego do cewki obrotomierza. Im więcej impulsów naliczy w ciągu sekundy tym większe napięcie na cewke obrotomierza podaje i tym większe wskazanie obrotomierza więc obrotomierz ma separacje galwaniczna od cewki (nie ma przejścia). W naszych moplikach ten układ jest ukryty w CDI i działa minimalnie inaczej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tpiach25
Hangaround



Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKL

PostWysłany: Pon 13:12, 18 Lip 2016    Temat postu:

Przypuszczam że moduł lecz sprawdzając przejścia okazuje się ze licznik ma przejścia na masę czasami to by tlumaczylo dlaczego licznik kopał czasami .jest gdzieś dostępny schemat wartości jakie powinny być na danym przewodzie by było można zlokalizować usterkę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:29, 18 Lip 2016    Temat postu:

Słuchaj no musi mieć jedna z nóżek przejście do masy żeby licznik działał ale to co mówisz że Cię licznik kopal to brzmi niepokojąco. Żeby sprawdzić czy są dobre to tak średnio się da, mógłbyś wyciągnąć akumulator i sprawdzać kable które powinny mieć przejście do masy czy mają oraz te które nie powinny mieć przejścia czy mają. Sprawdzisz to najtańszym miernikiem ustawionym na pomiar ciągłości, później możesz sprawdzać rezystancje przewodów. Powinna być jak najmniejsza ale takie mierniki średnio sobie radzą z małymi rezystancjami więc możesz uznać że do 3, może 4omów przewód jest jeszcze dobry. Pamiętaj żeby ten akumulator wyciągnąć bo jak na kablu będzie napięcie a będziesz mierzył rezystancje to miernik upalisz.
Edit napisz może coś więcej o problemie. To się stało samo z siebie czy coś majstrowales, może coś zamoklo? No i jakieś inne objawy byłyby przydatne, może rozrusznik jakoś inaczej kręci czy coś takiego. Zacznij od sprawdzenia akumulatora czy jest dobry, fajka czy nie ma przebicia, rezystancje cewki zaplonowej zmierz i podaj, to pewnie jakaś blahostka więc nic się nie martw


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pon 20:34, 18 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 20:39, 18 Lip 2016    Temat postu:

a moze trzeba sprawdzic kable na glowce ramy ,schodzi sie tam po kilka kabli w 1 lub 2 ,u mnie zware robilo i kierunki nie dzialaly ,bo tam na kawalek blaszki jest to pospinane i trzymalo sie na slowo.wszytkie kable tam to glowna wiazka motoru i ida do refrektora.mysle ze tam trzeba szukac problemow z elektryka bo od krecenia kierownica sie to rozlacza.
Tak tylko gdybam po chlopsku
Powrót do góry
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:42, 18 Lip 2016    Temat postu:

Bubba ale kable od zapłonu idą pod bakiem a od CDI z lewej strony pod tym plastikiem na imbus

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:45, 20 Lip 2016    Temat postu:

u mnie w VC ida w glownej wiazce dlatego tak sobie gdybalem o niej.mialem tam awarie i temu na 1 mysl tak mi przyszlo
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:03, 20 Lip 2016    Temat postu:

A no to możesz mieć rację. Kable zawsze warto sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tpiach25
Hangaround



Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKL

PostWysłany: Wto 19:41, 16 Sie 2016    Temat postu:

Witam okazało się że prawdopodobnie brakowało masy , zrobiłem mostek pomiędzy silnikiem a ramą i problem zniknął

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin