Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

125 S2 FI przedstawiony rozrząd

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:20, 16 Lut 2024    Temat postu: 125 S2 FI przedstawiony rozrząd

Witam, skuter od pewnego czasu zaczął mi ciężko palić. Zauważyłem, że mam przestawiony rozrząd tzn. literka T jest przesunięta o 12 mn w stosunku do dobrze ustawionego koła rozrządu. Czy mógł popuścić, któryś z klinów na wałku czy kole zamachowym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:20, 17 Lut 2024    Temat postu:

Jeżeli rozrząd samoistnie przestawia ci się to znaczy że zębatka na wale ci się przesuwa. Ona jest zaprasowywana na wał. W tym przypadku masz do wymiany wał korbowy. Ja też w swoim VS miałem taki przypadek tylko nie chciało mi się wymieniać wału przede wszystkim z powodu trudności w dostaniu części więc delikatnie punktowo przyłapałem spawarką zębatkę do wału ale tak aby spaw nie wystawał poza wymiary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:00, 18 Lut 2024    Temat postu:

Dzięki kolego Grzesiu za podpowiedzi. Widzę, że mamy podobne myślenie odnośnie motocykli. Wczoraj popołudniu rozebrałem poraz kolejny osłonę zawór i wykręciłem świece. Włożyłem w jej miejsce śrubokręt i patrzyłem na znaki rozrządu oraz ruch. Po ustawieniu walka rozrządu, koło zamachowe znak T wydawał mi się, że przesunięty o 1 cm. Jednak w tym cm tłok nawet nie drgnie, więc rozrząd ok. Sprawdzałem już wszystko wtrysk, nową pompa paliwa, podmieniona przepustnica z czujnikami, nawet moduł odpalania i nic. Cały czas na zimnym nie odpala tylko na plaka, ale jak pochodzi i za chwile się go odpali też ciężej pali i potrafi za chwilę zgasnąć. Kompresja przeszło 10 mierzona z końcówką słabo dopasowaną więc ma więcej. Nie mam już pojęcia co mu dolega. Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:18, 19 Lut 2024    Temat postu:

Sam znak T na kole magnesowym może być troszkę przesunięty ponieważ koło jest na klinie a zębatko rozrządu osadzona osobno na wałku za kołem. Myślałem że opisujesz przesunięcie rozrządu względem punktu tłoka. A może masz ścięty klin na kole magnesowym i jeśli ono jest przesunięte to czujnik położenia wału za późno podaje sygnał do iskry i zapłonu? sprawdź może tą opcję czy jest klin czy nie ma luzów i czy koło magnesowe jest dobrze osadzone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin