Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:55, 11 Maj 2017 Temat postu: S2 ciężko pali na zimnym. |
|
|
Jak w temacie od pewnego czasu mam problem z odpaleniem skutera na zimnym silniku,muszę go kręcić z pół minuty zanim zaskoczy i dopiero powoli wchodzi na obroty,potem nie ma już żadnego problemu za każdym razem pali na" tyk" oczywiście po wychłodzeniu silnika problem powraca.
Skuter Daelim S2 z 2010 r. na wtrysku,wymieniona świeca na NGK ,filtr powietrza,olej.Będę wdzięczny za rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:01, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Luzy na zaworach ustaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:59, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki kolego,widzisz o tym nie pomyślałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:20, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Umówiłem się w serwisie na regulację zaworów, choć mechanik stwierdził, że luzy w zaworach nie mają wpływu na problem z odpalaniem na zimnym silniku, według niego przyczyny trzeba szukać gdzie indziej ale sam też nie był w stanie wskazać gdzie.!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zibi dnia Pią 14:22, 12 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:27, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Zmień mechanika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:03, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Zmień mechanika. |
O to to dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:36, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
To wytłumaczenie mi to! Skuter wystawiony dziś przed garaż, postał z 3 h na słońcu poczym odpalił bez problemu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:01, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
zawory za ciasno ustawione nie maja luzu i otwarte są. Metal rozgrzany się rozszeża i jest ciut lepiej bo zawory nie sa otwartę na raz oba. tak na szybko z telefonu.
Dopiszę jeszcze że 3 dni temu robiłem Rometa właśnie z takimi samymi objawami. Nie było w ogóle luzu na zaworach. Po robocie palił na dotyk.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Sob 9:32, 13 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:58, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,kolego w instrukcji serwisowej znalazłem info dotyczące ustawienia zaworów,jak rozumieć te dane?
VALVE
VALVE GUIDE
standard Value Service Limit
VALVE GUIDE INNER DIAMETER IN,EX 5.000 - 5.012 5.030
CLEARANCE BETWEEN - IN 0.016 -0.040 0.090
STEM AND GUIDE- EX 0.036 -0.060 0.120
VALVE SEAT WIDTH - 0.8 -1.0 1.4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:20, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dla administratora. Temat do zamknięcia, winne rozregulowane zawory, po ustawieniu wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:38, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A jednak. Co powiedział mechanik jak zadziałało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:02, 21 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Za twoją radą kolego zmieniłem mechanika. Razem z kolegą z zamiłowania mechanikiem wyregulowaliśmy sami.Koszt 15 zł szczelinomierz i zgrzewka browarów- czas 40 min. .W serwisie krzyknęli 200 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:14, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
No i o to w tym chodzi. Motór to nie tylko jazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:06, 29 Gru 2023 Temat postu: Daelim S2 125 ciężko odpala na zimnym silniku |
|
|
Witam!
Posiadam daelima S2 125 2008 rok na wtrysku. Skuter zaczął ciężko odpalać na zimnym silniku. Na zimnym silniku nie odpala chyba, że w gorące dni po ok 10 sekundach. Po odpaleniu zapala się check. Luzy zaworowe ustawione, iskra jest z nową świeca, wtrysk przeczyszczony, ciśnienie pompy paliwa zmierzone mamotretem to 2,2 bara max ( nie wiem czy nie za małe, słyszałem za japońskie skuterki mają 3-3,5 bara), przepustnica czysta. Gdy zdejmę rurę od przepustnicy, manetka gazu w dół i prysnę plakiem zapala od razu. Zakładam rurę od filtra powietrza do przepustnicy, bardzo ładnie pracuje, i delikatnie schodzi i ustawia sobie obroty ( więc podejrzewam że ssanie jest). Jak go zgaszę gdy jest już trochę rozgrzany, zapala od strzała chech już gaśnie i się nie pali. Gdy silnik ostygnie znów nie odpala. Podejrzewam jeszcze czujnik temperatury w cylindrze lub ciśnienia w kolektorze. Nie mam komputera aby to sprawdzić po palącym się błędzie w skuterze, może ktoś z was pomoże co jeszcze sprawdź lub ma program diagnostyczny. Gdy mierzyłem kompresję silnika manometrem samochodowym i wkręciłem go tylko o 25 procent jednego obrotu bo słabo pasował gwint wskazał ok 8 atmosfer ( więc był nie do końca szczelny) więc podejrzewam, że nie tu jest problem a ciśnienie będzie większe. Prosiłbym bym o jakąś podpowiedź. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 44
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:18, 01 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
U mnie problem okazał się błachy - akumulator (w Daystar VL125). Mimo iż kręcił całkiem dobrze to nie palił (na ciepło jakoś zapalał). Po podpięciu kablami do akku w aucie podczas kręcenia miałem na swoim akku ok 0,5V więćej i to wystarczyło, że zapalał, może nie z dotyku ale po 1-2sek (na zimno).
Spróbuj podobnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:03, 03 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Czy może być akumulator już padnięty? Zamówiłem nową pompę paliwa gdyż tam wydaję mi się że nie daje już takiego ciśnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:37, 07 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Podmienilem akumulator i nic. Nadal nie odpala na zimnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:16, 08 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Świeci się kontrolka silnika check 2 i 4 od sondy lambda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:43, 08 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Jeżeli wiesz że to błąd sondy to ją wymień dla mnie wygląda podejrzanie czujnik temperatury.
Czujnik temperatury działa na zasadzie termopary więc powinieneś zmierzyć miernikiem sprawdź na YT jak nie wiesz jak.
Spróbuj mu zrobić sztuczne ssanie i przytkaj ogranicz ręką dopływ powietrza aby miał bogatszą mieszankę w czasie rozruchu pod warunkiem że tryska paliwem, ale raczej tak bo odpala.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek dnia Pon 18:52, 08 Sty 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:36, 09 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Kolego piszesz o czujniku w sondzie lambdzie czy w cylindrze? Czytałem, że sonda lambda posiada dwie funkcje odnośnie przepływu spalin oraz czujnik temperatury. Następny jest w cylindrze. Szukałem sondę lambda, ciężko do tego modelu namierzyć nową. Odnośnie sprawdzenia chodzi Ci pewnie o rezystancje miernikiem elektrycznym czujnika temperatury na cylindrze czy sondy? O większej mieszanki pewnie miałeś na myśli przytkanie ręką przepustnicy po odpięciu filtra powietrza. Dobrze się rozumiemy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:40, 17 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Tak dobrze mnie rozumiesz przydławienie dolotu powietrza a plakiem próbowałeś odpalać?
Jeśli piszesz o sondzie jako wykryty błąd to sam powinieneś wiedzieć którą ja nie wiem nie diagnozowałęm. Nawiasem mówiąc rzucam pomysłami z doświadczenia z motocykli ale sam takiego skutera nie mam i dokładnej budowy nie znam ani motoru ani tej sondy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:29, 21 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Na plaka odpala od strzała. Wykręciłem sondę i wrzuciłem ją do nafty. Zobaczę czy coś da. Następnie zmierzę rezystancje na niej i czujniku temperatury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:33, 25 Sty 2024 Temat postu: |
|
|
Jeśli na plaka pali to znaczy ma za małą dawkę paliwa, czyli czujnik temperatury silnika nie uruchamia zwiększonej dawki paliwa na ssaniu. Sprawdź w tym kierunku, zmierz rezystancję czujnika na silniku, chyba że ecu korzysta tylko z temperatury w sondzie to wtedy taki objaw pasuje i będzie sonda do wymiany.
Grzesiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:56, 03 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Ciężki z nim temat. Czyszczenie sondy nic nie dało. Kupiłem używaną. Błąd zgasł i zapalił się czujnik temperatury kod 15. Nadal nie odpala. Wymieniłem czujnik temperatury na używany że sprawnego skutera i nadal to samo. Później wymieniłem moduł dopalania. Błąd temperatury silnika zgasł i pali się jedna kreska i po chwili druga check silnika, którego nie mogę odnaleźć co jest nie tak. Skuter cały czas nie odpala na zimnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:27, 15 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Po wymianie instalacji elektrycznej gdyż myślałem, że może być to problem nic się zmieniło. Po odpaleniu na plaka odpala, ale jak się rozgrzeje i go odpalę pracuję nie równo i gaśnie. Po kilku krotnym odpaleniu odpali, ale i gaśnie. Zauważyłem iż, ma przesunięcie na łańcuszku o ok 12 mn. między wałkiem rozrządu, a kołem zamachowym. Podejrzewam, że może to być być przyczyną. Czy rozrząd jak w aucie musi się zgadzać co do znaków czy to co występuje u mnie przeszło cm nie ma znaczenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:14, 17 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Ustawienie zaworów jest niezwykle ważne więc musisz go ustawić zgodnie z punktami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:11, 18 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Rozrząd okazał się ok, zawory ustawione na 0,12. Nadal nie odpala na zimnym. Nie wiem co go boli. Na plaka odpali, przez chwilę daję większe obroty i chodzi. Zgaszę, ale po 2 min ciężej pali pochodzi i gaśnie i znów ma ciężko zapalić. Przepustnica i moduł zapłonowy podmienione i nic. Wtrysk przeczyszczony, nowa pompa paliwa. Wydaję mi się, że problem jest z paliwem jego dawką. Ssanie jest pewnie elektroniczne, ale ten czujnik też był podmieniany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:56, 19 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Ewentualnie jeszcze iskrownik i cewka zapłonowa ma za małą iskrę bo na świecy ona jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:24, 19 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Dawid zastanów się którą dyskusję zamierzasz prowadzić bo ja nie będę w 2 wątkach na ten sam temat jednocześnie z tobą pisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:56, 20 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Piszmy w tym wątku. Klin na kole jest. Luzu brak już wcześniej sprawdzałem. Tak jak kolego pisaliśmy wydawało mi się że ma on przestawiony rozrząd o cm, ale okazało się że tłok a ten cm nie reaguje więc rozrząd jest ok. Jak wcześniej pisałem zastanawiam się nad iskrownikiem, cewką i długością iskry. Iska na świecy jest, pytanie czy odpowiednią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:21, 20 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem na początku twojego wątku że sprężanie masz na poziomie 8 bar, tylko mierzyłeś na zimnym czy ciepłym silniku i gaz odkręcony do dechy? A zmierz na zimnym bo tak sobie myślę czy nie zasysa lewego powietrza po uszczelce jak jest zimny, a jak się rozgrzeje to uszczelnia. Sprawdź kluczem dynamometrycznym czy masz dociągniętą głowicę na zimnym silniku? Ile ma być to nie wiem szukaj w necie jakąkolwiek 125.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:29, 21 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Ciśnienia mierzyłem na zimnym. Wskazało ok 8 kręcąc ile się da. Nie mam dobrej końcówki więc wkręciłem ją nawet nie o ćwierć obrotu. Potem zrobiłem to samo uszczelniając ją taśmą izolacyjną przy wejściu do świecy. Wskazało przeszło 10 i wydmuchalo końcówkę, więc kompresję na pewno ma jeszcze większą. Głowica dokręcona. Sprawdzę jeszcze długość iskry i zdejmę fajkę oraz odległość czujnika halla i magneta. Ma być na grubość nożyka tapeciaka. Nie wiem czy to ma jeszcze wpływ ale spaliła mi się w tamtym roku kostka od iskrownika 3 żółte kable idące do kostki i od kostki również 3 żółte. Nie wiem czy dobrze połączyłem bo nie mam schematu i czy to może mieć wpływ. Jeździłem na tym po podłączeniu jakieś 2 miesiące.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:20, 21 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Czujnik Hall na magnecie ok, przerwa również dobra. Jedna świece zostawiłem w cylindrze, a druga z fajka do masy. Iskra jest nie traci jej na podciśnieniu. Na zimnym silniku mruga check od czujnika temperatury, już zamówiłem używkę. Pozostało jeszcze sprawdzenie połączenia od iskrownika tych żółtych przewodów czy są dobrze połączone i dalej pomysłów już mi brakuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:52, 24 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
Skuter odpalił. Wymiana świecy na nową oraz czujnika temperatury. Powstał nowy problem. Napięcie na czujniku biegu jałowego powinno wynosić 10-14 v a jest 2,57. Sprawdziłem instalacje, wszystko ok. Został moduł zapłonowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid41333
Support
Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:47, 15 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Skuter odpala z pierwszego. Uszkodzony regulator napięcia popalił sondę lambda, czujnik temperatury w cylindrze i diodę od świateł mijania w liczniku. Komputer okazał się ok. Pompka paliwa wymieniona na nową, ale na starej odpala z pierwszego. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|