Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

S2 ciężko pali na zimnym.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:55, 11 Maj 2017    Temat postu: S2 ciężko pali na zimnym.

Jak w temacie od pewnego czasu mam problem z odpaleniem skutera na zimnym silniku,muszę go kręcić z pół minuty zanim zaskoczy i dopiero powoli wchodzi na obroty,potem nie ma już żadnego problemu za każdym razem pali na" tyk" oczywiście po wychłodzeniu silnika problem powraca.
Skuter Daelim S2 z 2010 r. na wtrysku,wymieniona świeca na NGK ,filtr powietrza,olej.Będę wdzięczny za rady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:01, 12 Maj 2017    Temat postu:

Luzy na zaworach ustaw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:59, 12 Maj 2017    Temat postu:

Dzięki kolego,widzisz o tym nie pomyślałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:20, 12 Maj 2017    Temat postu:

Umówiłem się w serwisie na regulację zaworów, choć mechanik stwierdził, że luzy w zaworach nie mają wpływu na problem z odpalaniem na zimnym silniku, według niego przyczyny trzeba szukać gdzie indziej ale sam też nie był w stanie wskazać gdzie.!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zibi dnia Pią 14:22, 12 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:27, 12 Maj 2017    Temat postu:

Zmień mechanika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:03, 12 Maj 2017    Temat postu:

Foveon napisał:
Zmień mechanika.


O to to dokładnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:36, 12 Maj 2017    Temat postu:

To wytłumaczenie mi to! Skuter wystawiony dziś przed garaż, postał z 3 h na słońcu poczym odpalił bez problemu!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:01, 12 Maj 2017    Temat postu:

zawory za ciasno ustawione nie maja luzu i otwarte są. Metal rozgrzany się rozszeża i jest ciut lepiej bo zawory nie sa otwartę na raz oba. tak na szybko z telefonu.

Dopiszę jeszcze że 3 dni temu robiłem Rometa właśnie z takimi samymi objawami. Nie było w ogóle luzu na zaworach. Po robocie palił na dotyk.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Sob 9:32, 13 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:58, 15 Maj 2017    Temat postu:

Witam,kolego w instrukcji serwisowej znalazłem info dotyczące ustawienia zaworów,jak rozumieć te dane?
VALVE
VALVE GUIDE
standard Value Service Limit
VALVE GUIDE INNER DIAMETER IN,EX 5.000 - 5.012 5.030
CLEARANCE BETWEEN - IN 0.016 -0.040 0.090
STEM AND GUIDE- EX 0.036 -0.060 0.120
VALVE SEAT WIDTH - 0.8 -1.0 1.4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:20, 20 Maj 2017    Temat postu:

Dla administratora. Temat do zamknięcia, winne rozregulowane zawory, po ustawieniu wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:38, 20 Maj 2017    Temat postu:

A jednak. Co powiedział mechanik jak zadziałało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:02, 21 Maj 2017    Temat postu:

Za twoją radą kolego zmieniłem mechanika. Razem z kolegą z zamiłowania mechanikiem wyregulowaliśmy sami.Koszt 15 zł szczelinomierz i zgrzewka browarów- czas 40 min. .W serwisie krzyknęli 200 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:14, 22 Maj 2017    Temat postu:

No i o to w tym chodzi. Motór to nie tylko jazda Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:06, 29 Gru 2023    Temat postu: Daelim S2 125 ciężko odpala na zimnym silniku

Witam!
Posiadam daelima S2 125 2008 rok na wtrysku. Skuter zaczął ciężko odpalać na zimnym silniku. Na zimnym silniku nie odpala chyba, że w gorące dni po ok 10 sekundach. Po odpaleniu zapala się check. Luzy zaworowe ustawione, iskra jest z nową świeca, wtrysk przeczyszczony, ciśnienie pompy paliwa zmierzone mamotretem to 2,2 bara max ( nie wiem czy nie za małe, słyszałem za japońskie skuterki mają 3-3,5 bara), przepustnica czysta. Gdy zdejmę rurę od przepustnicy, manetka gazu w dół i prysnę plakiem zapala od razu. Zakładam rurę od filtra powietrza do przepustnicy, bardzo ładnie pracuje, i delikatnie schodzi i ustawia sobie obroty ( więc podejrzewam że ssanie jest). Jak go zgaszę gdy jest już trochę rozgrzany, zapala od strzała chech już gaśnie i się nie pali. Gdy silnik ostygnie znów nie odpala. Podejrzewam jeszcze czujnik temperatury w cylindrze lub ciśnienia w kolektorze. Nie mam komputera aby to sprawdzić po palącym się błędzie w skuterze, może ktoś z was pomoże co jeszcze sprawdź lub ma program diagnostyczny. Gdy mierzyłem kompresję silnika manometrem samochodowym i wkręciłem go tylko o 25 procent jednego obrotu bo słabo pasował gwint wskazał ok 8 atmosfer ( więc był nie do końca szczelny) więc podejrzewam, że nie tu jest problem a ciśnienie będzie większe. Prosiłbym bym o jakąś podpowiedź. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bishop
Support



Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 44
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:18, 01 Sty 2024    Temat postu:

U mnie problem okazał się błachy - akumulator (w Daystar VL125). Mimo iż kręcił całkiem dobrze to nie palił (na ciepło jakoś zapalał). Po podpięciu kablami do akku w aucie podczas kręcenia miałem na swoim akku ok 0,5V więćej i to wystarczyło, że zapalał, może nie z dotyku ale po 1-2sek (na zimno).
Spróbuj podobnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:03, 03 Sty 2024    Temat postu:

Czy może być akumulator już padnięty? Zamówiłem nową pompę paliwa gdyż tam wydaję mi się że nie daje już takiego ciśnienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:37, 07 Sty 2024    Temat postu:

Podmienilem akumulator i nic. Nadal nie odpala na zimnym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:16, 08 Sty 2024    Temat postu:

Świeci się kontrolka silnika check 2 i 4 od sondy lambda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:43, 08 Sty 2024    Temat postu:

Jeżeli wiesz że to błąd sondy to ją wymień dla mnie wygląda podejrzanie czujnik temperatury.
Czujnik temperatury działa na zasadzie termopary więc powinieneś zmierzyć miernikiem sprawdź na YT jak nie wiesz jak.
Spróbuj mu zrobić sztuczne ssanie i przytkaj ogranicz ręką dopływ powietrza aby miał bogatszą mieszankę w czasie rozruchu pod warunkiem że tryska paliwem, ale raczej tak bo odpala.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzesiek dnia Pon 18:52, 08 Sty 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:36, 09 Sty 2024    Temat postu:

Kolego piszesz o czujniku w sondzie lambdzie czy w cylindrze? Czytałem, że sonda lambda posiada dwie funkcje odnośnie przepływu spalin oraz czujnik temperatury. Następny jest w cylindrze. Szukałem sondę lambda, ciężko do tego modelu namierzyć nową. Odnośnie sprawdzenia chodzi Ci pewnie o rezystancje miernikiem elektrycznym czujnika temperatury na cylindrze czy sondy? O większej mieszanki pewnie miałeś na myśli przytkanie ręką przepustnicy po odpięciu filtra powietrza. Dobrze się rozumiemy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:40, 17 Sty 2024    Temat postu:

Tak dobrze mnie rozumiesz przydławienie dolotu powietrza a plakiem próbowałeś odpalać?
Jeśli piszesz o sondzie jako wykryty błąd to sam powinieneś wiedzieć którą ja nie wiem nie diagnozowałęm. Nawiasem mówiąc rzucam pomysłami z doświadczenia z motocykli ale sam takiego skutera nie mam i dokładnej budowy nie znam ani motoru ani tej sondy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:29, 21 Sty 2024    Temat postu:

Na plaka odpala od strzała. Wykręciłem sondę i wrzuciłem ją do nafty. Zobaczę czy coś da. Następnie zmierzę rezystancje na niej i czujniku temperatury.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:33, 25 Sty 2024    Temat postu:

Jeśli na plaka pali to znaczy ma za małą dawkę paliwa, czyli czujnik temperatury silnika nie uruchamia zwiększonej dawki paliwa na ssaniu. Sprawdź w tym kierunku, zmierz rezystancję czujnika na silniku, chyba że ecu korzysta tylko z temperatury w sondzie to wtedy taki objaw pasuje i będzie sonda do wymiany.

Grzesiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:56, 03 Lut 2024    Temat postu:

Ciężki z nim temat. Czyszczenie sondy nic nie dało. Kupiłem używaną. Błąd zgasł i zapalił się czujnik temperatury kod 15. Nadal nie odpala. Wymieniłem czujnik temperatury na używany że sprawnego skutera i nadal to samo. Później wymieniłem moduł dopalania. Błąd temperatury silnika zgasł i pali się jedna kreska i po chwili druga check silnika, którego nie mogę odnaleźć co jest nie tak. Skuter cały czas nie odpala na zimnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:27, 15 Lut 2024    Temat postu:

Po wymianie instalacji elektrycznej gdyż myślałem, że może być to problem nic się zmieniło. Po odpaleniu na plaka odpala, ale jak się rozgrzeje i go odpalę pracuję nie równo i gaśnie. Po kilku krotnym odpaleniu odpali, ale i gaśnie. Zauważyłem iż, ma przesunięcie na łańcuszku o ok 12 mn. między wałkiem rozrządu, a kołem zamachowym. Podejrzewam, że może to być być przyczyną. Czy rozrząd jak w aucie musi się zgadzać co do znaków czy to co występuje u mnie przeszło cm nie ma znaczenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:14, 17 Lut 2024    Temat postu:

Ustawienie zaworów jest niezwykle ważne więc musisz go ustawić zgodnie z punktami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:11, 18 Lut 2024    Temat postu:

Rozrząd okazał się ok, zawory ustawione na 0,12. Nadal nie odpala na zimnym. Nie wiem co go boli. Na plaka odpali, przez chwilę daję większe obroty i chodzi. Zgaszę, ale po 2 min ciężej pali pochodzi i gaśnie i znów ma ciężko zapalić. Przepustnica i moduł zapłonowy podmienione i nic. Wtrysk przeczyszczony, nowa pompa paliwa. Wydaję mi się, że problem jest z paliwem jego dawką. Ssanie jest pewnie elektroniczne, ale ten czujnik też był podmieniany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:56, 19 Lut 2024    Temat postu:

Ewentualnie jeszcze iskrownik i cewka zapłonowa ma za małą iskrę bo na świecy ona jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:24, 19 Lut 2024    Temat postu:

Dawid zastanów się którą dyskusję zamierzasz prowadzić bo ja nie będę w 2 wątkach na ten sam temat jednocześnie z tobą pisał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:56, 20 Lut 2024    Temat postu:

Piszmy w tym wątku. Klin na kole jest. Luzu brak już wcześniej sprawdzałem. Tak jak kolego pisaliśmy wydawało mi się że ma on przestawiony rozrząd o cm, ale okazało się że tłok a ten cm nie reaguje więc rozrząd jest ok. Jak wcześniej pisałem zastanawiam się nad iskrownikiem, cewką i długością iskry. Iska na świecy jest, pytanie czy odpowiednią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 473
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:21, 20 Lut 2024    Temat postu:

Przeczytałem na początku twojego wątku że sprężanie masz na poziomie 8 bar, tylko mierzyłeś na zimnym czy ciepłym silniku i gaz odkręcony do dechy? A zmierz na zimnym bo tak sobie myślę czy nie zasysa lewego powietrza po uszczelce jak jest zimny, a jak się rozgrzeje to uszczelnia. Sprawdź kluczem dynamometrycznym czy masz dociągniętą głowicę na zimnym silniku? Ile ma być to nie wiem szukaj w necie jakąkolwiek 125.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:29, 21 Lut 2024    Temat postu:

Ciśnienia mierzyłem na zimnym. Wskazało ok 8 kręcąc ile się da. Nie mam dobrej końcówki więc wkręciłem ją nawet nie o ćwierć obrotu. Potem zrobiłem to samo uszczelniając ją taśmą izolacyjną przy wejściu do świecy. Wskazało przeszło 10 i wydmuchalo końcówkę, więc kompresję na pewno ma jeszcze większą. Głowica dokręcona. Sprawdzę jeszcze długość iskry i zdejmę fajkę oraz odległość czujnika halla i magneta. Ma być na grubość nożyka tapeciaka. Nie wiem czy to ma jeszcze wpływ ale spaliła mi się w tamtym roku kostka od iskrownika 3 żółte kable idące do kostki i od kostki również 3 żółte. Nie wiem czy dobrze połączyłem bo nie mam schematu i czy to może mieć wpływ. Jeździłem na tym po podłączeniu jakieś 2 miesiące.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:20, 21 Lut 2024    Temat postu:

Czujnik Hall na magnecie ok, przerwa również dobra. Jedna świece zostawiłem w cylindrze, a druga z fajka do masy. Iskra jest nie traci jej na podciśnieniu. Na zimnym silniku mruga check od czujnika temperatury, już zamówiłem używkę. Pozostało jeszcze sprawdzenie połączenia od iskrownika tych żółtych przewodów czy są dobrze połączone i dalej pomysłów już mi brakuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:52, 24 Lut 2024    Temat postu:

Skuter odpalił. Wymiana świecy na nową oraz czujnika temperatury. Powstał nowy problem. Napięcie na czujniku biegu jałowego powinno wynosić 10-14 v a jest 2,57. Sprawdziłem instalacje, wszystko ok. Został moduł zapłonowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid41333
Support



Dołączył: 29 Gru 2023
Posty: 23
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:47, 15 Mar 2024    Temat postu:

Skuter odpala z pierwszego. Uszkodzony regulator napięcia popalił sondę lambda, czujnik temperatury w cylindrze i diodę od świateł mijania w liczniku. Komputer okazał się ok. Pompka paliwa wymieniona na nową, ale na starej odpala z pierwszego. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin