Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

s2 falują obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golek71




Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:11, 28 Kwi 2016    Temat postu: s2 falują obroty

witam wszystkich kupiłem niedawno s2 na wtrysku i okazało się że falują obroty i nie ma pełnej mocy .Proszę wszystkich o pomoc .Szukam w okolicy serwisu co by się zajął sprawą ale nikt nie chce mi pomóc ,tłumaczą się tym że nie robią nic przy tej marce.Może zadam głupie pytanie ale ma ten skuter gniazdo komputera może wystarczy skasować błędy tak jak w samochodzie.Dzięki bardzo wszystkimza wyczerpujące odpowiedzi pozdrawiam Andrzej Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:15, 28 Kwi 2016    Temat postu:

nie pomoge duzo, bo nie znam sie na wtryskach. Ale z oczywistych oczywistosci, sprawdz swiece, kabel wysokiego napiecia.
Mozesz tez plakiem psikac po okolicy wtrysku i krucca, jak zobaczysz ze obroty inaczej faluja oznaczac bedzie nieszczelnosc - lapanie lewego powietrza.
Dawka paliwa jest ustalana przy pomocy sondy lambda i czujki temperatury powietrza. wiec na to wypadalo by zwrocic uwage. Moze przetarcia kabli od w/w czujek..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:20, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Jak faluja obroty stawiam na sonde lambda. Sprawdz, czy wszystko ok z wydechem, przewodami od sondy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:28, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Rownież skłaniał bym sie w strone sondy, bądz właśnie jakaś nieszczelność, łapanie lewego powietrza. Co do kasowania błedow to kasuje sie je chyba poprzez odpalenie, nagrzanie pozadne, zgaszenie i znow odpalenie. Ale wątpie żeby to wystarczyło u Ciebie. Sprawdz najpierw te szczelnosci, psikaj plakiem w okolice wlasnie wtrysku, po cylindrze.... Jesli jest gdzies nieszczelnosc to na pewno zauwazysz roznice w dzialaniu. Co do padnietej sondy, to czy swieci badz mruga Ci sie kontrolka "check"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:40, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Przy padniętej lambdzie, jest jedno długie i 3 krótkie mignięcia kontrolki "check".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej
Support



Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:25, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Witam. W dawnych samochodach z układem wtryskowy aby skasować błędy wystarczyło odpiąć akumulator na ok. 10 sekund. Może to pomoże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:49, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Instrukcja zawiera dokładny opis kasowania błędów.
Odłączenie akumulatora nic nie da. ECU będzie trzymało błąd do momentu wykasowania go.
1) Uruchomić silnik - ECU będzie migał diodą bo ma zapamiętany błąd.
2) Rozgrzać silnik - min 5 minut pracy na luzie
3) Wyłączyć zapłon kluczykiem
4) włączyć zapłon i patrzeć czy kontrolka zgaśnie.

Może być sytuacja (w przypadku większej ilości błędów) że pojawi się inny błąd.
Dzieje się tak dlatego, że kontrolka jest w stanie pokazać tylko jeden błąd jednocześnie.
I kolejkuje błędy pod względem "ważności".
Usuwając je po kolei zejdziemy w końcu do zera. Po każdej naprawie należy postąpić tak samo by skasować błąd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
golek71




Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:53, 07 Maj 2016    Temat postu:

witam wszystkich dopiero wczoraj miałem czas zrobić to wszystko co mi napisaliście psikałem plakiem po wtrysku i wlocie i wylocie i to nic nie dało obroty dalej faluja
Odłączyłem na wtyczce sonde i było lepiej bardziej stabilnie ale nie miał mocy i przerywał jak dodałem gazu
Błędów żadnych nie ma bo kontrolka nie miga
dziękuje wszystkim za odp i rady pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin