Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Daelim VSJ Custom Rushrod
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:37, 18 Kwi 2016    Temat postu:

nowka - nowka czy nowka - dla ciebie nowka Wink ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:36, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Nowka z Koreły.
Co jak co, hamulec musi byc gut.
Hamuje dobrze jak wczesniej ale nie blokuje klockow przy tarczy a poprzedni nie wracal. Byl juz strasznie zarościaly. Do tego niestety w plytce do przykrecania byly zaciagniete gwinty co wyszlo przy wymianie klockow, balem sie dociagac zeby nie zerwac a jeden i tak popuscil i nie bylo za bardzo jak sie ratowac, lagi nie bede rozwiercal na wiekszy otwor zeby do glupiego zacisku cos bogatszego wkrecic. Ale moze jeszcze go zregeneruje bo w srodku wyglada na czysty i okej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:25, 01 Maj 2016    Temat postu:

UPDATE:

Względem wielu pytań co to się stało, co to się dzieje odpowiadam:
Jeszcze nie wiem, mam najgorsze obawy ale w głębi serca mam nadzieję, że do uratowania. Mianowicie w drodze do Żywca na zlot, silnik zaczął głośno pracować, coś w górze się dość fest odezwało, albo to zawory albo napinacz rozrządu. CHYBA. Na zlot dojechałem w tym stanie, wróciłem, a po powrocie wygląda tak jak widać na fotce z galerii, nie pomniejszałem, ale na bank zobaczycie. Nie pomniejszałem więc nie chcę tu wstawiać bo rozciągnie posty...

Nic, jutro zacznę tam zaglądać. Niech stygnie sobie spokojnie, zresztą, dziś niedziela.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:47, 01 Maj 2016    Temat postu:

Aż olej koło śrub wypluło?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:49, 01 Maj 2016    Temat postu:

Tych górnych od pokrywy klawiatury. Tak, też aż. Ale chyba też spod uszczelki pod głowicą...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:52, 01 Maj 2016    Temat postu:

Rushrod, zamawiaj glowie u Marcina nie chce krakac ale....mam nadzieje ze przynajmniej tok caly.

Silnik pali?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Nie 17:00, 01 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:47, 01 Maj 2016    Temat postu:

Ojojoj! Jak by co służę uszczelkami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:01, 01 Maj 2016    Temat postu:

Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:03, 01 Maj 2016    Temat postu:

Jutro z Katarzyn bierzemy kratę piwa do garażu i zaczynamy to będę zapodawał posty i zdjęcia, chyba, że coś ważnego wypadnie... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:40, 02 Maj 2016    Temat postu:

Moi drodzy i jak tam wasz silnik?
Powrót do góry
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:45, 02 Maj 2016    Temat postu:

Nie odzywają się, pewnie grillują Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:07, 02 Maj 2016    Temat postu:

Silnika nie rozbierałem, ale otworzyłem pokrywę zaworów/klawiatury i okazało się, że oba wydechowe mają duuuuużo luzu. Do tego dwie szpilki trzymające ramkę która dociska cały wałek i koniki są zerwane. Nie wiem jak to inaczej opisać. :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:19, 02 Maj 2016    Temat postu:

Amelinium sie przegrzało i sie rozchartowało i szpilki wylazły. Miałem tak w citroenie AX. Wkręcenie nowych szpilek z większym gwintem nic nie dało wyłaziły jak z plasteliny.
Nie przegrzałeś silnika wcześniej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:21, 03 Maj 2016    Temat postu:

Nie wiem, czy ja przegrzałem kiedyś, czy ktoś mi go przegrzał zanim go kupiłem, ale to znaczy, że nie jest dobrze... :/ Silnika z ramy nie wyciagalem narazie wiec nie wiem dokladnie czy da sie to poratowac. Ale powiedzcie mi jeszcze, kto otwierał silnik? Bo część to szpilki typowe gdzie od góry jest nakrętka (8 / kucz 13) a część to jakby długie śrubki z niepełnym gwintem (6 / kucz 10)...
Też tak macie czy wszystko powinno być takie samo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:55, 03 Maj 2016    Temat postu:

Tak ma być, jak dobrze pamiętam to dwie śruby dłubie od strony rozrządu szóstki na klucz 10 i cztery szpilki 8 z nakrętkami na klucz 13.

Napisz czy możesz swobodnie obracać wałem, czy tłok nie stawia oporów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:58, 03 Maj 2016    Temat postu:

Nie stawia jakiegoś szczególnego oporu, wiadomo, jakoś tak trochę jak wykręcę świecę ale spokojnie da się kręcić, z czego wczoraj bez pokrywy odpaliłem i też szedł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:08, 03 Maj 2016    Temat postu:

Rushrod, to spokojnie, jest dobrze Smile
"przegarowałeś" go za bardzo, na przyszłość zmień przełożenie jak chcesz stówką jeździć. Wink
Ściągnięcie głowicy i cylindra Cię nie ominie niestety.
W kadłubie jest dość miejsca na tulejki pod szpilki, gorzej będzie ze szpilkami. Ale na pewno dopasujesz z innej 125. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:24, 03 Maj 2016    Temat postu:

Mam zamiar wziąć silnik od Marcina, przełożyć wałek i krzywki i spokój... Może sobie poradzę. A stary będę na spokojnie rozkładał i oglądał co to jak to...
No a na przód powędruje mniejsza zębatka, wolę jednak mieć odejście jak potrzeba niż prędkość max nie do osiągnięcia....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 9:25, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:58, 03 Maj 2016    Temat postu:

To sie bawcie pomalutku byle z dobrym wynikiem ja spadam do roboty,powodzonka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:13, 03 Maj 2016    Temat postu:

Nokan w swieto do pracy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:47, 03 Maj 2016    Temat postu:

Tak sie robi w 4ro brygadowce w hutach u nas. Prawie jak na kolei...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:49, 03 Maj 2016    Temat postu:

Pracowało się w święta jak na dyspozytorni robiłem.
Teraz spokój, system 5x8 Smile
Pięć dni po osiem godzin i weekend. Wink
Współczuję pracującym Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:58, 03 Maj 2016    Temat postu:

Kurka, sobota ok, ale niedziela i swieta dzis powinno byc absolutnie wolne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:46, 03 Maj 2016    Temat postu:

Wygaszenie pieca to takie koszta, że żadne święto tego nie usprawiedliwi... Za krótko wolnego, żeby zmniejszyć moc a calkowite wygaszenie niszczy strukturę i robi się to tylko na planowe remonty. U mnie jest to samo... A skoro piec idzie to i produkcja, zwłaszcza jak Nokan na stalowni robi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:57, 03 Maj 2016    Temat postu:

Pracujcie, jutro kolega do bankowej jedzie po odkuwki zamówione miesiąc temu. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:04, 03 Maj 2016    Temat postu:

Ja na Bankowej, Nokan Katowice. Smile
Tez mam 5x8 ale wiem jak inni pracuja. Smile

Z dziś:



Po wyjęciu silnika przy nieocenionej pomocy Katarzyn:



Bałem się, że będzie cięższy bo Foveon strasznie straszył...

A tu dla przykładu jedna ze szpilek która była wkręcona na sylikon...



I filmik, może wy coś wypatrzycie bo ja patrzę jak w p**dę szpak...

Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=xwAdyu9D4CQ

Trochę przycina bo to stary iPhone a coś sobie tam w tle zapisywał. :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 19:14, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:27, 03 Maj 2016    Temat postu:

Chamstwo, żeby szpilki na silikonie wkręcać. Mogli przynajmniej wkręcić na mocnym kleju do śrub.
Ściągnąłeś głowicę i cylinder? Jak tam z gwintami w silniku? Będzie miejsce na naprawę gwintu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 19:28, 03 Maj 2016    Temat postu:

ja sie nie znam ale srube na silikon w silniku wkrecic to jakis Janusz musiał .mój mózg przestaje takie informacje przetwarzac.
Moze da sie te sruby wytulejowac jakos tak jak Darko pisal i jak zrobil ze swiecą.
Najwazniejszy motór Smile na forum musi powstac i dalej cieszyc i wozic swoich wlascicieli
ps.dlugo wam zajeło wyjecie silnika z ramy?
Powrót do góry
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:47, 03 Maj 2016    Temat postu:

Najwiecej zajmuje samo przygotowanie, odkrecenie szpilek - jak się ma narzędzia i wyjęcie go to jakies 5 minut roboty, raczej ściąganie boczków, wtyczek, kabelków, kopajki, dzwigni biegów, baku, siedzen kufrow wydechu bla bla bla, na tym schodzi najwiecej, ale nie ma parcia.
Nie sciagnalem glowicy jeszcze i cylindra bo... Nie wiem jak. Szpilki powykrecalem i co dalej? Bo chyba się trzyma to wszystko jeszcze teraz na łańcuszku rozrządu, nie wiem jak to zrzucić szczerze mówiąc... (Taki mały wstyd). :/ Po prostu jeszcze tego nie robiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 20:02, 03 Maj 2016    Temat postu:

w skuterze trzeba bylo zluzowac napinacz rozrzadu, tu pewnie wedlug mnie trzeba wykrecic napinacz ten kolo rozrusznika, lancuch bedzie luzny i zejdzie walek tak mysle
Powrót do góry
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:10, 03 Maj 2016    Temat postu:

Zobacze czy jutro mi czas pozwoli bo po pracy mam jeszcze robotę. Górę będę musiał i tak zdjąć, żeby przełożyć do silnika od Marcina który niebawem kupię. Jak już przyjdzie dobry, to reszta do rozwałki, zobaczę co w trawie piszczy. Chociaż części pewnie nie będzie za dużo bo trójeczka puka, sprzęgło zużyte, głowica wychełtana, i ogólnie w oleju wiórki... No nic, kto może, kto rozkładał niech się wypowiada, będę wdzięczny, za każdą pomoc, a może ktoś jeszcze prócz mnie będzie potrzebował takich info jak to zrobić... Smile

Generalnie na dziś:

Jak zrzucić głowicę i cylinder w silniku z VS. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 20:11, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:50, 03 Maj 2016    Temat postu:

Dobrze,
-luzujesz napinacz, jest trudno lepiej odkręcić rozrusznik i wyciągnąć napinacz.
-wyciągasz ślizg łańcuszka od strony napinacza odkręcając śrubkę od strony rozrządu.
drugi ślizg jest umiejscowiony między głowicą a cylindrem
-wyciągasz kombinerkami wałek klawiatury i ściągasz łańcuszek rozrządu.
-odkręcamy nakrętki od szpilek głowicy i dwie śruby ( Ty to już masz za sobą Smile )
-wyciągasz klawiaturę
-ściągasz głowicę i cylinder.
Oceniasz straty i idziesz się upić Mr. Green

łańcuszek zostawiasz. Po odkręceniu bocznej plastikowej nakrętki z lewej strony silnika od wału możesz kręcić wałem ale tylko w prawo u góry plastikowa zaślepka będzie odkręcana później w celu ustawienia rozrządu. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Śro 5:04, 04 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:05, 03 Maj 2016    Temat postu:

Młotek, przecinak i szlifierka i jedziesz Smile
A tak na poważnie to trochę zabawy jest. Rozłożyć łatwo ale złożyć trudniej (ustawienie właściwie rozrządu). Zaczynasz od zluzowania łańcucha z boku jest napinacz. Patrząc się na wyczyny poprzedniego mechanika zainwestował bym w coś pewniejszego.
Śrubę wykręciłeś czy sama wylazła? Wygląda że ktoś ją przeciągnoł i potem kombinował aby tylko opchnąć.
Kupuj VT Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:44, 06 Maj 2016    Temat postu:

Wygląda na to, że po wielu nie potrzebnych robzbórkach kombinacjach "silnoręki" załatwił sprawę ale tak parę razy z rzędu przyglądając się na razie górze mogę stwierdzić tylko iż, że, niezbędne będzie dokupienie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Mianowicie jedna ze stron jest wyjechana do białego i.... ...ma ranty po bokach na wysokość około 1.5 mm, co świadczy o wytarciu wałka rozrządu (jeśli wszystko dobrze rozumiem, a jest to dość proste) i chodzi o stronę wydechową. Jednym słowem problem jest od strony wydechu i PODEJRZEWAM, bo jeszcze nie rozłożyłem silnika, że: nadmiar silikonu w pewnych miejscach objawił się jego oberwaniem, ten krążąc tu i tam, niefartownie nie udał się do filtra jako ten lekki, za to udał się do kanału smarującego stronę wydechową wałka, skutecznei zapychając i chroniąc od smarowania. W skrócie - silikonowy sk**wiel zatkał kanał smarujący wałek do sterowania zaworami wydechu.

AMEN.

Chyba niebawem zamawiam części z Korei! Kto się pisze? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:26, 07 Maj 2016    Temat postu:

Wałek niedrogi w sumie.
Co z resztą? Głowica, szpilki gwint w kadłubie ?
Mówiłeś coś o całym silniku nowym.
A może kupić górę ( kompletną głowice z wałkiem )
Pewnie wszystko kalkulowałeś, Jak to wychodzi? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:18, 07 Maj 2016    Temat postu:

Chcę wziąć kompletny sprawny silnik od Marcina, jak wróci z wyjazdu tylko tam też jest wałek do wymiany. Jak ktoś będzie chciał zamawiać razem ze mną to będzie lżej, a jak nie to sam zamówię wałeczek i też się założy. A silnik i tak chcę zmienić, bo taniej wyjdzie niż po kawałku reanimować skrzynkę biegów, sprzęgło, gwinty kadłuba, czyszczenie kanałów olejowych z silikonu itd. Marcin'o ma dobrą cenę za jak pisał silnik tiptop, to tylko podłożyć wałek i będzie można cieszyć się jazdą. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:22, 07 Maj 2016    Temat postu:

No kurde nie masz za wiele czasu, góra miesiąc.
Na zlot musi być gotowy. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:06, 07 Maj 2016    Temat postu:

Przyjedzie hartem jak nie zrobi silniora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:39, 22 Maj 2016    Temat postu:

Chart ma duzo daaaaalej donuruchmienia.
Chialem tylko napomknac, ze nawet dzisiaj prace byly w toku.
Miedzy innymi wyjalem cewki ze starego, zalozylem nowa uszczelke pod glowice do silniczka ktory przyszedl od Marcina, czekam na Oleum, krzywki, nowa swiece ngk, preszpan (tu i owdzie sie przyda) etc. Wspominam tylko, ze cos sie dzieje, jak obczyszczanie walka wewnwtrznego rozrzadu do smarowania czy to ze mam juz nowiutki filtr oleju. Ogolnie postaram soe zapodac filmiki lacznie z pierwszym uruchomieniem jesli tylko Katarzyn skadinad bardzo przydatna przy pracach ktore i tak trzeba zrobic a pochlaniaja czas wspiera mnie jak moze, zeby wszystko bylo gotowe jak juz paczunia z Korei dotrze.
I tak, w niedziele normalnie kompletnie nic nie robie ale dzis jednak zlamalem zasade i dwie godzinki podzialalismy.
Ogolnie coraz blizej.
Martwi mnie tylko rozgryzanie rozrzadu bo zebatka nie jest na klinie (nabijana) tylko przykrecana i sruby wypadaja po 90 stopni od kresek co znaczy, ze musze obserwowac krzywki bo nie ma kolka do ustawienia rozrzadu... ;p

Reszta chyba jak poskladam. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:02, 25 Maj 2016    Temat postu:

UPDATE:

Silnik w więkości złożony, czekam na wałek który jest w drodze (z resztą gratów dla chłopaków)
Na teraz czekają:
- nowa świeca
- preszpan
- olej
- filtr oleju
- nowa linka sprzęgła
- wyczyszczone wałki koników, koniki, ogólnie cała rama zaworowa była rozłożona do zera, wałek krzywek, zębatka rozrządu
- silikon (tylko do wspomagania starej pokrywy zaworów (niestety kasa)
- dorobione śruby pokrywy zaworów
- komplet nowych szpilek i nakrętek szpilek
- nowa uszczelka pod głowicę
- chęci
- nowe przewody paliwowe
- filtr paliwa mosiężny (sito mosiężne) w chromowanym aluminium
- w miarę możliwości zaplecze materiałowe - guma, metal etc.
- przejrzany rozrusznik

I mam pytanie, zamierzam pierwszy odpał zrobić na zwykłym oleju 10w40, bez jazdy, samo odpalenie, chwile żeby się zagrzał, spuścić to dla pewności (gdyby coś wpadło w transporcie czy składaniu do środka) i dopiero zalać Repsolem...
Co w wy na to?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Śro 10:59, 25 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:38, 25 Maj 2016    Temat postu:

Ja przejeździłem z 300 km na zwykłym 10w40 byle by nie miał dodatków poślizgowych czy jak to zwą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:39, 25 Maj 2016    Temat postu:

No wlasnie nie jest to zaden long life, ani nic. Obstawiam, że zwykły olej, na czas "umycia" silnika "po remoncie" nie będzie zły... Tylko się upewniam, bo i tak to zrobie, chyba, że są jakieś solidne przeciwwskazania... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:53, 25 Maj 2016    Temat postu:

Z mojej strony brak jakichkolwiek przeciwwskazań.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:43, 25 Maj 2016    Temat postu:

Gadaj z foveonem.. gdzies na forum pisal ze byl na jakims szkoleniu i ze lipa byla... sam nie wiem i sie nie wypowiem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:56, 26 Maj 2016    Temat postu:

olej samochodowy jest tłusty i załatwia sprzęgło. Widziałem to na własne oczy ale nie wjem jak długo był uźywany. Mówili źe absolutnie nie można go używać. Ale do odpalenia i przepłukania chyba nic złego się nie stanie.
Ja bym zalał dobrym olejem do motocykla pojeździł bym 300 km i zmienił ponownie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Czw 8:57, 26 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:58, 26 Maj 2016    Temat postu:

Też słyszałem, że silnik nie ucierpi za to skrzynia traci kulturę pracy - chodzi o tarczki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:02, 26 Maj 2016    Temat postu:

No to po spuszczeniu moge dekiel odkrecic i przemyc tarcze nafta... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin
Prospect



Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:15, 26 Maj 2016    Temat postu:

Ja tam leję 10w40 Orlena i po 4000 dalej działa sprzęgło,to chyba chwyt marketingowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:26, 26 Maj 2016    Temat postu:

Mam akurat pod reka lotosa (promocja z auchan) a repsola wleje na spokojnie juz po odpalenniu i przelaniu kanalikow, tylko niech ta solona pieprzona tez paczka dotrze. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:06, 27 Maj 2016    Temat postu:

W sumie, skonczylo sie na tym, ze mam dwa oleje 10w40 repsol po literku. Jeden bazywa sie sport a drugi sintetico, wiecie jaka moze byc roznica? Kolory i parametry sae te same a kolor naklejki jeden blekitny a drugi granatowy... Dziwne to. ehh co powiecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:27, 27 Maj 2016    Temat postu:

Ten drugi to do daewoo tico jak sama nazwa wskazuje. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mig290
Prospect



Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GWE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:00, 27 Maj 2016    Temat postu:

Repsol syntetico przeznaczony do zwykłych silników 4t.Olej sport przeznaczony do wysoko wydajnych i wysokoobrotowych silników 4t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:52, 03 Cze 2016    Temat postu:

No to jak na jeden gar który można kręcić do 10k to już się liczy jako wysokoobrotowy.
Silnik złożyłem, nie odpala... Razz
Świeca świeci, z zaworów wydechowych (nie mam zalozonego wydechu) przy kręceniu rozrusznikiem wyrzuca mgiełkę paliwa.
Kto ma fotę rozrządu? Dziś nie wiem, czy jeszcze uda mi się zaatakowac garaz, a nawet jeśli to pewnie tylko wyjmę silnik.
Zapewne chodzi o źle ustawiony zapłon, na znaku T mam obie krzywki do dołu a przy obrocie (we właściwą stronę) otwiera wydechowy.
Gdzie popełniłem błąd?
Darek mi trochę pomógł, pomaga, w sumie zasugerował parę rzeczy ale nie miałem czasu wejść do garażu nawet... Druga rzecz, leje z kranu po tych wszystkich zabawach. :\
Ktoś wymieniał na niefabryczny? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:52, 04 Cze 2016    Temat postu:

Dobra, z detki docialem oring do kranika i zateflonowalem gwint. Nie leje.
Poza tym dzięki Darkowi, Marcinowi, Katarzyn i kilku innym osobom z forum (pewne informacje) udalo mi sie odpalic dzis silnik.
Wstepny sukces.
Gaznika nie da sie wyregulowac ale wyjme go i moze ogarne, jak nie to wymiana, krecenie srubkami nic nie daje albo minimalne zmiany.
Jednakze odpalil i to juz cos. Wink
Jest baza.
Dziekuje wam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:10, 04 Cze 2016    Temat postu:

Rash wywalaj uszczelke z dentki z kranika! tez taka zrobilem w ogarze 200. przejechalem 4km i motocykl nie nadawal sie do jazdy.. dentka nie jest paliwo odporna i za chwile ja zacznie rozpuszczac, drobinki pojda w dysze i zacznie zatykac gaznik...
Cena kranikow przelotowych (z dwovh stron zakladasz wezyki, taki mam w vj niewiem jaki jest u ciebie) to koszt 2 piw...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:05, 05 Cze 2016    Temat postu:

W VSach kranik jest wkrecany w bak. Z filtrem paliwa i przedluzka do spijania benzyny i dziura na rezerwe. Zobacze dzis czy wylal kolejne paliwo, w ogarze moglo zezrec uszczelke od miksolu bo olej faktycznie uwielbia gume. W sumie, teraz sobie uswiadomilem ze koglem zrobic ja z klinkerytu albo preszpanu ale po 8 godzinach walki chcialem juz go tylko odpalic... ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:27, 05 Cze 2016    Temat postu:

Dzialaj , dzialaj bo czas najwyzszy troche sie pokrecic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:08, 05 Cze 2016    Temat postu:

Tak na prawdę to kranik jest całkowicie zbędny. Potrzebujesz go tylko w sytuacji kiedy musisz zdjąć zbiornik paliwa. Jeśli masz sprawny gaźnik to on właśnie zapobiega wylewaniu się paliwka. Jeśli moto ma jakiś dłuższy postój i zakręcone paliwo to w końcu dojdzie do sytuacji / biorąc pod uwagę aktualne temp/ że paliwo wyparuje z gaźnika. Takie zjawisko jest niekorzystne bo w chwili gdy paliwo odparuje gumy /uszczelka gaźnika, gumka zaworu iglicowego lub membrana pompki przyśpieszacza/ momentalnie twardnieją i nie spełniają swojego zadania. Zatem. Nigdy nie zakręcajcie paliwa jest to najlepsze co można zrobić odstawiając moto, nawet na noc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:23, 05 Cze 2016    Temat postu:

No i tak nie zakrecam, nigdy nie stoi na tyle dlugo zeby zakrecac. Kranik w Delmie zostawilem bo otwor z baku to rurka pol calowa wiec musialbym wykombinowac przejsciowke zeby do gaznika pasowalo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:58, 05 Cze 2016    Temat postu:

Adam dzieki za info.. czas zmienic przezwyczaajenia..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin